Ozo lieve Houstonruintje.........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 17:27

Ohoh.. Niet leuk... Volgens mij kan je maar beter samen met Sjuimpje ergens gaan onderduiken of zo. Schijnheilig Volgens mij is je buurman niet blij. Hopen dat je hem wel een beetje onder de duim gaat krijgen. *LOL* . Maar dat zal wel goedkomen, lijkt me.

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:05

Pipo"]
[quote="sannah"][quote="Pipo schreef:
Echt leuke hobby hoor Scheve mond Ben benieuwd wat ie nog meer in petto heeft voor me Boos!


Hahaha, ik ben nu 2 jaar verder met mijn dus 5-jarige o zo 'lieve'
Houstonmerrie......wil je nog voorbereid worden op wat gaat komen Haha! Knipoog ?
[/quote]

Dan is hij wel verkocht neem ik aan Haha!
[/quote]

Hmmm....nee, nog niemand tegen gekomen die een Houstondraak wil kopen Knipoog .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:45

sannah schreef:

Hmmm....nee, nog niemand tegen gekomen die een Houstondraak wil kopen Knipoog .



Draak Verward HIj is een beetje stout, maar om nou gelijk het dier een draak te noemen.

Daarnaast is hij bloedje mooi, dus daar word echt wel iemand voor gevonden hoor!

Dennis

Berichten: 31472
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:05

Leuk he, paarden Tong uitsteken.

Ik had er vanmidag 2 die mijn hek zorgvuldig opgevouwen hadden(schapengaas, ik dacht dat er niet door heen te komen was Tong uitsteken) en daarna door het vers ingezaaide net bovenkomende grasjes zijn gaan lopen. M'n vader boos omdat hij de hele tuin(=groot) net helemaal had gevreest, gevlakt en ingezaaid had omdat er paarden putjes in z'n gazonnetje getrapt hadden.

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:05

o ja foutje, sorry, je bedoelde jouw Houston. De mijne is in ieder geval een echte draak (ook een mooie hoor!).

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:07

Jij maakt wel vrienden met je buurman.
En als ze er eenmaal uitspringen....dikke kans dat hij dat nog een keer doet (als de buurman alles weer hersteld heeft waarschijnlijk Tong uitsteken )

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:47

ik geloof dat ik het maar bij pony's houd, of al ingereden paarden zodat ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb... Van zo'n paard zou ik absoluut gelijk in de stress schieten Schijnheilig Sterkte ermee, zal vast een super paard worden als de streekjes een beetje onder controle zijn Haha!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 00:24

Ben je mooi klaar mee met zo'n schavuit......heb je wel voldoende snipperdagen om de omringende tuinen bij te houden?
Haha!:D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 00:28

fabienne schreef:
Ben je mooi klaar mee met zo'n schavuit......heb je wel voldoende snipperdagen om de omringende tuinen bij te houden?
Haha!:D:D



Nee Boos!

Maar hij mag vanaf nu eens flink aan het werk. Kijken of hij dan nog steeds zo veel praatjes heeft. Ik behandelde hem als .............aaaah gossie hij is pas drie! Maar dat luie leventje is over Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 01:25

Afknijpen de boef, net zolang tot 'ie braaf is, nou ja, een poging tot is al het belonen waard Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 02:19

Lovely schreef:
Afknijpen de boef, net zolang tot 'ie braaf is, nou ja, een poging tot is al het belonen waard Haha!.


Vanavond krijgt hij een Zwolle lesje.........Lov weet vast wel wat ik bedoel.

En of ie braaf is daarna Haha!:D:D:D:D

Hij is op stal superlief, en in omgang ook! Maar die ezel haalt het meest slechte in hem boven Haha!

Het zijn samen zulke stouterds Haha!

Sall

Berichten: 6730
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 08:42

Ahhh, hoe heeft de buurman het achteraf opgevat? Was ie een beetje tevreden met je harkkunsten?

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:03

Geweldig, mooi verhaal, dat beloofd nog wat. Ik ben nu begonnen met mijn Houston merrie... Tot nu gaat het redelijk braaf, maar ja wat niet is kan komen.