Uitslag Imker's kliniekbezoek: niet goed....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
celintjuh

Berichten: 454
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:05

hoi veerle,
ik wens je egt heel veel sterkte ermee.. khoop dat alles weer wat beter op een keer gaat Boos!
xxx, hanneke kuys

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 17:10

Helaas heb ik nog niets van de DA gehoord, maar die belt wel vaker op rare tijden (zoals half 11 ofzo 's avonds Haha! ).

Vanochtend zag ik als een berg tegen de dag op, maar het gaat nu al een stuk beter met het gevoel wat ik erbij heb. Enig vervelende vind ik nu, dat Pietje het een zegt en Kareltje het andere. Gelukkig zitten mijn vriend en ik op 1 lijn en dat is wel heel fijn.

Zodra ik iets meer weet van de DA, laat ik dat meteen weten. Vanavond ga ik iig met Imker een klein blokje om, stukje stappen op de weg. Ik weet zeker dat hij dat erg leuk zal vinden. Stappen gaat heel goed, draven wordt na een minuut of 10 toch al gauw heel slecht.

Lichtpuntje van vandaag: op mijn andere wedstrijdpaard heb ik toch heerlijk gereden en mijn eerste galopwissels gereden. En dat is dan toch wel even fijn!

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:57

Ik hoop dat je met hilde meer geluk hebt. Maar nogmaals heel veel sterkte.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 18:02

Helaas, ik ben alweer terug van mijn buitenritje. Ik was nog geen 100 meter van huis of ik voelde hem weer verkorten in zijn pas.
Dat draven op het harde heeft hem geen goed gedaan, daar bij de DA.
Ik ben er meteen vanaf gesprongen en heb hem aan de hand mee naar huis genomen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 09:16

Gisteren zijn ze op de grote wei geweest en daar hebben ze de hele dag mogen lopen. Imker heb ik niet zien rennen, maar hij heeft iig weer liggen rollen, dat geeft toch wel aan dat hij lekkerder in zijn vel zit.

Stappen met hem doe ik nu helemaal niet, laat hem eerst maar eens een weekje bekomen van dat getrek en gepluk aan zijn voet.
Ik moet zeggen dat hij nu gruwelijk bijdehand gaat doen, want toen ik hem gisteravond niet snel genoeg uit de wei haalde (er stond een man langs de kant van de weg en die wilde e.e.a. weten over de paarden), heeft hij zich schor staan te hinikken om mij te roepen Lovers .

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:28

Fijn dat ie iig heeft gerold. Dat geeft wel iets ontspanning aan denk ik toch...

Wel superlief dat ie je zo hard stond te roepen Haha!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:02

he bah zeg, dat is echt balen, succes met je paardje Verdrietig

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 15:22

gadver Boos!
Erg veel sterkte Verdrietig

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 15:28

Dat is denk ik toch wel weer een goed teken, dat hij lekker heeft liggen rollen en weer wat praatjes krijgt.....

Heb je inmiddels al iets van de andere DA gehoord?

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 16:03

ahh meen je niet
heel veel sterkte ermee Ach gut

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 17:01

Late reactie van mij... maar jemig... wat een k*tnieuws.
Ik wil me toch aansluiten bij pipo. Hoe hard het ook is, hoe moeilijk ook. Want nu heb je pijn, verdriet en ben je radeloos. Je kan hem wel een zenuwsnede laten ondergaan, maar ooit komt toch die dag dat het weer slechter gaat en dat je alsnog afscheid moet nemen. En heeft hij dan nog een paardwaardig bestaan gehad?
Je hebt er nu alles voor gedaan.... je kan trots op jezelf zijn.

Heel veel sterkte!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:05

Gutjes, ik lees het nu pas, en wat ik lees vind ik hartstikke sneu voor zowel jou als Imker.
Rottige tijden, moeilijke keuze...
Ik wens jullie veel sterkte toe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:49

Ik lees het nu ook pas... en ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent voor hem en voor jou... Sterkte ermee!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 10:35

sterkte nog, en leuk dat ie je zo heeft staan roepen?
al wat van de DA gehoord?

LadyDi
Berichten: 56
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: Heusden gem Heusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 10:56

Ik kan niets anders zeggen als de rest.
Ik hoop dat je snel een antwoord hebt van de DA.
Heel erg veel sterkte iig wat voor beslissing je ook zult moeten maken Ach gut

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 12:23

Morgen denk ik wat van de DA te horen. Zo niet, dan bel ik hem zelf wel even op Bloos .

Ik heb voor mezelf denk ik al een keuze gemaakt, afhankelijk van wat de DA zegt. En dan denk ik ook dat ik wel vrede heb met de beslissing die ik zal gaan moeten maken. Het maakt het niet gemakkelijker, maar wel realistischer...

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 13:12

Ik heb het hele topic gelezen en Imker treft het met zo'n geweldig baasje. Heel veel sterkte in de komende tijd. Een hele dikke knuffel voor jou (en natuurlijk ook voor Imker)! Dat je de wijsheid en kracht mag vinden om de juiste beslissing te nemen. Luister naar je hart.
Afbeelding

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 15:10

Helaas... vanochtend met Imker naar de wei brengen merkte ik al dat zijn toestand verslechterd was en toen ik hem zojuist een appeltje bracht, werd dat alleen nog maar sterker bevestigd.
Eerst mankte hij niet zo supererg in stap, nu wel....

Ik heb meteen de DA maar weer gebeld en ik hoop dat hij vandaag nog terug kan bellen, want zo kan het niet langer. Ik trek dit geestelijk allemaal niet meer *zit te pas en te onpas te brullen, nu ook weer*.

Er zullen snel knopen doorgehakt moeten worden, de situatie wordt voor zowel Imker als mij, onhoudbaar. Wat een poedersuiker...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:14

Jeetje na dat positieve bericht van het weekend, nu toch een stuk minder positieve geluiden.....

Meis heel veel sterkte met de beslissing Ach gut

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:24

Jeetje imker....het ging juist net wat beter!
Misschien is het ook eerlijk om nu knopen door te hakken.

Sterkt met je beslissing Knipoog

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:29

jeetjhe wat een klote situatie....
ik hoop dat je snel met je DA kan overleggen, en dat je een beslissing kan nemen die het meest eerlijk is tegen over Imker...

Heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:36

Het is afgezaagd... maar ik wil je veel kracht wensen... als ik je zo hoor, begin ik aan het erge te denken.... sterkte ermee meis!

Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:58

Ik volg het nu al een tijdje hoe het met je paardje gaat. Maar heb nog niet eerder gereageerd omdat iedereen al zegt hoe kl*te het voor je is. Ik heb zelf in de situatie gestaan na aanraden van de dierenarts moest mijn pony worden 'afgemaakt', maar dat hebben we toen niet gedaan. En dat was in 1998, en ik heb gisteren nog op haar gereden! Je moet niet altijd op de DA afgaan maar kijken wat jij er van vindt.
ps: voor iedereen die me nu een dierenbeul vind, ik mocht in goed overleg met diezelfde DA weer wat met haar gaan doen, mits ze dat zelf aangaf.
Heel veel succes, wijsheid toegewenst en ga op je gevoel af!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 16:17

Bericht van de DA:

De professor heeft de foto's beoordeeld en is er niet van overtuigd van wat de DA zelf erover zegt. Met andere woorden, hij twijfelt aan wat het is. Nu wil hij graag foto's zien van de hoef zonder ijzer, opgevuld met PlayDoh of groene zeep, omdat je dan schijnbaar meer of beter kan kijken wat het is. Hij dacht dat het heel misschien een zwakke plek in de zool was, (lijkt mij stug, maar goed).

De DA wilde me morgen weer ontvangen en straks hoor ik de exacte tijd en hoe en wat verder zal ik morgen dan weer horen.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:18

Jeetje, zou wel super zijn als de professor wel gelijk heeft, en het iets is dat te verhelpen is natuurlijk.....
Aan de andere kant, geeft hij je nu geen valse hoop?

Sterkte weer de komende tijd, zal niet makkelijker worden naarmate definitieve beslissingen verder uitgesteld worden