Superweekend en ring gekregen........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Superweekend en ring gekregen........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 21:57

T'is alweer een paar dagen terug maar het zit nog zo vers in mijn gedachten. Ben afgelopen dinsdagochtend naar Engeland gevlogen om een weekendje door te brengen bij mijn vriend die daar zit voor zijn training voor het vliegen van een Boeing 737. Aangezien hij was geslaagd voor de theorietraining met een score van 99% (best in class en dus ook waarschijnlijk een contract krijgt aangeboden bij Britisch Airways of Brittannia) ben ik dat dus gaan vieren met 2 dagen Londen Haha! Helemaal niet erg Cool en aangezien ik lekker goedkoop via mijn werk kan vliegen hoefde we er geen moment over te dubben of ik langs zou komen!

Dinsdag vroeg dus aangekomen op Londen-Stansted, 07.10 uur(!) en hij stond me al op te wachten (hij moest 1 uur en een kwartier rijden naar het vliegveld maar zat al meer een uur te wachten omdat hij bang was anders te laat te komen Lovers) Daarna door naar zijn huis waar hij op dit moment zit. Dat huis bleek dus een oud kasteeltje te zijn, overdekt met klimop en rozen, echt heel mooi! Wat nog mooier was kwam ik even later achter.......allemaal velden vol Paarden Haha! Heel veel paarden, merries met veulens, bestemd voor de Polosport. Wauw, heb letterlijk mijn ogen uitgekeken Ellelange ruiterpaden en super onderhouden. Volgens mij zou mijn Nappie het helemaal niet erg vinden om daar te mogen grazen Haha! en volgens mij zou ik hem dan ook de eerste week niet te pakken krijgen Schijnheilig Overigens zou hij veel gezelschap hebben want de babykonijnen met ouders en de eekhoorns vlogen om je oren, om nog maar niet te spreken over de vossen en herten die gewoon voor je voeten langslopen *LOL*

S'middags boodschappen gedaan in een megastore, allemaal lekkere dingen die wij niet hebben! en s'avonds gezellig gekookt met andere huisgenoten en uiteraard op zijn Engels lekker doorgezakt.

De volgende dag al vroeg vertrokken naar Londen, Taco was zelf nog niet in Londen geweest aangezien hij alleen maar in de boeken heeft gezeten dus was het voor hem ook nieuw (ben er ooit geweest toen ik 15 jaar was, maar da's al zo lang geleden). Na een goed ontbijt kreeg ik het echt even te warm.......... hij heeft me zowat een juwelierszaak ingesleurd en een ring voor me gekocht Bloos! Erg mooi en een ontzettend lief gebaar, was lichtelijk van mijn stuk omdat ik dit totaal niet had verwacht en kon me even geen houding meer geven Bloos! maar ben er erg blij mee Bloos Sta je daar met een rooie kop en te stotteren *LOL*

Daarna door naar Harrods, een van de grootste warenhuizen die ik ooit heb gezien. Jeetje mina, daar verkopen ze echt alles! Uiteraard even de ruitersportafdeling opgezocht maar ben zo geschrokken van de prijzen (van de overigens super mooie kleding en tuigen) dat ik alleen voor mezelf en een paar vriendinnen wat zakjes paardensnoep heb gekocht Haha!
Ook de chocoladeafdeling was errug intressant en lekker maar ik heb me weten in te houden!

S'middags zijn we uitgebreid wezen lunchen en Pints met bier gaan drinken op Picadillycircus (voelde hem na 1 Pint al behoorlijk hangen Hyper! )en daarna nog wat rondgeslenterd door Soho en Govent Garden. Tot we ineens midden tussen allemaal mensen stonden en ik recht in het gezicht keek van een paar spicegirls!!!! Stond ik toch zomaar even op de premierevoorstelling van The Day after Tomorrow Echt lache, heb nog een paar foto's kunnen schieten! Nog even daarna wat gegeten en toen terug naar huis. Tja en de volgende morgen was het alweer tijd om echt terug te gaan Huilen .......

Heb al met al echt een super weekend gehad, met big surprise en ben er ook achter gekomen dat het leven in Engeland toch misschien niet zo gek is Knipoog Wie weet.........


This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:08

Zo een geweldig weekend dus.. Das mooi.. Lachen
Alleen dat naar huis gaan is nix he... Ik weet hoe het is om iemand achter te moeten laten. Of laat ik het anders zeggen: als je achter gelaten word om dat die persoon weer weg moet Huilen Maa ja, een mooie herinnering en een ring rijker. Engeland is wat dat betreft toch best super duur vind ik. Ben er zelf een hele tijd geleden geweest en zou graag nog eens terug willen .

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 22:13

This_is_me schreef:
Zo een geweldig weekend dus.. Das mooi.. Lachen
Alleen dat naar huis gaan is nix he... Ik weet hoe het is om iemand achter te moeten laten. Of laat ik het anders zeggen: als je achter gelaten word om dat die persoon weer weg moet


Een super weekend ja maar idd niet leuk om afscheid te moeten nemen, helemaal niet zelfs! Alleen weet ik dat ik hem weer heel snel zie Eind deze maand komt ie weer tijdelijk naar Nederland, in de tussentijd sluit ik het niet uit dat 1 van ons 2 toch noge een keer "even" op en neer reist Knipoog

Maareh Engeland is zeker aan te bevelen dus als je de kans krijgt zou ik absoluut nog een keer gaan

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:18

Haha, toevallig dat ik je topic lees. Ik zit nu in Engeland en ben niet afgelopen dinsdagochtend, maar dinsdagmiddag naar Londen Gatwick gevloegn, ik ben hier voor 5 weken op stage. Misschien gaan we ook nog een dagje naar Londen (I hope so). Grappig dat er een dat warenhuis ook een ruitersportafdeling zit.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:32

Ja idd dat heb ik trouwens nooit geweten.. Maaru wel mooi ruk dat ik daar niet naar binnen mocht met mijn sport schoentjes aan Schijnheilig ... Daar baalde ik wel heer erg van.. haha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Dark7, desireeee_x, E4D, MairiMacBran, Omany, pillow en 87 bezoekers