Nieuwe laarzen... dat duurt nog ff..... *zucht*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Nieuwe laarzen... dat duurt nog ff..... *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 12:53

Ik heb ongeveer 4 maanden geleden nieuwe laarzen besteld. Wegens het in bezit zijn van dikke kuiten moest ik ze wel aan laten meten natuurlijk.

Ik had echt hele gave uitgezocht: met veters en een rits een een softboot (geen harde laars dus). Ik zag er helemaal naar uit...

Afbeelding


Totdat: de dag kwam dat ik ze moest gaan halen..... Huilen

Ze pastten niet!!! Verdrietig Echt gewoon veel te klein, die laars stond achter nog zo'n 3 cm open (terwijl er toch opgemeten was) en hij was veel te kort. Mijn voeten pastten niet in de schoen en de boog zat ipv naast mijn been aan de voorkant over mijn knie heen.....

Kortom: dit was niet wat ik wilde!! Uiteindelijk heeft de ruitersportzaak geregeld dat ik langs mocht komen bij derby zelf om te kijken wat er aan gedaan kan worden.

Lang verhaal kort te maken: ik heb een heel ander model laars nu uitgezocht, omdat de laars in kwestie dus niet past bij mijn vorm van benen. Alles wordt nu aangepast en hopenlijk heb ik nu over 4 weken een perfect zittende laars in mijn bezit....

Afbeelding

Dit wordt ie dus: een volnerf laars met veters en rits achterin. Ook krijg ik een extra hoge boog ipv deze standaard boog.

Ik ben benieuwd!!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:55

Dat is even balen maar goed je krijgt nu wel mooie laarzen die jou perfect zitten ?!
hadden ze trouwens van te voren niet kunnen weten dat die andere laars niet bij jou benen past ?!

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 12:59

BeNGeL schreef:
hadden ze trouwens van te voren niet kunnen weten dat die andere laars niet bij jou benen past ?!


Misschien wel... mijn maten zijn opgenomen en dan hadden ze in de fabriek wel kunnen zien dat het type laars (heel slank gesneden om de enkel) niet bij mijn maten zou passen.

Maar de hele laars klopt niet, het hele model was compleet verkeerd! Maar ja, nu maar hopen dat het dit keer wel goed gaat! Lachen

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 13:06

ik ken nog een supergoede en goedkope laarzenmaker, mijn zus heeft ook last van te dikke kuiten en heeft hier laarzen op maat laten maken die wél passen. Ik heb je even toegevoegd op msn. Mochten deze laarzen ook niet passen, is dit een goede keuze. Normale laarzen zponder extratjes heb je daar al voor €150! (ook nog LEER)

veel suc6

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 13:14

Ik heb er ook een aantal maanden op moeten wachten, maar dan heb je meestal wel hele mooie omdat ze dan precies goed afgemaakt zijn voor jou..
helaas staan de mijne nu al een jaar in de kast omdat ik er toch niet mee rij..daar gaat je 400 euro.
heb er misschien 4x mee gereden Scheve mond wel balen..

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 13:19

Ze zijn echt super, jammer dat je zo lang
moet wachten, maar rijden met niet passende laarzen
lijkt me ook niet zo'n pretje. Echt gaaf met die veters, zou ik ook
wel willen, maar ik heb pas leren rijlaarzen gekregen van vriendlief dus ik mag niet klagen Knipoog

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 16:04


Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:01

Goh.... Ik weet precies hoe je je voelt!
Had ik ook met mijn laarzen, eerst veel te lang op gewacht, en toen ik ze uiteindelijk had, waren ze zeker drie centimeter te groot! (ook op maat gemaakt)

Maar.... Nu zijn ze eindelijk goed van maat, en ik ben er super tevreden mee. Ik hoop dat het bij jou ook goed komt, maar dat zal allemaal wel!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:03

pfff das zekers niet te goedkoop...ze zien er wel mooi uit!!