Vandaag 2jaar geleden...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Vandaag 2jaar geleden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 15:36

Vandaag is het precies 2jaar geleden dat we Demi in moesten laten slapen omdat haar achterbeen helemaal verbrijzeld was (voor het hele verhaal lees me profiel).
Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk en ze zal ook altijd een plekje in me hart houden. Ik denk tegenwoordig aan haar met een glimlach, maar in het begin kon ik alleen maar aan haar denken met tranen in me ogen.

Het idiote is dat me zusje vandaag ook jarig is. Zo moet ik feest vieren terwijl ik eigenlijk toch wel steeds bij Demi ben met me hoofd en dan zie ik al die beelden weer van die avond dat ze daar in het land stond met haar achterbeen helemaal kapot, nog steeds heel erg vrolijk (zoals ze altijd was) maar je zag gewoon aan haar dat ze verging van de pijn. Mijn arme lieverd Verdrietig
Dit moest ik even kwijt, ik voel me namelijk toch wel heel vreemd vandaag. En dan nu weer aan de taart

Afbeelding
Demi you will be always in my heart... Verdrietig

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.


mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:19

sterkte, en ik hoop dat je toch een beetje feest kunt vieren, maar ik begrijp wel dat je steeds aan denken moet!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Samy

Berichten: 11074
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:01

Sjeez wat een verhaal ... Hoe reageerd je zusje er op ? Blij of is ze toch wel bedroeft omdat Demi er niet meer is ?

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:02

wat erg! sterkte nog!!

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:37

Vervelend he dat je paard op de verjaardag van je zus is overleden,ik heb zo'n beetje hetzelfde want ik heb Snowgirl moeten laten inslapen op de verjaardag van een vriendin van mij en zo wordt je er ieder jaar weer aan herinnerd of je nou wil of niet.
Sterkte ermee.

Qweeny

Berichten: 558
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: (leidschenveen) Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:48

veel sterkte je kan dat soort dingen niet natuurlijk vergeten het blijft altijd in je hart. Verdrietig

_______.·:*´¨`*:·.YaLNiZKuRT.·:*´¨`*:·._________

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:17

Gelukkig dat je nu al met een lach aan dr kan terugdenken Lachen

Denk terug aan de fijne herinneringen en de tijd die jullie samen mochten hebben Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:23

Ik heb het in je profiel gelezen
Maar 2 keer een paard dood getrapt op die pension stal zal ik toch wel even aan verhuizing denken??

Maar verder vind ik het heel erg voor je! En in zo'n korte tijd
Echt erg als je 2 paarden op zo'n manier moet verliezen

sterkte

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 00:21

Cinnepin schreef:
Ik heb het in je profiel gelezen
Maar 2 keer een paard dood getrapt op die pension stal zal ik toch wel even aan verhuizing denken??


Wij zijn daar ook meteen weggegaan. Een week nadat Demi overleden was hebben we onze spullen gepakt en zijn we vertrokken naar een andere stal. Helemaal omdat die eigenaren van die pensionstal ons heel raar behandelde. Wij waren vervelende mensen omdat wij een paard uit de koppel de schuld gaven van het kapot slaan van onze beide ponys', okee van Demi weten we niet zeker dat hij het was, maar bij Nobby stond ik er met me neus bovenop. Demi stond ook al apart omdat ik hem niet bij die smeerlap in het land wou hebben, heeft hij waarschijnlijk onder het draad door gemept Verdrietig. Volgens de pensioneigenaar kon dat paard het niet gedaan hebben want dat was zo'n schat (ja enig beest als die 2 paarden de hemel in slaat). En een been verbrijzeld niet uit zichzelf lijkt me Verward Verdrietig

Afgelopen avond heb ik heel lang met me buurmeisje gepraat die Demi ook heel goed kende en toen kwamen er toch weer de tranen...
Ik mis haar zo verschrikkelijk erg Verdrietig
Het is fijn als je op zo'n moment even bij een goede vriendin kan uithuilen Ach gut

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 05:53

He bah. Dit soort dagen zullen altijd rotdagen zijn.

Ik hoop dat je er een beetje door bent gekomen gister.

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

CaylinnMae
Berichten: 2936
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:56

Sterkte Neeltje... Ach gut Ik heb het helemaal niet zo meegekregen dat Demi er niet meer is Scheve mond Huilen *krijg tranen in mn ogen van jouw verhaal...*

Jullie hebben toch ook op Hopland gestaan? Ik weet nog heel goed dat jij en Demi van Fenneke wonnen, met 1 puntje verschil! Het was echt een toppaardje!

:+: Caylinn Mae (v. Stedjeblakken x Sebastian x Haugeblakken x Holunder x Oswin) :+:
Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) Marga (v. Sebastian) :+:

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 20:03

Ullwinn schreef:
Sterkte Neeltje... Ach gut Ik heb het helemaal niet zo meegekregen dat Demi er niet meer is Scheve mond Huilen *krijg tranen in mn ogen van jouw verhaal...*

Jullie hebben toch ook op Hopland gestaan? Ik weet nog heel goed dat jij en Demi van Fenneke wonnen, met 1 puntje verschil! Het was echt een toppaardje!


Ja, het was zeker een toppertje Lachen
Mijn moeder zei altijd dat het net een circus paardje als ze dressuuroefeningen deed en haar lange manen langs haar hals lagen te wapperden. En ondanks dat ze jaren heeft zitten rotzooien met haar spieren in haar rug (hier wisten wij niks van, we ontdekte dat pas na 4 jaar) liep ze altijd voor me en nooit een teken van verzet!! Ze was voor mij echt heel speciaal.

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

lexluxeflex
Berichten: 34
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 20:20

ik hoop dat je niet al te verdrietig bent,want als dat wel zo is wens ik je superrrrrr veel strkte ik hoop dat je er nog overheen komt. maar zoals ik al een keer ahad gezegd heeeel veeel sterkte met niet alleen je verdriet maar ook met de rest van je leven.

ben je gek van paarden en wil je er over kletsen mail dan naar howdoyoudo_yes@hotmail.com zeg ik altijd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, Avelienvd, Bontfire, ComscoreBot, josien_m_, Kla4tje, Maanon_, Mark0919, Sanet en 40 bezoekers