Chakotay op de dag v/h aangespannen paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Tinkermuts

Berichten: 9383
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Chakotay op de dag v/h aangespannen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 05:44

Vorige week mocht ik met Chakotay twee shows geven ter promotie v/h Nederlands Stamboek voor tinkers, het ging echt helemaal top en hij was super braaf, er was veel aandacht voor het NST en ook voor Chakotay, hij is door erg veel kinderhandjes geaaid en soms hebben er ook wat kindjes op hem gezeten, hij vond het allemaal prima OK dan! , hij heeft de gehele dag of voor de stand v/h NST staan grazen of in de box ernaast gestaan, maar deze was wat gammel en als hij schuurde schoof de box steeds wat op Bloos! , het was echt een super gezellige en geslaagde dag.


marn
Berichten: 1066
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 08:45

dit hoort hier eigelijk niet...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 08:46

Ik zal dit even verplaatsen naar VvdD.

Tinkermuts

Berichten: 9383
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 16:27

wat dom van mij, de bedoeling was dat dit bij HAW kwam te staan, zou je dit misschien hiernaartoe willen verplaatsen, ik heb geen flauw idee hoe dat moet, mijn dank is heeeeeeeeel groot OK dan!

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:02


The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, Elegance_, Grainey, josien_m_, Lanoca, lukka63, marte_kandia, Pantykous, Pellelilly, sterregoud, Supertje, Tajmahal, Telpeva, W1ckedWitch en 104 bezoekers