Inzamelingsactie voor zwarte tuiger

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:12

Ja, en ik heb ook nog geld nodig om een paard te kunnen kopen! LOL:) Dus donaties aan mij zijn ook welkom, hahahahaha! Schijnheilig Tong uitsteken


Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 00:09

Hoe het er nu voor staat;
-Volkore staat hier nog
-Ik heb geen actuele stand van zaken, aangezien ik nog geen bericht van de bank binnen heb. Ik verwacht deze morgen (zaterdag).

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 10:47

Misschien heb ik er wel overheen gelezen... Bloos! Maar wie is dan van plan hem te kopen?

Morgen.
...

Glorie.

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 11:24

Ik weet iemand die hem dolgraag wil hebben maar niet de aanschaf kan betalen, wel het onderhoud. Hij is hier iig van harte welkom Knipoog De pony van dat meisje moet worden afgemaakt waarschijnlijk. Ze is al lange tijd erg ziek... Helaas is dat een lease pony dus heeft ze er vrij weinig zeggenschap over...

https://gofund.me/5569a4bb Taylor heeft een hartoperatie nodig

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 11:28

Aha, ik moet zeggen, ik vind hem onwijs mooi stiekem Bloos . En het zal ook wel aan mij liggen maar zijn rug vind ik er niet super slecht uit zien Verward .

Morgen.
...

Glorie.

ruitje

Berichten: 12286
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:44

Miss Arianne,ik vind deze reactie een beetje stom.Ik heb het vorige topic ook helemaal gevolgd en ik weet hoeveel moeite er voor dit dier gedaan word!Heeft niks te maken met een paard willen,maar met iemand die een paard een beter leven wil geven!Ik ben erg VOOR deze actie.Wij hebben ook een pony gehad die altijd een ingezakte rug had,wel niet zo erg als dit mannetje,het was even tobben met het zadel maar verder is alles goed met haar gekomen!!Ik zou graag doneren maar ik heb het geld er gewoon niet voor(ik ben een arme student Tong uitsteken )

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 16:40

ruitje schreef:
Miss Arianne,ik vind deze reactie een beetje stom.Ik heb het vorige topic ook helemaal gevolgd en ik weet hoeveel moeite er voor dit dier gedaan word!Heeft niks te maken met een paard willen,maar met iemand die een paard een beter leven wil geven!Ik ben erg VOOR deze actie.Wij hebben ook een pony gehad die altijd een ingezakte rug had,wel niet zo erg als dit mannetje,het was even tobben met het zadel maar verder is alles goed met haar gekomen!!Ik zou graag doneren maar ik heb het geld er gewoon niet voor(ik ben een arme student Tong uitsteken )



Dat sommige mensen echt alles serieus oppakken... Het zou verboden moeten worden! LOL:)

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 23:30

Heb eindelijk alle PB's beantwoord Knipoog
ook vandaag lag er geen bankafschrift in de bus. Ik wil dus maar even bij de giromaat mijn saldo opvragen en vergelijken met mijn vorige afschrift. Dan kan ik ongeveer uitrekenen wat er binnen is gekomen op de rekening. Ik weet dan natuurlijk niet voor 100% zeker of al het geld van bokkers afkomstig is, maar ik verwacht geen andere bij- of afschrijvingen op dit moment....en wie weet, maandag.... Lachen

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 07:36

heb je geen girofoon of zo? ik weet niet of dat bestaat want ik zit bij de bank, maar je kunt dat vast wel via je telefoon doen!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 14:21

Is er nou eigenlijk nog iets van de eigenaar van Volkore vernomen? Want er staat toch nog een hengst van die man?

There is no reality, only perception.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 17:37

Nee, eigenaar laat niks van zich horen... Vraag me af wanneer we het recht hebben die pony te verkopen ? Het stalgeld is al bijna even hoog als die waarde van de pony (oke, niet volgens zijn begrippen...onbeleerde schimmelbonte hengst (D-pony) zou 1000 euro waard zijn ? Papieren zijn "kwijt", jaja..)
Girofoon had ik wel, maar omdat ik er niet mee overweg kan is inmiddels de toegang geblokkeerd. Heb 3x een verkeerde code ingetoetst namelijk Bloos Schiet dus ook niet veel op....

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

ruitje

Berichten: 12286
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 17:51

MissArianne,nogal serieus onderwerp vind je niet?Kijk maar eens hoe het op bokt werkt(nog maar 11 posts)!Westernfreak,over die papieren die kwijt zijn: is hij gechipt enzo en weet je wie zijn ouders zijn want dan lijkt me dat je die papieren kan opvragen toch?

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:51

ruitje schreef:
MissArianne,nogal serieus onderwerp vind je niet?Kijk maar eens hoe het op bokt werkt(nog maar 11 posts)!


*gaaaaaaap*
Gaan we mensen persoonlijk aanvallen ruitje? Werkt het zo hier?
En jij weet trouwens helemaal niet wat ik gepbt heb naar westernfreak, want zit erover te denken om em te kopen. Dank u.

