karakter test voor je paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iniminie

Berichten: 43
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 17:12

Chico is een aardepaard... klopt op zich wel, maar zo'n vreetzak is hij niet

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 18:03

Prelude is een aardepaard....by far!

Alleen is ze geen vreetzak, maar een dame 'met zware botten'. Knipoog

Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 18:30

Twister is een vuurpaard... Scheve mond
Alhoewel ze voor alle vragen 3 punten had en voor vuur 4... Schijnheilig

pemmie
Berichten: 80
Geregistreerd: 17-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 19:48

de verzorgpony van mijn zus:evi is 3 types:metaal,aarde en vuur

Anne_GTI

Berichten: 18205
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 23:25

Ik heb een hout en een vuurpaard op stal... Brandbare combinatie Knipoog

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 23:48

annebel had er 6 bij vuur, 4 bij hout, en 3 bij aarde en water. Metaal had ze geen een punt

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 14:58

Ik heb de test ook eens uit pure nieuwsgierigheid gedaan zojuist. En ik sta er echt versteld van, Evita is inderdaar helemaal te vergelijken met een metaalpaard, op het kleinste detail na. Ze heeft niet graag teveel getrut en sentimenteel gedoe en al die poespas, gewoon werken en rusten en een beetje aandacht is voldoende, krijgt ze helemaal geen aandacht dan sluit ze zich. Onder het zadel mag je haar niet teveel tegelijk vragen, je moet het langzaam opbouwen anders doet ze het toch niet als je wil. Ook de zwakke organen komen precies overheen, longen en dikk darm. Evita heeft namelijk stofallergie en al meermaals de DA gezien om de longen te controleren en behandelen, en het minste dat ze verkeerd eet helpt haar aan de diarree.

Bij Prima kom ik als houtpaard uit, daar komt het iets minder goed overheen, ik vind haar eigenlijk meer een vuurpaard

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:41

Panuco is een houtpaard en Moniek vuur!

XSantyX

Berichten: 387
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Bij Santos en Waldjo in de stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 13:07

Waldjo is vuur en Santos is metaal en hout.

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 14:25

Mijn Tinker is helemaal een aarde paard

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 15:39

Amethyst is een vuurpaard.
Had ik eerlijk gezegd wel verwacht Haha!

Suusiej
Berichten: 2755
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 18:17

Billy is een vuur en een hout paard!
Ik vind het echt kloppen! Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:18

xKatleentjex schreef:
Ik heb de test ook eens uit pure nieuwsgierigheid gedaan zojuist. En ik sta er echt versteld van, Evita is inderdaar helemaal te vergelijken met een metaalpaard, op het kleinste detail na. Ze heeft niet graag teveel getrut en sentimenteel gedoe en al die poespas, gewoon werken en rusten en een beetje aandacht is voldoende, krijgt ze helemaal geen aandacht dan sluit ze zich. Onder het zadel mag je haar niet teveel tegelijk vragen, je moet het langzaam opbouwen anders doet ze het toch niet als je wil. Ook de zwakke organen komen precies overheen, longen en dikk darm. Evita heeft namelijk stofallergie en al meermaals de DA gezien om de longen te controleren en behandelen, en het minste dat ze verkeerd eet helpt haar aan de diarree.


grappig, mijn Evita dus ook.. de beschrijving van het metaalpaard past precies bij haar Lachen en inderdaad OOK precies de zwakke organen kloppen! Ze heeft (lichte) chron. bronchitis, en heeft ook zeer snel dunne mest..

valt me op trouwens dat metaal niet heel veel voor komt (in de antwoorden tenminste Knipoog )

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:40

dan is het misschien een Evita-karakterkenmerk Haha!

ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:34

Mazzel is een aarde en houtpaard.........

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:53

Lonan is
3 keer aarde
2 keer metaal
en de rest 1 keer.

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:58

Ive water en hout (vooral water)
Eibert metaal

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:38

Ik heb een waterpaard:
Het Waterpaard
De mooie, ingetogen eenling (angstig, wantrouwend, introvert)
Je kunt het waterpaard herkennen aan haar atletische, welgevormde lichaam en glanzende vacht en manen. Met haar doordringende ogen houdt ze haar omgeving goed in de gaten. Deze eenling is van nature wantrouwend en teruggetrokken. Eigenwijs als ze is, kun je alleen goed met haar werken als je haar in haar eigenwaarde laat. Onder de druk van een sterke ruiter wordt ze nerveus en angstig, maar ook de spanning bij een wedstrijd werkt verlammend op haar. Als ze de ruimte krijgt, kan ze laten zien wat ze kan. Wanneer je rustig en geduldig met haar omgaat, bereik je het meeste.

Het is alleen een hij, maar het klopt wel. hij is alleen nog maar 2, dus bij de vragen over rijden en werken kon ik niet zo goed antwoorden.

Mijn andere pony is een aarde type:
Het Aardepaard
de vriendelijke, betrouwbare alleseter (vriendelijk, ronde buik, traag, eten als grootste hobby)
We noemen het aardepaard ook wel de vriendelijke, betrouwbare alleseter, omdat dit het meest zachtaardige paard is dat er bestaat. Ook al hangen er aan alle kanten kinderen aan zijn manen of staart, een aardepaard laat het allemaal gewoon over zich heenkomen. Zijn interesse kan eigenlijk alleen gewekt worden met eten en een aardepaard herken je dan ook aan zijn enorme bolle buik. Ook al is hij rond en dik, een aardepaard is wel een doorzetter. Voor lange tochten schrikt hij niet terug, maar men moet hem niet overvragen. Snelheid, springen, winnen, het komt allemaal niet voor in het woordenboek van het aardepaard. Dit type komt langzaam op gang en kan uren achtereen roerloos blijven staan.

Ik heb deze types ook staan in het paarden dagboek, wat ik al jaren heb. vond toen ook het aarde type al het beste bij hem passen. in dit boek staan wel uitgebreidere beschrijvingen en de types slaan terug op het sterrenbeeld van het paard.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:57

Treasure is een metaalpaard. Klopt precies!

TessaB

Berichten: 719
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord-Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:58

*LOL* Haha, mijn paard is hout, aarde, metaal. Naar mijn mening is hij meer een hout paard: onvermoeibaar, harde werker. Hij is inderdaad een harde werker (metaal) en vriendelijk en betrouwbaar (aarde) maar niet ongeintereseerd en heeft al helemaal niet eten als grootste hobby (integendeel...)! Grappige test.

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:07

rowygo is vurig, dat klopt wel hoor

Kenzo

Berichten: 1390
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 19:08

Kenzo is een waterpaard en ik moet eerlijk zeggen dat het ook wel klopt. Ze zou ook een houtpaard kunnen zijn.

Sap

Berichten: 1019
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Home is where the heart is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:42

Ik heb een Aarde paard en een Hout paard hahah

loesjuhh

Berichten: 975
Geregistreerd: 20-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:22

mijn rensje is een vuur en aarde paard! eiglijk tog geen combinatie!!! Ach gut en yentl zal wel een vuurpaard zijn!! daar heb ik de test nog nie voor gedaan, maar dah denk ik!!

Rainbowgirl

Berichten: 519
Geregistreerd: 02-07-04
Woonplaats: Hijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:46

Mijn paardie is een beetje metaal, vuur en hout...Lachen