zonder zadel heerlijk gereden :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

zonder zadel heerlijk gereden :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 15:30

Hey bokkers..

Even een verslagje van gister...

Ik rij nu al een tijdje zonder zadel op die maffe tinker van mij. Gewoon omdat ik het heerlijk vind en volgens mij Kane het ook een stuk leuker vindt zo zonder zadel.
Dus zo ook gister samen met me vriendin zonder zadel de polder in. Altijd is het gewoon echt lekker rustig stappen, beetje draven en een rustig galopje. Heerlijk . Maar gister zaten we te denken hoe het zou zijn om eens een rengalop te doen zonder zadel... Ik zag het al weer helemaal voor me. Kane rennen voor zijn leven , en ik na een paar meter op de grond. Dus het idee stond me eigenlijk niet zo aan Haha! Maar we kwamen op het ruiterpad wat een heerlijk recht stuk is en waar Kane ( met zadel Lachen ) even heerlijk de benen mag strekken. Dus Kane een beetje hobbelen van ik wil, ik wil. Dus ik zeg tegen me vriendin laten we maar een rustig galopje doen. Dan is Kane al tevreden. Maar meneer ging langzaam maar zeker steeds iets harder.. Ik zat heerlijk dus ik dacht ( na overleg met me vriendin ) ga dan ook maar. Kane helemaal losgelaten en hij ging hoor en hard !!!
De eerste paar meter vond ik het doodeng maar het ging goed, ik zat perfect en er was eigenlijk helemaal niets aan de hand , het ging alleen wat harder dan normaal *LOL* . Ik heb er echt van genoten en was helemaal trots dat ik bleef zitten . Gelukkig is Kane heel makkelijk terug te nemen en maakt hij geen rare sprongen tussendoor . Wie weet doe ik het nog wel eens een keer.
Ik weet nu vanmezelf dat ik ook in rengalop zonder zadel gewoon blijf zitten. Het was echt een super geslaagde rit en ik ben eigenlijk wel een beetje trots opmezelf ( zeker omdat ik niet echt een held ben in dat rengalop ) .
Het was weer een superrit OK dan!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:32

cool! nou zo te merken moet je het wel vaker gaan doen, wees trots op jezelf

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:37

leuk jo Haha! crossen is altijd wel leuk he Knipoog

lufyadjin

Berichten: 44
Geregistreerd: 14-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:51

Wat stoer! Vooral op zo'n tinker! OK dan! Tip: ga ook eens zonder zadel springen---> heel leuk en goed voor je zit en spieren *LOL* !!! xxx

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:53

stoer zeg, ik wilde dat ik dat zou durven, maar Morrie spingt in galop altijd weg naar de zijkanten en hij geeft vreselijk bokken bij het aangalopperen

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:00

lufyadjin schreef:
Wat stoer! Vooral op zo'n tinker! OK dan! Tip: ga ook eens zonder zadel springen---> heel leuk en goed voor je zit en spieren *LOL* !!! xxx


Begin dan wel met de formaat shetlander *LOL* dan val je niet zo hard Tong uitsteken

lufyadjin

Berichten: 44
Geregistreerd: 14-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:03

haha ja is misgien ook een idee!!!
xxies

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:06

Haha, al kan je op een shet ook lelijk vallen hoor!! Tong uitsteken Wel vet zo in rengalop door de bossen op zo'n lieve Tinkert Knipoog

Haha! Nationale Jumper Sportdag, Ermelo Haha!
^^Hobbelende Vosjes Pester #27^^
Party!! Bokkende New Forest rijder #2 Party!! Jumper & Dion Lovers

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:11

Stumpertje schreef:
Haha, al kan je op een shet ook lelijk vallen hoor!! Tong uitsteken Wel vet zo in rengalop door de bossen op zo'n lieve Tinkert Knipoog


Lelijk ja, maar toch minder hard Lachen

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:12

Citaat:
Lelijk ja, maar toch minder hard


volgens mij kan je even lelijk en hard vallen, alleen minder diep Clown

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:13

hey
dat lijkt me superleuk. Het leuke aan een tinker is ook dat ze zo'n brede rug hebben, en daar zit je wel iets beter op. Ik zie me dat nog niet doen met mijn 3kwart volbloed Haha!
Ik ga trouwens morgen kijken en proefrijden op een tinker, dus misschien kan ik binnenkort ook genieten van het zonder zadel rijden Haha!
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:16

smurf schreef:
volgens mij kan je even lelijk en hard vallen, alleen minder diep Clown


he dat zocht ik Lachen

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 18:48

Zonder zadel springen Bloos!

Dat gaat wel heel ver voor mij haha

Ik ga me eerst nog even verdiepen in het galoperen en ren galoperen zonder zadel Haha! dat is verlopig even genoeg grensverleging

En wie weet ... pak ik van de week het shetje van de buren en probeer ik het stiekem uit haha

( Kane kan heel leuk springen, enkelt hij denkt dat de hindernis altijd 3 meter hoger is, niet fijn en moeten we nog flink oefenenen Haha! )

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 01:27

ja dat is zeker gaaf om zonder zadel in rengalop te gaan Haha! doe ik ook wel eens.. echt een super gevoel gewoon!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Anoukjuuuhh, Fangio, foxytoffee, herous, IASCrawler, IzAw, ladynette_x, Larislaatje, Marcella, Monique1963, santaju, Sourire, tienus63, Wopkebrok, xRaisin, xxx88 en 138 bezoekers