morgen ga ik proef rijden op een tinker :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

morgen ga ik proef rijden op een tinker :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 16:09

hey
heb toch maar besloten om Lutin te verkopen, en een andere aan te schaffen. Iets dat wat rustiger in z'n hoofd is.
Morgen weet ik ook of Lutin al verkocht is (de eigenaar vd manege zijn dochter gaat er morgen eens mee rijden.)
Ben ook deze middag naar een tinkerfokkerij geweest. Ze importeren ook uit Engeland enz. Er stonden er wel 50 ofzo Scheve mond Niet zo makkelijk om even te zeggen welke je leuk vindt.
Maar goed, morgen gaat er nog een meisje komen proefrijden, en dan gaan we met z'n 4-en op buitenrit. Mocht ook gelijk mijn eigen materiaal meenemen, zodat ik al kan zien of het past.
Ze heeft me er al twee aangeduid. De ene wordt uiteindelijk ong 1m52 en de andere 1m48 ong. Ze zijn alletwee ruin, vosbont, en 3 à 4 jaar (moest ze aan haar man vragen) dus nog niet zo lang zadelmak, maar wel al superbraaf. Was al gelijk verkocht aan de kleinste. Hij heeft niet zo'n veel bruin, overwegend wit, maar zijn hoofd is bruin met een witte bles. Z'n manen en voorlok zijn wit en heel lang.
Maar goed. Morgen weet ik dus of het idd mijn droompaard is Lachen
Als ik er een koop, en hij blijkt toch niet te zijn wat ik had verwacht, mag ik nog omruilen (wel binnen de maand) Vind ik er echt geen naar m'n zin, krijg ik gewoon mijn geld terug. Dus dat vond ik wel een interessante regeling!
Ik neem zeker en vast mijn digicamera mee, zodat jullie al een indruk krijgen Haha!
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BranwenGC, Elegance_ en 9 bezoekers