wie is er geweest/gaat er heen?????Rosworld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 00:39

Heb van Sörli nog een hele leuke fot.. met een Bh op dr oren Haha!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 14:04

Hahah Haha!...Leuk Haha!

Sörli vond ik echt een leukerd Lovers heb twee ponykampen er op gereden en nog in de vakantie Lachen

risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 16:03

Hoi!!

Ben kleine twee maanden terug een weekend geweest en was super!!
vrijdagavond westernles, toen zat ik op Blondie.....die is idd cool.
Zaterdag en zondag gingen we buitenrijden, beide keren op sonata, die is ook errug gaaf. Ze schijnt al in de 20 te zijn, maar dat was echt niet te merken. ze crosste nog vooraan mee, tolten en telgang, geennprobleem!!
Vooral zondag was errug gaaf, hadden we een lange pciknickrit. zadeltassen mee en onderweg eten, echt gaaf was dat!

We sliepen met zijn allen in de bunkhouse, zelf koken enzo, errug gezellig!

Ga in het voorjaar zeker een keer terug en dan zwemmen met de ijsco's!!

JO!!

anderea2

Berichten: 148
Geregistreerd: 18-12-04
Woonplaats: Scharnegoutum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 18:55

Ik ben er geweest met een pony kamp zo`n 3 jaar geleden en het was een werkelijke verschikking! heb nog nooit zo veel stil gestaan als in die week!

miss zitte er nu andere mensen op en is het nu wel heel leuk I don`t know.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:55

Jaa duidelijk hoefde niet zo overdreven die onderste zin snappen je zo ook wel hoor Tong uitsteken..

Maar iedereeen vind toch andere dingen leuk ,en ik heb het altijd naar mijn zin gehad en ook veel geleerd van marjan en Nicole

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 00:35

Van Marianne/marjan heb ik veel geleerd... van Nicole ? nou nee niet echt, ja hoe ik mn lasagna in de magnetron moest opwarmen Haha!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 15:16

haha Haha!...Ja van de zomer met mn eigen paardje Lachen.Had ze altijd handige tips en dingen enzo ....Maar van marjan toch het meest ;D

Dimmalimm
Berichten: 142
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:35

Ik heb van Nicole geleerd hoe je zoweinig mogelijk kan doen terwijl iemadn anders de klusjes voor je opknapt Knipoog...

Heb jij nog foto's van King, Sanneke? Ik hoorde laatst dat hij is overleden en ik realiseerde dat ik helemaal geen foto'sn van hem heb Boos! ... Dus als je die wil inscannen, graag!!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:44

Is King dood Verdrietig Volgens mij heb ik er nog wel een Haha!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 20:46

Ja ik heb nog wel ergens een hele oude King foto, moet ik even in mn fotoboek kijken van de Puszta.

Heb zowiezo een foto van mij als pennymeisje met King en Willem op de dagtocht, en wel meerderen van King in de groep in de wei geloof ik.

Ook nog foto's van Macari ( wie kent die nog, die is al jaren lang dood, kon nooit uit zn wintervacht komen, was mijn eerste ponykamplieverd Haha! ) Little Man, Raudur, Leytur, Afkur, Sörli en de hele oude ijslandergarde

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 20:48

Ohja, Dimmalimm/Marina, heb ook nog wel ergens een foto van jou in pyama geloof ik Haha!

judith_slu

Berichten: 1169
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:05

blondy_love schreef:
headline was verkocht, maar volgens mij is hij nu weer terug *LOL*
ja headline is weer terug

Ik ben daar al 3x op ponykamp geweest laatste met eigen pony. Het zwemmen was ercht super gaaf. Je moet wel zlef tijd invullen idd Maar ik was afgelopen zomer met mijn pony tje dus, steeds een bezoekje en wat lekkers, dat vond mijn smoky niet zo erg dnek ik Bloos .
Verder les ik daar ook iedere week. Eerst gewoon op de ijslanders, later op mijn pony en zins niet zo lang op mijn niuewe paardje. Lessen bevallen me wel weer, maar ben net overgestapt naar engels. Soms is het wel wat saai altijd hetzelfde Slapen Maar de ponykampen zijn wel leuk. Ben nog nooit op westernkamp geweest maar is niet echt wat voor mij dnek ik.
Knipoog

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:07

jammer dat minnick weg is was echt een lekker dier

judith_slu

Berichten: 1169
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:07

SANEX schreef:
Ja ik heb nog wel ergens een hele oude King foto, moet ik even in mn fotoboek kijken van de Puszta.

Heb zowiezo een foto van mij als pennymeisje met King en Willem op de dagtocht, en wel meerderen van King in de groep in de wei geloof ik.

Ook nog foto's van Macari ( wie kent die nog, die is al jaren lang dood, kon nooit uit zn wintervacht komen, was mijn eerste ponykamplieverd Haha! ) Little Man, Raudur, Leytur, Afkur, Sörli en de hele oude ijslandergarde
little man, leytur,afkur en sorli ken ik vindur ook de rest niet Knipoog

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:11

Wat grappig. Ik heb daar ook 2 jaar lang 1x per week gelest. Heb er ook ontzettend veel geleerd, maar dat zijn waarschijnlijk hele andere dingen dan de meeste van jullie bedoelen Knipoog .

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:24

Macari en Raudur zijn ook al van jaaaaren terug hoor.. eens even zien wanneer was ik er voor het eerst ?? 1995/96 ofzo

judith_slu

Berichten: 1169
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:35

SANEX schreef:
Macari en Raudur zijn ook al van jaaaaren terug hoor.. eens even zien wanneer was ik er voor het eerst ?? 1995/96 ofzo

ja 1995-96 was ik 4 jaar Haha! teon reed ik nog geen paard laat staan dat iemand als ik toen die pony s kende. Jij bent waarschijnlijk iets ouder dan mij Er is vast iemadn die ze nog wel kent, van jouw leeftijd

judith_slu

Berichten: 1169
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:46

SANEX schreef:
Van Marianne/marjan heb ik veel geleerd... van Nicole ? nou nee niet echt, ja hoe ik mn lasagna in de magnetron moest opwarmen Haha!
Ja marjan is echt aardig, heb niet zo vaak les van haar, dankzij haar rijd ik nu engels met mijn paardje en heb ik weer een beetje een doel. Eerder reed ik doelloos in een half-gevorderede les rond, nooi leerde ik wat. Nu wel. En nicole die is altijd chagerijnig lijkt het ik vind haar niet aardig, heb gelukkig ook nooit les van haar Bloos

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 21:09

Lijkt me een onwijs leuk kamp zeg!
Hmm.. even naar de site surfen Haha!

Dimmalimm
Berichten: 142
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 19:14

@ SANEX: Neeeeeeeee, dat je die foto niet hebt verbrand/weggegooid!!! Bloos! *LOL*

Als je die foto's van King naar mij zou kunnen sturen, zou dat echt super zijn!! OK dan! Zou je dat willen doen?

groetjes, Marina

Dimmalimm
Berichten: 142
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 19:15

En uiteraard ken ik Raudur, Macari en de rest van de ouwe garde nog Knipoog !

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:57

ik ben er ook 2 jaar geweest waarvan ik het laatste jaar meer met de leiding heb gedaan dan met de rest van de groep.
ik reed op T rex zoals hij heet geloof ik, was altijd leuk met zwemmen als hij ging rollen Haha!
staat tante truus er nog eigenlijk?? bij die pony's, vond ik altijd wel een grappige pony om te zien.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 22:09

Rex gaat idd altijd rollen bij het zwemmen Tong uitsteken En Bojo blijft stokstijf stilstaan in het water.

Tante Truus was er afgelopen zomer toen ik een buitenrit met mn vriend ging maken nog wel.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 14:32

Tante truus iskoel Haha!...Heb ik nog wel ergens een foto van *LOL*

Dimmalimm
Berichten: 142
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 19:12

haha, volgens mij ken ik jou nog jeffrey! jij was er ongeveer 3 jaar geleden toch?

@ SANEX: wil je de kingfoto's inscannen voor mij? Lachen