Aan de dood ontstapt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 15:20

Talietjuh schreef:
je verhaaltje heft me wel aan t denken gezet, kep al n jaar een nieuw hoofdstel hangen (waar nog gaatjes bij gemaakt moeten worden) kep hem dan ook gekocht omdat die ouwe echt af is
het grappige is dus dat ik nog steeds met die ouwe rij en vaak ook nog eens buiten (hij valt van ellende bijna uit elkaar)*schaam*schaam*
ktga vanmiddag mn nieuwe hoofdstel maar op maat maken! Lachen

Wel invetten dan nu he!!! Anders krijg je ook zulk soort dingen. Die van mij had ook een jaar bijna in de kast gehangen en nu pakte ik hem weer omdat ik hem nu in kan houden met dit hoofdstel...... Maar ja niet invetten OOK met een gloed nieuw hoofstel kan levensgevaarlijk zijn Scheve mond
Ik heb heel veel geluk gahd en er zat dus echt een engeltje om mijn schouder..... Ik heb het mijn ouders gewoon vertelt waarom niet (het gevolg is wel dat ik nu niet meer op hem buiten mag rijden zonder dat ik de dag ervoor mijn hoofdstel heb in gevet en geen oud hoofstel gebruik Haha! ) Ach ze komen het toch wel te weten we hebben echt zo'n roddel fabriek bij ons in het dorp vandaag ook weer ik werd door iedereen aangesproken (echt zo van Zo jij kan niet rijden Haha!. denk ook hoe KAN je uberhaupt rijden zonder dat je wat in je handden hebt Verward Toen ze het snapte zeiden ze wel iets anders maar sorry hoor mensen hebben al gauw een oordeel over je maar ach...... boeiend)

jacqie

Berichten: 53
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 22:11

pffffffffffff, nou dit zijn van die dingen waarbij ik denk (als ouder idd): "lief kind, kun je niet beter gaan dammen!?"
Maar ja, als ik dat zeg, krijg ik gelijk allerlei opmerkingen van mijn dochter. Of ik wel goed wijs ben enzo!
Maar toch, af en toe houd ik mijn hart vast en als ik dit dan weer lees.....

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 20:57

Mickey loopt nog niet 100%. Ook lopt hij om zijn straal en morgen komt de hoefsmid dus. Hij krijgt nu een ijzer met een rubber ertussen ofzo...... en zijn straal wordt weggesneden

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 08:32

Dat is zeker schrikken.

En wat heeft de spelende vrouw nu geleerd......

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 17:37

Wat ik geleerd heb? Tja toch maar niet met een oud hoofdstel gaan rijden heh dat een jaar niet is ingevet Tong uitsteken