nieuwe pony sport!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 20:59

dank je cecile, ik ga er ook niet meer op in, op een fietspad auto's Verward , als dana sneller ging, ging elske naar voren en rolde de longeerlijn op en ging ze weer rustig joggen, dana vond het hartstikke leuk
(Emma)

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:16

Is dit een penny alarm ofzo Verward Verward
Sjonge jonge, hoe dom kan je zijn Lips are sealed

gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:17

ik vind dit echt ziek!!!! het is toch levensgevaarlijk!!!! ik vind het echt verschrikkelijk dom!! en ja, misschien vidn dat paard het leuk, maar denk aan de veiligheid van het paard en van jezelf!!!!!

gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:20

emmelske schreef:
doe alsebliefd niet zo achterlijk, je kan ook van je paard af kletteren, en in het ziekenhuis liggen


maar dan vraag je niet om ongelukken (als je normaal rijd) maar als je dit doet vind ik echt dat je o ongelukken vraagt!!!!!

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:23

te zot voor woorden, hebben jullie geen verstand??????!!!!!!

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:28

14cecile14 schreef:
Whahaha Emma jij bent echt gek he Tong uitsteken . Als het sneeuwt moet je een slee achter je paard binden en dan sleetje rijden whahahaha Haha! .

Ik vind het ook wel heel gevaarlijk klinken maar goed. De een neemt meer risico dan de ander. Maar dat sleetje rijden, dat klinkt wel heel erg leuk, dat kun je namelijk ook in de wei doen, dus je pony kan er nooit vandoor gaan (de openbare weg op) en ALS je valt (wat me best onvermijdelijk lijkt) dan val je van minder hoog en ook veel zachter! Maar dan zou ik nog bang zijn voor een trap als ie ineens stil blijft staan ofzo (want dan gaat het sleetje door natuurlijk hihi)

gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:28

Lumidee schreef:
Ik vind achter je paard hangen op je skeelers nog altijd gevaarlijker dan je paard leren steigeren:S

ik zit alle tekstjes nu te lezen, daarom komen er zo veel racties, sorry daarvoor, maar ik ben het hier helemaal mee eens!!!!

Stel je nou eens voor dat ie een keer mept, ook al is het niet zo gemeend om je te raken!!?? Je wilt echt niet weten hoor hoe het voelt om een klap te krijgen, ik spreek uit ervaring, en bij mij was echt een ongeluk, ben er niet achter gaan hangen ofzo!! Maar dat is een lang verhaal, georgette en melissa weten wat er ongeveer is gebeurd, maar dat is erg zat!!
En ik wens echt niemand dat ze dat hoeven te voelen, want je denkt echt dat je dood gaat!!

Dan kan het paard nog zo lief en braaf zijn.............. het is en blijft een dier!!!!

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:35

Goed, alles is hier nu wel zo ongeveer gezegd.

Ik zet een slotje.