net m'n paardjes vagina half dicht laten naaien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:40

Goh had er ook nog nooit van gehoord. Maar dit is echt voor merrie's die zelf eitjes aanmaken of.... Pismerrie's? Want waardoor gaan ze dat luchtzuigen?

lieflampje

Berichten: 627
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:36

Ik heb dit ook wel eens meegemaakt bij een paard (liep toen stage bij een DAP) het paard was ook een luchtzuiger en heel erg gevoelig (met andere woorden een pismerrie Knipoog )
Nadat ze is dichtgezet was haar gedrag toch wel aan het verranderen, ik weet alleen niet hoe het nu is omdat ik haar niet meer gezien heb.

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:01

klinkt idd een beetje raar, maar ik hoop voor je dat dit het was!!! heel veel succes met haar!!! en ik hoop voor je dat je daarna weer kan rijden!!!

Suc6 met haar!!

Liefs Ilse

Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 00:48

Ik heb eigenlijk een vraagje, naar aanleiding hiervan. Is dit hetzelfde als wat ook wel met merrie's in de springsport gebeurt? Mijn zusje heeft namelijk ook een merrie die een plop geluid maakt als ze over een sprong heen komt. Nu werd ons ook geadviseerd haar dicht te laten zetten. Ook heb ik wel eens gehoord dat een pony hier bij het springen uit balans van kan raken. Was gewoon benieuwd of dit hetzelfde is

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 10:06

Ja, dat klopt.

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 15:11

sjee klikt raar zeg, nog nooit van gehoort.
nou ja als het werkt is het oke OK dan! .
en heel veel beterschat met je paard Party!!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 15:37

Goh nog nooit van gehoord. Maar het zal waarss wel werken (hoop t voor je). Veel sterkte met je paard!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:17

dit hebben wij ook bij een merrie op stal gedaan. Het helpt prima Het paard is nu drachtig, en wanneer het veulentje komt, spat alles ineens open zeg maar Haha!

Hoop dat het bij jou helpt

linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 20:13

WendyK schreef:
Ik heb eigenlijk een vraagje, naar aanleiding hiervan. Is dit hetzelfde als wat ook wel met merrie's in de springsport gebeurt? Mijn zusje heeft namelijk ook een merrie die een plop geluid maakt als ze over een sprong heen komt. Nu werd ons ook geadviseerd haar dicht te laten zetten. Ook heb ik wel eens gehoord dat een pony hier bij het springen uit balans van kan raken. Was gewoon benieuwd of dit hetzelfde is


Ja dat klopt!
Ik heb zelf ook nooit gemerkt dat m'n paard lucht zuigt, maar ze vertelde me dat je het zuigen ook niet hoort. Maar juist als een paard kracht zet (weg sprint in de wei, of zich afzet voor een sprong) 'plopt' de lucht eruit! en dat hoor/merk je! Knipoog
Maar ja, zoals ik zei....ik heb het nooit bij m'n paard gemerkt en toch hebben ze haar nu dichtgenaaid! Verward Maar bij haar komt het door de hengstigheidproblemen

linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 23:10

Hallo,

Even m'n 'verslag' bijwerken! Haha!
Lekuri's vagina is dus vorige week woensdag dichtgenaaid en ze hadden gezegd dat ik alles mocht doen, gewoon rijden enzo....
Nou Lekuri liep er helemaal niet lekker mee Huilen , maar ja, moet je het zelf voorstellen dat je moet lopen, rennen, springen met hechtingen in je k*t! Bloos!
2e pinksterdag had ik dus wedstrijd (B-springen) en normaal is Lekuri heel erg fanatiek en wil ze heel graag springen, maar nu moest ik haar bijna erover schoppen....Bij hindernis 7 vertikte ze het ook verder, stopte en tja daar lag ik aan de andere kant v/d hindernis Huilen
dinsdag had ik dressuurles en daar draafde ik aan en wist genoeg, ze liep helemaal met een fijn geknepen 'kontje'! Ik ben maar gestopt en naar huis gegaan. Daarna heb ik nog niet weer gereden!

Nu was alles van achteren ook helemaal opgezwollen en dat leek me niet goed, daarom heb ik vandaag maar weer gebeld en ben ik weer bij de arts geweest!
Ze heeft de hechten er al vast uitgehaald (eigenlijk stond dat pas voor vrijdag gepland).
Maar omdat ze toen ook al had gezegd dat ik gewoon met Lekuri mocht rijden, dacht ze nu ook dat Lekuri's slechte lopen niet van de hechten kwam...?! Verward Ze dacht nu dat Lekuri maandagziekte heeft, ze heeft dus bloed afgenomen! Nu moet Lekuri 3 dagen op stal blijven (voledige rust) en mag alleen maar hooi hebben en geen krachtvoer of weidegang.
Het is nu afwachten op de bloeduitslag en hopen dat ze geen maandagsziekte heeft.... .
Maar stel nou voor dat ze dat wel heeft, WAT MOET IK DAN DOEN?
Ze zei dat dat nog wel eens een lange periode van herstel kan gaan worden..?! omdat Lekuri er waarschijnlijk (volgens haar) al heel erg lang mee heeft rondgelopen en dat het zich nu openbaart Verward
Ik snap er niks meer van, ik hoop gewoon dat Lekuri niet lekker liep van de trekkende hechtingen! Ze is namelijk wel een heel gevoelig typje!
En dan zou ze nu opeens maandagsziekte hebben...?! Verward

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re: net m'n paardjes vagina half dicht laten naaien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 20:18

Sorry het is een heel oud topic... maar ik zocht dit net... Wat me opvalt is dat jouw dierenarts heeft gezegd dat je meteen weer mag rijden. Mijn paard is 2 weken geleden dichtgezet en moest 2 weken op rust (wat inhoudt, niet rijden of longeren).. Maar jullie dierenartsen zeggen dus dat het niet hoeft?

Belker

Berichten: 15325
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: net m'n paardjes vagina half dicht laten naaien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:23

Oud topic. SLotje dus.
Als je vragen hebt nav een oud topic, stuur dan een PB.