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:58

Waren ze niet al bezig met geld inzamelen zodat een kennis van ShamalArabs hem kon kopen? Scheve mond

Morgen.
...

Glorie.

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:06

Ja, zijn ze geloof ik mee bezig, maar kreeg niet door dat ik em niet meer kon kopen or... Dus weet het ook niet precies Scheve mond

Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze houdt ze voor zichzelf

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:09

Volgens mij ging het hierover:

ShamalArabs schreef:
Ik weet iemand die hem dolgraag wil hebben maar niet de aanschaf kan betalen, wel het onderhoud. Hij is hier iig van harte welkom Knipoog De pony van dat meisje moet worden afgemaakt waarschijnlijk. Ze is al lange tijd erg ziek... Helaas is dat een lease pony dus heeft ze er vrij weinig zeggenschap over...


Lijkt me eigenlijk een beetje banketstaaf als ze al bezig zijn met geld inzamelen voor diegene en dat dan een ander hem koopt maarja... Als ze al niet bezig waren voor een ander om geld in te zamelen had ik alles gedaan om hem hier te krijgen Bloos

Morgen.
...

Glorie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:10

Ik heb net een bijdrage overgemaakt. Indien het geld niet voldoende is voor de tuiger mag het naar Brooke.
Een kleine update hoe ver we zijn zou ik wel weten te waarderen.

Je suis Charlie.

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:17

Pfff.... lastig he lezen? Nog 1 keer dan, voor degenen die het gemist hebben

Degene waar ik eerst mee bezig was dat gaat NIET door. Wel ken ik iemand die hem wel dolgraag wil hebben ALS degene met wie TS bezig is hem toch NIET wil hebben.....

https://gofund.me/5569a4bb Taylor heeft een hartoperatie nodig

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:58

Wow.. rustig allemaal he Lachen .. ruzie hebben we hier niets aan.
Hij staat hier nog steeds helemaal vrolijk te wezen en heeft geen idee dat al die bokkers zich zo druk over hem maken.

Tja, en de eigenaar... heb ik dus al weken lang niets van gehoord

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:05

Waarom heb ik het gevoel dat die slager maar een loos dreigement van de eigenaar is geweest?

Je suis Charlie.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:42

We hebben al allerlei verhalen gehoord over de eigenaar, maar een ding is zeker... wat de twijfels ook zijn over de eigenaar, hij heeft vanaf de eerste dag verteld dat dit paard naar de slacht zou gaan. Daarna hebben wij pas iets ondernomen, omdat we gingen twijfelen of dat wel nodig was.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:45

Cassidy schreef:
Waarom heb ik het gevoel dat die slager maar een loos dreigement van de eigenaar is geweest?


Weet ik niet maar ik heb dat gevoel niet. Wiens intuïtie zou beter zijn? Clown

Daarbij, de inzameling was (in ieder geval in het begin) niet voor een bepaalde potentiële eigenaar maar om Volkore uitstel van executie te geven
zodat er rustig naar een nieuwe eigenaar gezocht kon worden.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:46

Maar Lageveld, hij had dit dier toch ook als 'inruiler' gekregen? Of hoe zat dat ook alweer......

There is no reality, only perception.

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:43

Westernfreak schreef:
Nee, eigenaar laat niks van zich horen... Vraag me af wanneer we het recht hebben die pony te verkopen ? Het stalgeld is al bijna even hoog als die waarde van de pony (oke, niet volgens zijn begrippen...onbeleerde schimmelbonte hengst (D-pony) zou 1000 euro waard zijn ? Papieren zijn "kwijt", jaja..).


Lekker vaag verhaal zeg.... zou nog maar even wachten met de verkoop. Tenzij je het heeeel goed uitgezocht hebt Knipoog. En kunnen jullie ook geen contact met hem opnemen?

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 18:51

Er is een bokker die het paard voor 350 over kan nemen, we moeten in dat geval 400 bijleggen. De castratie wordt door de bokker betaald.
We hebben de garantie dat hij niet naar de slacht wordt gebracht en dat zelfs al kan er niet meer op gereden worden Volkore een plaatsje krijgt in de wei.
We zullen een soort "contractje" opstellen waarin dit wordt vastgelegd. Voor de bokkers die grotere bedragen investeren: jullie krijgen indien het paard toch verkocht wordt en het verkoopbedrag hoog genoeg is het gehele gedoneerde bedrag terug. Indien het bedrag niet hoog genoeg is het percentage dat jullie betaald hebben (bv. iemand die nu 75 euro doneert (10%), krijgt 10% van het verkoopbedrag).

Ik heb nog geen bericht van de postbank, maar als ik alle berichten afspeur en de bedragen optel kom ik op +/- 275 euro uit.

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Mark0919, Mnoonn, Poety, Vagabondo, vilheide en 41 bezoekers