hoeveel hou jij van je paarden/pony`s??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 18:36

Ik ben wel heel gek op Twister... Lovers En ik wil er ook zeker hard aan werken dat alles weer goed komt tussen ons... Anders was ik er al veel eerder mee gestopt... Maar af en toe haalt ze echt het bloed onder mijn nagels vandaan... Wij hebben echt zo'n haat-liefde verhouding... Haha!

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 18:59

Ik houd niet van mijn verzorg paarden! (duhhhh...wel dus Haha!!)

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 19:07

veeeeeeeeeeel ja hou super veel van peppino Haha! Haha! ze is echt me maatje Haha! Cool

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 19:10

Wat is houden van?

Maar als ik het zo zou moeten vertellen hoeveel ik van Laine hou?
Zou ik het met geen woord,gebaar,traan of wat dan ook kunnen uitleggen ... Het is iets ja wat ik voel wanneer ik met haar bezig ben,haar zie gewoon met alles wanneer ik aan der denk ik denk simpel gezegd dat ze bijna alles voor mij is..Misschien klinkt dit raar maar ja ze is gewoon mijn meisje en ik kan niet uitleggen hoeveel ik van haar hou !!! Lovers

Idem met Ludje en ook steeds meer wat Twannie Lovers

Op dit moment kan ik niet zonder hun ...

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 19:19

I'm addicted! Volges mijn moeder is het een obsessie! Ach alleen omdat ik toen ik 8 was met een paard wou trouwen Haha! Kan iig niet zonder, op gebied van liefde eerder vent de deur uit dan paarden de deur ui!

Maus
Berichten: 3
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Angerlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 19:24

Als je niet van je paard houdt, waarom heb je er dan een, vraag ik me af? Scheve mond

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 19:35

Zoveel, dat is niet in woorden uit te drukken... Knipoog

Volgens mn vader moet ik ook es aan wat anders denken, dan aan die paarden. Hoeft van mij niet, mn leventje bij de paardjes voldoet me prima Haha!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 18:27

Maus schreef:
Als je niet van je paard houdt, waarom heb je er dan een, vraag ik me af? Scheve mond


Omdat ik het leuk vindt om met ze bezig te zijn, steeds beter te leren rijden, wedstrijden te rijden enz. Je hoef niet perse ergens van de houden om er plezier mee te hebben. Natuurlijk vindt ik mijn paard lief en leuk (niet altijd Tong uitsteken ), maar houden van... ja hallo... Wil jij zeggen dat je van je cavia houdt? Waarom heb je er anders een....

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 18:38

Ik zou d'r niet zonder kunnen! Gewoon m'n beste vriendinnetje om het zo te zeggen. Dat wil je voor geen goud kwijt!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 18:38

Manda"]
[quote="Maus schreef:
Als je niet van je paard houdt, waarom heb je er dan een, vraag ik me af? Scheve mond


Omdat ik het leuk vindt om met ze bezig te zijn, steeds beter te leren rijden, wedstrijden te rijden enz. Je hoef niet perse ergens van de houden om er plezier mee te hebben. Natuurlijk vindt ik mijn paard lief en leuk (niet altijd Tong uitsteken ), maar houden van... ja hallo... Wil jij zeggen dat je van je cavia houdt? Waarom heb je er anders een....
[/quote]

>;) eh ja, ik hou van al mn huisdieren! een poes, konijn en een stuk of wat verzorgpaarden...ik hou zielsveel van ze Lovers en zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten, zonder mn konijn, zonder mn poes en zonder de paarden Verdrietig natuurlijk hou ik ook van mn familie, maar net zoveel van mn dieren!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 19:30

Teveel....in ieder geval meer dan ik soms zou willen!
Dan doet het ook zo'n pijn als het niet goed gaat met mn paardje Scheve mond