nieuw weidepaard-wat te doen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 17:10

hallo ik zit met een beetje vage gevoelens en gedachtens. het zit zo: gisteren heeft jan teelen *die zet zijn paarden met toestemming op ons land, bij expensive natuurlijk in de wei* een pony in de wei gezet, 3 jaar, rond 1.55 en nog niet zadelmak, hij droomde de hele tijd weg. mijn vriendin en ik ff kijken want misschien was het wat voor haar. maar ze vond hem te groot. hij kost maar 1500 en daarom zei jan het dat het misschien wat voor haar is.
maargoed wat een schatje en expensive kwam meteen erook aangelopen, jaloers paard Haha!
en vandaag ook ff het vosje kriebelen en hij begon me te likken en jaloers paard kwam er weer aan hoor Haha! die ook even aaien en kriebelen en weer 'vosje' en hij ging helemaal terug kriebelen heel erg lief. je zou denken van wat is hierbij de vraag? nou dit dier staat te koop wnat jan is een handelaar en hij gaat volgende week al weer weg maar ik vind het zo'n leuk dier dat ik denk ik geen goed afscheid kan nemen
en nee ik hecht mij helemaal niet snel aan een paard ik heb het nog nooit echt heeeeeeel erg gevonden dat er een paard weg ging (iwanda en samoerai wel dan!)
hij is zo lief ook als ik weg ga gaat ie hinniken en hij hinnikt ook de hele tijd naar expensive.
ik ben verward hoesnel ik in love ben op dat beest Lovers en we hebben geen geld voor een tweede paard Scheve mond\
wat te doen?

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:13

kijk rond of iemand anders uit je omgeving hem wilt kopen! kan ie er blijven staan! kan jij hem ook nog vertroetelen, maar vergeet je je eigen paard niet? (geintje!!!)
ik hoop niet voor je dat ie weg gaat, maar ja het is een paard van een handelaar dus je weet maar nooit....
succes ermee!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:13

Tja dat is een moeilijk probleem............een oplossing, toch je vriendin om praten dat ze hem toch neemt Knipoog Schijnheilig
Kun je anders niks regelen met die handelaar dan als je zo weg bent van dat dier?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 17:21

ik denk het niet dat ik nog iets kan regelen volgende week ga ik weg
weetje wat me vriendin zei; ik weet hoe ik geld kan verdienen! ik: hoe? zij: die pony kopen en inrijden en dan weer verkopen
oooh grr Boos!
wat harteloos zeg en een meisje van 13 met geen ervaring lukt dat niet denk ik Verward ik zal eens rondkijken

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:40

Zoek een vriendin in de buurt ofzo die een leukerd zoekt Haha!