Wat een spectaculaire 2de handsmarkt zeg! bij..

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast3211

Wat een spectaculaire 2de handsmarkt zeg! bij..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 09:36

Superhorse Scheve mond

Er stonden maar liefst 5 kraampjes Dat was dus niks, gelukkig was de winkel wel open en hebben we daar maar weer snoepjes ingeslagen (hoezo voer is geen beloning, lucky doet alles voor voer) en een wedstrijdbroek voor mijn zusje en een 2de hands wedstrijdjasje van harry`s horse voor ons samen..

Ach ja we houden het er maar op dat we toch nog geslaagd zijn...

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:41

Haha, ja ik ben ook geweest, het stelde echt geen zak voor!
Er lag alleen een hele mooie deken uit de winkel waar een gasp van kapot was, die wou myriam (eigenaresse van mijn verzorgpaarden) wel meenemen voor bas, aangezien het toch een hele grote was dachten we dat die wel zou blijven liggen tot we terug zouden komen uit de winkel, ja niet dus.
Ik heb zelf nog wel een nieuwe paardrijbroek gekocht. Het is wel een mooie winkel, ik mis alleen de bekende merken.

Gast3211

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 09:43

ja het viel echt heel erg tegen...

Wanneer was jij geweest?? Wij al gelijk s` 0chtends dus als je iemand zag met een lichtblauw praha petje was ik het!

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:03

Nee, ik ben `s middags geweest. We wilde eigenlijk ook `s ochtens gaan maar de paarden wouden niet helemaal mee werken dus werd het toch `s middags.

Enjoy (Maestro x Farrington x Ferro) B+10 / L1+6 :-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie