Kan nix anders zeggen als dom, dom, Dom!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_DuN_

Kan nix anders zeggen als dom, dom, Dom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 20:15

Ik ging met een vriendin buiten rijden, en ze wou naar egmond. Zij op Jimmy en ik op mn bollie Doris. Maar daar had ik geen zin in aangezien ze geen ijzers heb en t best ver is. Rij nu de laatste weken maximaal 2 x in de week dus conditie valt ook mee. Dus head dr overgehaald om een klein rondje te doen, langs mn huis over de dijk enz. Komen we langs de 3 konings hoofden ( ook een pesion stalletje) en een jongen komt op een skelter t pad af crossen. Jimmy zag m aan komen en ik wou haar net waarschuwen dat z em ff moest vragen ff te minderen met die herrie... Poef weg Jimmy. Doris had nix door dus dacht Joepie ff rennen! ( we hadden alleen nog maar gestapt Tong uitsteken ) Dus Doris en Jimmy nek aan nek race Haha! ik vond t geen ramp maar voor mn vriendin wel, die midden op de weg reed. Nou eindelijk de pony's tot bedaren gebracht. En meneer was natuurlijk alweer foetsie met zn skelter. Gelukkig maar want mevrouw stond op knappen! * groot gelijk* Helemaal trillen van top tot teen, en is toen weer rechts om keerd gegaan naast t paard naar stal trug. Ben toen weer met dr mee gereden en ben weer alleen verder gegaan met Lisa op de fiets naar Doris. Maar ik vond dat zo een idiote actie! hij crost toch vast ook niet zo debiel tussen de paarden daar... Maar goed, toevallig zijn we nog 3 andere met skelters gepasseerd en Doris gaf er idd geen bal om Tong uitsteken gelukkig. Valt me toch mee Haha! maar verder was t een lekkere rit geworden! de irissen staan al in bloei tussen t riet, en reuze libellen waren ook druk in de weer. En diverse vogels met kleintjes zien rond dobberen. Dus we hebben ons prima vermaakt daarna Lisa, Doris en ik Haha!

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

barbara8aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:29

ik zou ook boos worden als andere ff niet rekening kunnen houden met andere ruiters, tenzij hij zelf ok van een pension stal afreed.
ik zou ook heel boos zijn.

SHIVA IS MIJN STOERE MAFLINGER Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie