eerste kalfje geboren :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

eerste kalfje geboren :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 21:44

Vandaag om 12 uur is het eerste kalfje geboren Koe op de boerderij waar mijn paardje staat!! het is echt zo'n schatje!! Lovers een kuisje (vrouwtjes koe) en het is een blaarkop x witrug... moeder en dochter maken het beide goed OK dan!
Ik neem zo snel mogelijk mijn digi mee en dan komen er zeker foto's Cheese!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:48

aaahhh cute....
ik vind het altijd zo lollig als een kalfje op je vingers gaat zuigen....
onze koe is vorige jaar niet zwanger geraakt, maar misschjien dat we dit jaar in de herkansing gaan

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 21:53

tis wel heel lief dat die kalfjes aan je vingers gaan zuigen en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik die verleiding ook niet altijd kan weerstaan Bloos maar het is niet heel goed voor de kalfjes... als ze heel jong zijn heeft dat te maken met bacterien waar ze nog geen afweer tegen hebben en op latere leeftijd omdat je wil dat de kalfjes zo snel mogelijk uit een gewone emmer kunnen drinken in plaats van een speen emmer... maar het blijft zeker cute *LOL*

kimmie261

Berichten: 19213
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:34

ojee, ik liet ook altijd die kalfjes aan mijn vingers zuigen,dat is inderdaad zo lief, ik wist niet dat dat niet goed was.nou ja , ik zal het niet meer doen dus(hoe verleidelijk ook)...

gefeliciteerd met jullie kleine kafje!!

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:37

Bij de boerderij waar mijn verzorgpaad staat komen de kalfjes het hele jaar door! Bij ons staan trouwens ook heel veel witruggen Lachen