mijn eerste wedstrijd(je)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Alexx

mijn eerste wedstrijd(je)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 17:03

hoi, vandaag was mijn eerste westrijd. Ik moest om 11 uur starten en het inrijden ging erg goed. Ze was nergens bang voor en deed alsof er niks aan de hand was(vind ik knap voor een 3 jaarige). Er was een grote buitenbak en daar was er een klein stukje afgezet als ring. Om die ring reden de mensen die nog aan het inrijden waren. Toen ik begon ging het al vrij snel mis eigenlijk. De jury was namelijk de manege eigenaar van de manege waar ik 5 jaar op heb gereden. Verder ging het best goed maar Rosa was erg afgeleidt. Ze heeft niet heel veel fouten gemaakt(ze deed het beter dan ik). Jammer genoeg moest ik 4 uur wachten op de prijsuitrijking. Ik mocht haar niet in een stal zetten en dat mocht ook niet op de manege waar ik dus 5 jaar heb gereden. Maar ik mocht een trailer lenen(ik was zelf lopend). Ben toen met haar wandelingetjes gaan maken en t'was erg gezellig. Daarna moesten we parade lopen, het was echt leuk!!
Toen ik naar huis liep ging jammer genoeg haar ijzer los zitten.
Toen ik thuis was heb ik HET VEULEN ZIEN SCHOPPEN!!! Ik was/ben super blij joh. Een teken van leven, een teken van grootheid!!!

Sorry voor mijn lange verhaal!! Tong uitsteken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie