wedstrijd EN van een shetje gekukkelt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-01 22:03

Ik had vandaag een springwedstrijd op de manege ik was gister pas op half 2 gaan slapen en moest en om half 7 uur. Maar oeps een uur verslapen. Snel naar stal geraced en smiles geborstelt. Rick, zijn stalgenootje die ook mee zou doen bleek kreupel te zijn. Het meisje wat daar op zou rijden vond het heel jammer maar ging toen meedoen met smiles.
Het was verdeelt in 3 groep junioren ponys en paarden. Dat meisje reed in de junioren en sprong dus lager. Zij ging smiles ook inrijden en inspringen. Ze moest 2 keer rijden en 2x was smiles ontzettend vervelend. Ze werd 2 keer uitgebeld terwijl ze nog niet veel gesprongen had.
Toen mocht ik ook 2 keer de eerste keer was echt flut er waren 9 hindernissen en bij hindernis 5 weigerde hij heel onverwacht en ja hoor ik hing met mn armen om zn nek gelukkig kon ik er weer opklimmen. Nog een keer en ja hoor weer geweigert. En weer om zijn nek alleen ik had zn teugel nog vast dus laat ik me er maar af gleiden omdat hij daardoor nogal wild werd. Het scheen heel komisch te zijn de jury moest ook lachen en ik ook. Maar nog een keer en eindelijk deed hij het wel. Maar helaas na nog een weigering uitgebeld. De 2e keer ging het best goed. Tot hindernis 7, toen weigerde hij 3 keer Huilen Maar goed hij had zn best gedaan. Kreeg toch nog een bedankje achter af voor het leuke vermaak *LOL*
Ook was er op die wedstrijd een shetlander. Het meisje wat erop reed was erafgevallen en er was niemand om de shet (spike) vast te houden. Ik ben al een tijdje in Lovers met spike dus vroegen ze of ik even op hem wou. Ja hoor tuurlijk Lovers Het meisje wou niet meer op hem ,dus of ik even een klein sprongetje met hem wou maken omdat hij het anders echt niet meer deed. Ik op de hindernis afrijden en ja eroverheen, tenminste ik dan spike stond er nog voor Schijnheilig De 2e keer deed hij het gelukkig wel Haha!


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 22:21

Tja dat is een echte shet *LOL* *LOL*

Jammer dat je uitgebeld bent maar de volgende keer beter, als je maar een gezellige dag hebt gehad Knipoog

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:20

hahahahahaha
dat van die shet is echt leuk *LOL* *LOL* *LOL*
En jammer van die weigeringen, maar het is toch veel belangrijker dat je lol had???

XXX Marije


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Akshay, Ange1a, BritHittepit, Dunkeedoo, joyce83, Karintich, Lanoca, Sterrenpony, Varekaj, Whizz en 155 bezoekers