Dit MOET je lezen! Te gek voor woorden! :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:54

das ziek dit

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:53

Wat een asociale gekken! Boos!

Het lijken wel Zoutkampers... In het dorp waar ik vandaan kom vinden veel mensen zoiets helaas normaal. WELL, IT IS NOT!

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 00:27

aangeven die handel Boos!
sjeezus zeg die tom... jullie hebben wel ff de schrik te pakken Scheve mond
je kunt gewoon aangifte doen van mishandeling.
daarbij waren ze dronken en een gevaar op de weg.
lijpe gekken.

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 06:41

O dit is niet normaal Boos!
Bel alsjeblieft de politie.

Ik wens jullie veel sterkte want de schrik zal er wel (helaas) goed in zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 08:45

Je bent nu te laat, maar voor de volgende keer onmiddelijk met je mobiel, kenteken, automerk en rijrichting doorbellen naar de politie. Die worden heus wel aangehouden hoor, dronken achter het stuur wordt zwaar bestraft. Daarna meteen aangifte van mishandeling en geloof me maar dit wordt heus wel nagevolgd door de politie.

Dit soort gasten moeten gewoon een flinke douw krijgen. De volgende keer rijden ze iemand dood of invalide.

Dat spelen met de auto heb ik ook een keer meegemaakt, maar ik ben zo'n scheitert dat ik me koest houdt omdat ik bang was in mekaar geslagen te worden.

Jongens dit is toch zinloos geweld, aanpakken die handel.

En weet je aangifte doen is nog steeds mogelijk, maar als het heet van de naald is, doet de politie vaak meer. Een spectaculaire aanhouding hebben ze vaak meer trek in.

ingvdh

Berichten: 6371
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 08:52

Aangifte doen heeft wel degelijk zin, op dronken rijden kunnen ze nu niets meer doen, maar wel op mishandeling.
Voor het zelfde geld lopen er al meerdere aangiftes tegen deze jongens!

Aggresief rijgedrag staat hoog op het prioriteitenlijstje van de politie tevens zijn ze verplicht om met elke aangifte wat te doen. Zeker als je broer een blauwe plek heeft en een kenteken hebben ze aanknopingspunten en bewijs.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 10:15

Zo...jullie mening is duidelijk! Lachen Maar goed, mijn mening is hetzelfde hoor, maar ik zit dan met het idee van ''de andere kant''. Straks moeten ze komen op het bureau, krijgen ze een dikke vette boete en zijn ze helemáál agressief. En wat dan als we ze nog een keer zien? Die jongens waren echt tot alles in staat hoor! Zouden jullie daar op zo'n moment ook niet bang voor zijn? Verward Of moet ik daar gewoon niet aan denken? voor hetzelfde geld staan ze volgende week met 100 man aan de deur na een spectaculaire achtervolgings scene... Knipoog Ik knipoog wel, maar kan toch :?

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:30

haha net een film he,nou ik denk dat het wel terecht is wat je voelt,stel dat ze echt je weer tegenkomen,als je alleen al steeds met die gedachte rond blijft lopen,zou ik geen aangifte doen,want somige mensen zijn inderdaad tot alles instaat. Scheve mond
en als je ze aangeeft krijgen ze een boete en thats it,denk maar echt niet dat ze zware straf krijgen.
dus voor je eigen gemoedsrust,deed ik het niet.
maar dat is maar mijn bescheiden menig.
tenslotte moet jij doen wat jou het beste lijkt Knipoog

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:40

Wat ook kan: ze hebben al een aantal boetes gehad e.d., en misschien nog wel een aangifte van agressief rijgedrag. Ik weet niet precies hoe het in elkaar zit, maar misschien is dit wel de druppel, en wordt zijn rijbewijs ingenomen. Kleine kans dat je hem dan nog tegenkomt op de weg. Gewoon doen hoor, die aangifte. Niets doen helpt namelijk helemaal niets.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:43

Ja hoor, gewoon aangifte van mishandeling doen!

Je kan het beter een keer proberen!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 12:33

Ik ga zo eerst ff naar mijn ouders bellen, die zijn nl op vakantie... Even kijken wat hun raad is, en dan denk ik toch maar even naar de politie bellen...

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 12:45

Jee, wat een verhaal, zoiets hoor je niet zo vaak gelukkig.
Heb je het kenteken ? Dan is het een stuk makkelijker voor de politie. En je hebt een bewijs Haha!

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 13:03

Kliko schreef:
Zo...jullie mening is duidelijk! Lachen Maar goed, mijn mening is hetzelfde hoor, maar ik zit dan met het idee van ''de andere kant''. Straks moeten ze komen op het bureau, krijgen ze een dikke vette boete en zijn ze helemáál agressief. En wat dan als we ze nog een keer zien? Die jongens waren echt tot alles in staat hoor! Zouden jullie daar op zo'n moment ook niet bang voor zijn? Verward Of moet ik daar gewoon niet aan denken? voor hetzelfde geld staan ze volgende week met 100 man aan de deur na een spectaculaire achtervolgings scene... Knipoog Ik knipoog wel, maar kan toch :?



Laat je leven niet door angst regeren! Aangifte doen beschermt misschien ook andere onschuldige mensen tegen deze vreselijke types. Veel succes.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:59

Jetta schreef:
Laat je leven niet door angst regeren! Aangifte doen beschermt misschien ook andere onschuldige mensen tegen deze vreselijke types. Veel succes.


Hier ben ik het helemaal mee eens!!
Gewoon aan geven die handel, zijn ze nou helemaal gek geworden.
Het is tegenwoordig gewoon verschrikkelijk dat niemand meer iets durft te ondernemen tegen dit soort achterlijke jongeren.

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:04

Gewoon aangifte doen!

Misschien dat de politie weinig met deze aangifte zal doen, maar de volgende keer dat deze jongens gepakt worden, wordt jouw aangifte zeker meegenomen!

Het is mishandeling, dat moet je gewoon aangeven!

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:28

gewoon gek stom de politie moet hier wel wat aan gaan doen !!!!!!!

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:00

Wat asociaal zeg!! Ook lekker voor je broer!!

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:08

wat hebben wij tog een rare wereld (pizza was Cker koud) doe je broer beterschap en sterkte.. *LOL*

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 18:02

paardjuh schreef:
wat hebben wij tog een rare wereld (pizza was Cker koud) doe je broer beterschap en sterkte.. *LOL*


Haha, nee dat niet, want zo ver hoefden we niet te rijden. En een klap is in 1 seconde uitgedeeld... Knipoog

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 18:04

Stumpertje schreef:
Wat asociaal zeg!! Ook lekker voor je broer!!

Ja, hij doet heel nuchter en net of het hem niets doet. Hij vertelt het ook tegen niemand, maar hij was zeker wel geschrokken, en dat is natuurlijk niet gek!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 07:14

wat een rotstreek zeg Scheve mond was het in veldhoven zelf gebeurd?
dan zou ik ze gewoon aangeven want ik weet dat er 2 groepen zijn in veldhoven die zulke dingen geregeld uithalen, en die toch niet in staat zijn om te achterhalen wie jullie zijn(ze waren dronken, en zo slim zijn ze ook niet ) maar iig even naar de politie bellen, vertellen wat er is gebeurd, kenteken doorgeven en wrsch dat de politie ze wel kent, zeker als je die jongens omschrijft, je hoeft ze ook niet te zien ofzo of naar het bureau te komen als hun er zijn, dus de kans dat ze weten wie jullie zijn is wel heel erg klein

maar zeker dus aangifte gaan doen!!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 14:59

Renske20 schreef:
wat een rotstreek zeg Scheve mond was het in veldhoven zelf gebeurd?


Ja...Nou ja, in Oers... Bij de Kers... Is ook Veldhoven he Lachen .

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:10

Ik hoop dat jullie nmeteen aangifte hebben gedaan. Omdat je broer de neiging heeft om niets te doen, wordt dit soort gedrag ook niet bestraft.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:18

Aangifte doen!! Absoluut!! Enne, de politie verteld jullie niet wie het zijn, maar andersom precies eender hoor Knipoog

Ik heb het een keer gehad dat ik werd afgesneden en toen aangifte heb gedaan.. Dat werd heel serieus opgevat. Helaas had ik geen getuigen, maar je broer dus wel!! ( jou ) En kun je dus wel een zaak maken van deze aanval..

Leg ook gewoon uit wat er precies is gebeurd en dat uit angst er nog geen aangifte is gedaan..

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:30

Politie bellen!
Zijn ze gek ofzo? Boos!