Mijn eerste wedstrijd op nieuwe manege gereden

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Majanga

Mijn eerste wedstrijd op nieuwe manege gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 16:37

Ik heb gister op mijn nieuwe manege waar ik nu ongeveer 3 maanden rijdt mijn eerste FNRS proef gereden. Mijn instructrice en de eigenaar van de manege hadden gezegt dat ik wel in F4 of F5 kon beginnen maar omdat ik altijd last van erge zenuwen heb ben toch maar F3 gaan rijden.

Ik zou eerst op Jenny gaan maar omdat die al een tijdje kreupel was hebben ze me op Narcos gezet (voor de wedstrijd maar 1x op gereden). Ik moest nog iemand zoeken die me voor zou lezen, had ik iemand gevonden vroeg diegene zich af of Narcos niet ook kreupel was, maar gelukkig met inrijden bleek dat dit niet zo was, anders had ik echt op het allerlaatste moment een ander paard onder mijn kont gekregen.

Met inrijden was Narcos een beetje druk omdat ze iedere keer mee wilde galopperen als er andere paarden moesten galopperen, eenmaal in de wedstrijd bak was ze voor mijn gevoel erg sloom, maar afgezien daarvan ging het erg goed. Uiteindelijk was ik de enige volwassene die geslaagd was, en had ik 235 punten had dus toch makkelijk F4 of F5 kunnen starten.

Mijn volgende wedstrijd is op 29 augustus hoop dat het dan weer zo goed gaat.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:53

Gefeliciteerd ... Wij hebben binnen kort ook weer wedstrijden, maar ik doe niet mee ... Tis een hele nieuwe manege en ik rij niet zo veel meer op de manege paardjuhs en tja als het dan ook nog springen is :S

/3 Dennis B+10 || L1+2 ‚óŹ Happy /3
http://www.creatieffoto.nl

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:10

heej ik heb ook pas voor het eerst FNRS dressuur gedaan! op nieuwe manege! en ben meteen begonnen met F5..! nouw.. ik op een paardje Stornello.. en het ging minder goed als ik had verwacht! ik had 205 punten.. maarja.. volgende x beter!

Life is like a box of chocolates.. You never know what you're gonna get

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie