wie is er geweest/gaat er heen?????Rosworld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 14:50

hahaha dat stukje heb ik niet mee gekregen Tong uitsteken
ik vond het ook wel leuk om door die verwilderde paadjes te rijden Haha! lekker al die takken door je gezicht Haha!
en dan die maisvelden, hier en daar mistte je er een omdat wij weer langs waren geweest Tong uitsteken

Dimmalimm
Berichten: 142
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:33

ja dat weet ik nog!! de vader van dat meisje was heel plotseling overleden, dat was de week van dat slechte weer... toen gaf Marian een toespraakje in de eetzaal, en iedereen zat te snikken. Echt heel naar was dat toen.

Jeffrey, als je meer foto's hebt, heb ik wel interesse Haha! Tong uitsteken

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 15:00

foto's komen eraan, heb weinig tijd gehad met die stomme feestdagen Boos!
overal maar weer op bezoek geweest omdat dat erbij hoort, blij dat het weer klaar is met die onzin.

maargoed, als ze op internet staan zal ik de site wel geven. als het lukt tenminste, en anders zet ik ze wel in mijn profiel voor een poosie.

groete jeffrey

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 15:25

okey, ze gaan naar mijn profiel, als andere mensen ook nog foto's hebben Haha! stuur ze ff op aub

groeten

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:48

Nou ik de foto's in je profiel zie weet ik toch bijna zeker dat ik je ken Jeffrey...
Ik zal ook gauw eens wat foto's van mij van de Puszta/Rosworld uploaden

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:18

sta jij er ook ergens op dan?
ik zou je zo toch nie meer herkennen denk ik, al kan ik nog een klein beetje spieken in je profiel.

daarbij denk ik trouwens dat jongens toch wat makkelijker te herkennen zijn dan meiden, zo ervaar ik het tenminste, ik ken zoveer meer meide dan jongens, als je dat vergelijkt.. zijn we toch weer in de minderheid Scheve mond

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:00

Ik sta niet op jouw foto's, maar zie wel iemand op je foto's die ik herken.

In mn profiel staan niet echt herkenbare foto's van mij, tenminste, niet van hoe ik er in die tijden uitzag.
Maar zoals ik al zei, en ik nog steeds eens zal doen, ik ga mijn foto's scannen en uploaden ... ooit, deze week

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:20

Haha!:D: ik wacht het af

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:39

Bacannie schreef:

Edit: fototje gevonden... let niet op mij... Schijnheilig dit is minstens 10 jaar geleden... vreselijke foto. Het gaat dus om het paard.... Cool

[image]


Wauw,een puszta topic is dat niet puszta,s refund op de foto..
ik zal eens even tussen de foto,s spitten en deze vergelijken met de mijne.

Ik heb toen een week ijslanderkamp gedaan en de hele week op lucky gereden..
De westernweek had ik black lady ze had toen net een veulen wat ik natuurlijk erg leuk vond...
Die goede oude vliegers,ik heb wereldweken gehad daar en idd heerlijk gegeten ook vergeleken andere ponykampen
Is al zeker 18-19 jaar geleden dat ik daar op ponykamp was Clown

Dimmalimm
Berichten: 142
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 23:20

ben ik dat niet, op de eerste foto in het water? met siguurtje Haha! ! refund staat niet op die foto's, die is volgens mij echt al heeeeel lang weg of dood...

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 00:41

Marina, ik heb ook nog een beetje een erge foto vasn je in het water... op de Bonnie in miniformaat Haha!

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 14:05

dat zou best kunnen, was een van de eerste keren dattie erin ging, heb alleen nooit de naam van het paard gehoord :d

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 15:25

Jeffrey, toen jij er was, waren er toen ook een aantal meiden met eigen paarden/pony's bij ?

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 15:44

dat weet ik nie meer hoor Haha! daar is het al te lang geleden voor.

marchien

Berichten: 132
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 16:21

vroeger was het er gezellig op de puzsta ranch, maar toen de rosjes het overnamen was de lol eraf.
al de oude ruiters zijn toen allemaal bijna weggegaan omdat de rosjes de paarden niet goed verzorgden.
en de oude gezellige zweer er niet goed was terug te krijgen.
De oude rijders werden gewoon bijna weggeplaagd.
Jammer dat dat is gebeurt maar ik heb goeie herrinnering aan de puszta ranch onder de beglijding van de fam. vlieger

marchien

Uriah

Berichten: 1677
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: beilen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 16:42

Bacannie schreef:
Hé wat leuk. Daar ben ik ook ooit eens op kamp geweest in een grijs verleden. Toen heette het inderdaad de Puszta Ranch... ik reed die hele week toen op een bont paardje, ben even de naam kwijt, echt geweldig. Ik hoorde dat de jongen die ons lesgaf jaren later verongelukt is... heel sneu. Dat was hun zoon, verschrikkelijk! Maar inderdaad... zo'n zwemmeer en een meertje waar we met de paarden mochten zwemmen... tja, oude tijden herleven weer hier achter mijn bureau...

Edit: fototje gevonden... let niet op mij... Schijnheilig dit is minstens 10 jaar geleden... vreselijke foto. Het gaat dus om het paard.... Cool

[image]


das de mamma van mijn paard ,tim's first lady ook van rosworld! OK dan!

