voor een nieuw zadel gaan kijken

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tessake

voor een nieuw zadel gaan kijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 17:53

oke ben juist terug van bij emmers ben voor een zadel gaan kijken. Heb nu 2 zadels mee naar huis genomen (veelzijdigheids) ik mag ze testen en zaterdag ga ik terug om tezeggen welke het word Lachen
1 is een prestige 2de hands zadel maar ziet er net uit gelijk een nieuwe maar een beetje afgesleten enz. kots €625 zonder stijgbeugels enz

de andere is een nieuw chamberlain zadel voor €550 met alles bij en ik krijg er nog een gratis zwart dik dekje bij met het logo van emmers.

Heb al op ze allebij gezeten en de prestige zit echt zalig je zit daar super vast in, die andere zit ook nog heel fijn maar niet zo vast. die van chamberlain is daar nu nog niet zo lang binne maar ze vliegen de deur uit zeggen ze daar, goede kwaliteit en niet duur. Ik denk ook dat het hem word Vrijdag ga ik ze passen Haha!

Heb ook nog 2 goedkopen blauwe koorten, banaan paarden snoepjes, hoevenkrabber, 3 paar sokken en zo een ding waar je je zadel op kunt hangen (voor thuis maar het grootste deel van het jaar licht het zadel op school Knipoog )

Ben echt blij nu Haha! heb ook foto' s getrokken maar krijg ze niet op de comp Boos! maandag komt er iemand voor kijken en dan zal ik dan de foto's laten zien Knipoog
Maar ik ga me nu klaar maken voor naar de manege tegaan Haha!

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Ayasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:59

wow Haha! ik zou ook een nieuw zadel moeten hebben Tong uitsteken
ga je naar de paardenschool?

[EJL-ITP] 2016 with the ones that carried me through heaven and hell
TK Lipica rijlaars; maat: 37, Schachthoogte: 38cm Met dresuurboog: 45cm. Kuitmaat: 35/36
VP; € 150 (NP € 250). Sta open voor een goed bod. Foto via PB mogelijk.

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 18:39

Ik heb 3 weken geleden bij hun een nieuwe Euroriding Luxor gekocht ze hebben er een prima service en zjn altijd vriendelijk!!Bij mij zijn ze het zadel aan huis komen passen.

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 21:42

jeps zit in Bilzen op school (paardenhumaniora Lachen )
en orban daarom komen ze het ook niet passen denk dat als het thuis was dat ze het wel gedaan hebben Knipoog maar ga vrijdag dus kijken welk zadel het beste is en zaterdag ga ik het andere dan terug bregen
Ik ga ook meestal naar Emmers (behalve als ik echt iets dringent nodig heb en het maar iets kleins is ga ik in de buurt ergens ofzo) vind het echt een super winkel!!! heel veel keus niet 1 van de goedkoopste en altijd van die leuke actie's Knipoog

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie