Strandrit gemaakt!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-01 20:11

Hay luitjes!

Blieppppppppp Frusty zei mn wekker om half zeven vanmorgen. Ikke hup uit bed,:O want... De Strandrit!!!:# We gingen met een deel rijdende leden van onze rijvereniging. Ik had Fauve gisterenavond mooi geborsteld en schoon gemaakt, want die was nogal modderig. Kom ik in de stal... neeeee he!!! Is ze grotendeels GROEN van de stront! Boos! Ikke zo goed en zo kwaad als het ging een beetje geborsteld, maar dat krijg je er dus nie uit. Nou ja, boeiuh, ikke de trailerbeschermers omgedaan en in de trailer gezet. Alle "zooi" had ik gisterenavond la ingeladen, dus na wat eetbaars ingeladen te hebben zijn we maar vertrokken om 10 voor half 8. Eerst nog ff lang Carola, mn vriendin, want die ging ook met dr pony mee. Ook alle troep ingeladen en gaan met die banaan!!! Hehe, na ruim anderhalf uur gereden te hebben kwamen we eindelijk aan bij manege Bakker in Noordwijkerhout. We waren een van de eersten, dus we hoefden ons gelukkig niet te haasten. Wij op ons gemakkie opgezadeld en gewacht tot de rest ook zover was, en vertrokken. Cool In het begin de heenweg ging niet zo, want ze liep een beetje te drammen dat ze harder wilde. Eenmaal op het strand aangekomen, was het SUPERRRRRR!!! Lekker door het water gebanjerd, en Fauve ging expres heel hard spetteren, Vork ze vond het helemaal te gek! Moe en voldaan weer terug gereden naar de manege. Afzadelen, en wat eten. Na een lange pauze zijn we in kleine groepjes weer naar het strand gegaan, maar de weg van de manege naar het strand ging niet bepaald zonder omwegen. We moesten gewoon door de duinen, maar wij kwamen helemaal bij een grote boulevard uit!!! Kusje Tja, dat hadden wij weer. Maar goed, we zijn aangekomen, en na nog een toffe rit gemaakt te hebben, weer zeer moe naar de manege terug gereden. Daar afgezadeld, deken op, trailerbeschermers om, en in de trailer gzet. We zijn maar meteen naar huis gegaan, want we aren het laatste groepje dus veel waren er al naar huis. In de auto was heet errug stil... tja wat wil je ook na zo'n dag! Lips are sealed
Maar ik kan in een woord zeggen: het was FANTASTISCH!!! Clown

Groetjes, een zeeeeeeeeer moe meisje
Danielle Party!!


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 20:21

En dat paard van die vriendin van je die mee moest lopen met een pijnstiller omdat 'ie een peesblessure heeft hebben jullie op de terugweg zeker bij de slager afgezet?

Nulla tenaci invia est via

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-01 20:24

Dat heeft ze helemaal niet gedaan! Boos!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 20:26

nee nee... hoe is het gegaan dan met dat paard? Extreme duivel

Lino

Berichten: 15
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Dreumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 20:28

Hey tof man!!! Pling
Wie waren er allemaal van de ponyclub?
Wat een stomme opmerking van Margreet. Slaat echt nergens op of heeft Orinan wel wat opgelopen. Neej zal wel niet want dan had je dat wel gezegd. Oh DUH! Tong uitsteken
Heej zie je verder wel op MSN. Moeten wel ff bijkletsen want ik heb vandaag echt iets tofs gezien! DOL!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 20:28

leuk voor je maar wat Boos! dat je vriendin met haar pony mee ging. nog niet bij de slager? echt zielig hoor!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-01 20:32

MENSEN lees please ff paardenpraat daar is dat topic en NIET HIER!!!!!!!! Boos!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 20:37


Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 21:44

wat leuk z'n strandrit Cool
om dat paard zo aftebeulen Huilen Boos!
echt zielig hoor als je zo bent Misselijk

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-01 09:58

afbeulen, zeg, hoe kom je daar bij? Het beest heeft geen pijn hoor! De paardjes vonden het allemaal super!!! tWas echt een hele toffe dag!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 10:33

Heb je heel toevallie een groep menners gezienb daar op het strand??? Grote kans dan dat je ons hebt gezien!!!! Zag je een bruine tuiger met twee Jack Russles er in de buurt aan het rennen...dan waren wij het!!! Haha! Wij zagen nl ook hele grote groepen paarden, heb jou dan vast ook wel gezien. *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 12:28

Tjeetje... Wat triest dat een naamgenoot van mij zoiets kan doen... Ik schaam me ff voor mijn naam, want ik was dat dus niet (voor de duidelijkheid).

De slager zal blij zijn, weer een pony erbij dat het tekort aan paardenvlees kleiner maakt.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 13:45

Sorry Ontario!
maar ik schrok wel toen ik het leesde daarom

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 15:22

GaaaaaaaaF Te gek man!
Ik zou ook graag een strandrit willen maken joh! Lijkt me zo vreselijk gaaf! Is dat meisje nou wel of niet meegegaan?

I love to love!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 15:49

Citaat:
Op 2001-10-21 13:45, schreef loeki:
maar ik schrok wel toen ik het leesde daarom


Leesde? Ga je alsjeblieft heel diep schamen!!!!!!

Nulla tenaci invia est via

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-01 18:24

Heej Jurga! Dan heb ik je gezien!!!
Een mega grpe menners gezien! Mn pa heeft er ook een stukkie van gefilmd, dus zal ff looken of je erbij staat! Heb je een haflinger gezien met superlange manen? Ik had een lichte jas aan. Ik was niet in die hele grote groep maar met zn zessen ofzo. Wij waren de "rustige" groep nouja rustig...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 18:32

Ik weet niet of ik je heb gezien, zou best kunnen, maar ik weet het zo gewoon niet. Kijk maar eens op de film ja. Toevallie dat we er allebei waren dan.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, criollo_yess, desireeee_x, joyceberends, Kmbrly, Natashaa, Poety, tienus63, Vinny12511 en 114 bezoekers