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 17:06

marchien schreef:
vroeger was het er gezellig op de puzsta ranch, maar toen de rosjes het overnamen was de lol eraf.
al de oude ruiters zijn toen allemaal bijna weggegaan omdat de rosjes de paarden niet goed verzorgden.
en de oude gezellige zweer er niet goed was terug te krijgen.
De oude rijders werden gewoon bijna weggeplaagd.
Jammer dat dat is gebeurt maar ik heb goeie herrinnering aan de puszta ranch onder de beglijding van de fam. vlieger

marchien


Ben het daar niet helemaal mee eens, maar goed: voor jou een troost dan dat per 1 januari 2005 de hele boel verhuurd is en dat de familie Dalemans uit Vries Rosworld gaat leiden.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 18:31

GeJe schreef:
Ben het daar niet helemaal mee eens, maar goed: voor jou een troost dan dat per 1 januari 2005 de hele boel verhuurd is en dat de familie Dalemans uit Vries Rosworld gaat leiden.



Onderbouw dat dan eens ? Het enige wat je 2 keer hebt gereageerd is dat het niet zo is, als mensen zeggen dat het achteruit is gegaan sinds het in handen is van Fam. Ros...
Zou graag willen weten waarom je het dan zo vooruit vind gegaan ?
Kom dan niet met de gebouwen die beter zijn geworden, want daar gaat het niet om in bovenstaande stukje en ook niet in mijn stukje toen je op mij reageerde

Dimmalimm
Berichten: 142
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 00:28

Wil je mij die foto's ook sturen Sanneke? Hoewel ik me afvraag of ik eht wel wil zien Haha! Tong uitsteken ....

Ik ben ook wel benieuwd waarom GeJe het er niet mee eens is. Niet aanvallend bedoeld hoor. Ik ben iig blij dat het verkocht/verhuurd is, en hoop dat het nu in goede handen is.

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:11

hhey wat grappig een toppic over de ros Lachen OOk ik heb er jaren lang gerden en het laatste jaar ook ponykampen geleid sanex en Dimmalimm kennen nij wel samen met mijn tweeling zussie hier op bokt sandorra
Ook gaat alles oke met afkur want die heeft ons jongere zusje sinds juny agelopen jaar in haarbezit
Dat de oude garde weg is gegaan heeft niets te meken met weggepest te zijn. Er waren door frank en nicole gewoon een aantal regels opgesteld waardoor de mensen die er al heel erg lang reden, het niet meer leuk was en als iedereen weg gaat met wie je bent begonnen te rijden dan blijven al snel de veel jongere ruiters over die ver na jou tijd zijn gekomen. Twee en een half jaar geleden zijn mijn tweelingzus mijn jongere zusje en ik daar gestopt met rijden omdat het meer de dressuur kant op ging en dat was niet wat we wouden want we waren daar speciaal gekomen om op de ijslanders te rijden en om te gaan tölten. Omdat de vooruitzichten er niet naar waren dat we daar verder in konden komen zijn we naar de besmannick hoeve gegaan en nu heb op 22 januari mijn eerste wedstrijd op een ijslander in exloo. Deze ijslander mogen ik en een vriendin lenen van de manage en dat vinden wij zeer tof van de manage.
macari en de rest zoal rouduur en perla en lilja en een heleboel oude westernpaarden ken ik wel.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 23:09

Lilja is nog niet zo oud Knipoog Lilja en Megla waren toen dé jonge ijslanders Tong uitsteken

Ben gister nog foto's tegengekomen van Sigur in zn veulentijdperk, en Bliet, Fenja... maar nog steeds te lui geweest ze te scannen, word zaterdag wel even denk ik.

Ik ben helaas ook een serie foto's kwijt, die had ik nog niet ingeplakt en ik zou nu niet weten waar ze zijn

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 00:05

Dat veel mensen zijn vertrokken had inderdaad te maken met het beleid van de familie Ros:

- Paarden voeren 10 minuten voor de les
- Afspraken niet nakomen
- Aanmaningen sturen voor het (zogenaamd) niet betaald hebben van lesgeld en (in het openbaar en luidruchtig) blijven volhouden dat het niet betaald is, totdat je met je eigen rekeningafschriften komt
- Lesgeefmens beperken, zodat de lol eraf gaat
- Kapotte hoofdstellen, elk bit wordt in elk paard gehangen, elk zadel wordt op elk paard gegooid
- Geen enkele betrokkenheid bij de paarden
- Boktrit: twee-uurs rit (onder begeleiding), vantevoren wordt gezegd dat er niet op een kwartiertje gekeken wordt, omdat de weersomstandigheden niet echt betrouwbaar waren, en bij terugkomst extra geld willen, omdat we tien minuten langer weg waren geweest Rolleyes
- Pa Ros stond eens met vuurwapen tegenover Pa Vlieger op de weg
- Paarden 's avonds buiten in het donker met een zaklamp moeten vangen, tot in december
- Speciaal voor de ponykampen vrijwel onbeleerde paarden kopen, zodat de kinderen daar fijn mee het bos in kunnen Scheve mond

Need I say more?

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 10:22

effe een vraagje elles mag ander o0ok wel via pb Lachen

Hoe weet jij dit allemaal

skippy
Berichten: 1706
Geregistreerd: 14-11-04
Woonplaats: Ee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 22:18

ik ben er ook geweest emn het was toen supercool !!! ik reed op brownie een draver die stond toen al te koop Huilen
harstikke druk beest was wel grappig want ik moest elke keer achter mister t die was net ingereden en alle andere paarden trapten naar brownie ah zielig Boos!
mr ik zou wel gaan het is echt super leuk daar

skippy
Berichten: 1706
Geregistreerd: 14-11-04
Woonplaats: Ee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 22:23

heb trouwens ook nog op sugar dandy gereden maf beest die probeerde te galopperen in het water en rex die ging rollen haha Haha!