dat heb ik weer....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pintolover

dat heb ik weer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 23:00

Zoals gewoonlijk ga ik veel te laat naar mijn paard als ik les heb, maar meestal is dat probleem. Maar deze x dus wel.. Ik was 3 kwartier van te voren naar Pinto gegaan met de gedachte, dat red ik toch wel. *LOL* Niet dus! Ik kom bij het land aan met al mijn spullen en roep hem hij reageerd wel, maar gaat gewoon weer verder met grazen. Loop ik het land in om zijn halster om te doen... En toen zette hij het op een lopen samen met zijn vriendinnetje. Scheve mond heb ik bijna een half uur achter hem aan gelopen om hem te vangen. ben je bijna bij hem dan draait hij zich om en rend weer naar het achterste van het land en zijn vriendin er vrolijk achter aan. Tis dat je weet dat hij met je aan het spelen is maar anders zouw je toch kwaad worden. Hij doet het ook niet ef 1x nee iedere dag wel, en bij mijn vriendin (de eigenaar van van zijn vriendinnetje) doen ze het ook. Echte deugnieten!!!! hahaha Haha! Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie