wandelen met asielhond :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 06:51

griebels schreef:
Ik ben vandaag weer in bij het asiel geweest. Frans belde me op of ik een moederpoes met 5 kittens kon opvangen voor een week of 3 a 4 (morgen zal ik het verhaal plaatsen). Ik ben natuurlijk ook even naar Jaimie (zo schrijf je het Renske Haha! ) wezen kijken. Er hing nu een vragenlijst op. Ze kan ook met katten overweg. Ditmaal zat ze in het buitendeel van het hok, en reageerde ook niet. Ik had wel verwacht dat ze mijn stem zou herkennen, ze keek wel op, maar kwam niet. Ze was nog steeds zo angstig... Ik zou haar bijna zelf nemen, maar ik kan dat niet, mijn katten schieten dan in de stress en dat kan ik hun ook niet aandoen. Maar oh wat zou ik haar graag meenemen


arme jaimie Ach gut hoop dat mn vriend morgen vrij is, en mee wil gaan kijken bij het asiel! en anders als we zondag gaan wandelen en ze zit er nog, dan mag ze mee wandelen, hopen dat zij en blake met elkaar overweg kunnen, dan weet ik nml welke 2 honden er bij ons in huis komen Lachen
neem je die moederpoes+kittens idd in huis?wordt wel druk dan met alle katten erbij, maar wel altijd leuk zo die kleintje erbij! alleen als ze weer weg moeten is het wat lastig, dan ben je er helemaal aan gehecht enzo

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:50

Ik heb sindskort een puppie erbij. We zijn ook nog in het asiel wezen kijken. Het moest een grote hond worden. (ik val zelf iedere keer voor die kleine). We zagen een mooie grote munsterlander, Arco. Broodmager. Was van een drugsfiguur geweest die er niet goed voor had kunnen zorgen. We hebben hem overwogen. Hij was erg mooi. MAar het was een reu (wil liever een teef) en hij rent achter vee aan (een knal van een paard en weg hond). Ik wist hier in de buurt nog een nestje te zitten van een friese stabij, en toen is het toch een pup geworden.

MAar ik denk nog wel aan het asiel, mogelijk gaan we er toch nog een halen als we eenmaal verhuisd zijn.... Straks ruimte zat!

Las net trouwens bij dierenasiels.com dat ARco geplaatst is! Haha!
Maar Cintha zit er nog altijd! Verdrietig Waarom wil niemand haar?! (ik wil haar wel, maar mijn vriend....)

De hond is de betere mens

IndianaJones

Berichten: 1762
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 09:04

Heb dit allemaal even gelezen en hoop stiekem een beetje dat Blake en Jaimie bij jullie straks een super tehuis krijgen!!!
Ontzettend leuk om te zien dat zo'n angstige hond in zo'n hokje zo kan opbloeien als hij lekker aan de wandel is. Ik denk dat er zo aan een heleboel echt leuke honden voorbij wordt gelopen in het asiel...

Heel veel plezier zondag als jullie met de honden gaan lopen!!!
Enneh...gauw reserveren die 2 lekkere dingen hoor Knipoog

lieve Hyena....mis je...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 09:16

Desiree schreef:
Las net trouwens bij dierenasiels.com dat ARco geplaatst is! Haha!
Maar Cintha zit er nog altijd! Verdrietig Waarom wil niemand haar?! (ik wil haar wel, maar mijn vriend....)


fijn dat arco een baasje heeft gevonden Lachen
Cintha staat idd nog wel op de site zag ik gisteren, maar ik heb haar niet gezien zondag, en heb toch ieder hok uitgebreid bekeken!
komende zondag nog eens goed op letten, hok 37 ofzo zit ze volgens de site

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Donja, JoellaLoves, KirstenHorse, Lizenlotte, Pova, Renkle, Vagabondo en 40 bezoekers