eindelijk naar grote wedstrijd gebeurd dit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

eindelijk naar grote wedstrijd gebeurd dit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 14:38

nou ik had zaterdag wedstrijd gehad.. vroeg thuis een man aan mij, of ik een paard van hem wou rijden voor een paar dagen.. want hij was dus net een paar dagen onder het zadel.. nou wij er dus later op de dag er heen.. gingen we dat paard opzadelen.. nou die man dus met longeerlijn de bak in zei hij tegen nou ga er maar op zitten.. en ik deed dat begint dat paard in een keer te steigeren.. gooit ie zich zo achter over.. boven op mij.. nou ik kon me helemaal niet meer bewegen van de pijn... ik zei gelijk tegen mijn vader doe mij maar mijn eigen paard..
maar de pijn ging maar niet over dus wij maar ff naar de dokter heen.. heb een een gekneust staatbotje (of hoe je dat ook noemt) paar gekneusde ribben.. nou echt alles doet me nu pijn.. Huilen Huilen Verdrietig maar jah daar is nu dus niks meer aan te doen.. het ergste vond ik dat ik niet mee kon doen aan zelhem. ik had er echt zoveel zin aan en nu kon het dus niet door gaan Verdrietig maar jah volgend jaar beter... en ik hoop dat de pijn nu snel over gaat.. want nu kan ik ook nog niet paardrijden.. Huilen maar het komt vanzelf hoop ik wel weer goed

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 15:46

Jeetje zeg............ Dat is zeker niet niets.. Heel erg jammer dat je niet met die wedstrijd mee kan doen en wens je nog heel veel beterschap!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 15:48

Lekkere banketstaaf dan die man. Of wist hij niet dat z'n paard zo zou reageren?

Veel beterschap iig.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 16:49

Ai. Je zal wel geschrokken zijn! Nou, beterschap in ieder geval en ik hoop dat je snel weer kan rijden!