Ik heb misschien weer een verzorpaard!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Ik heb misschien weer een verzorpaard!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 11:22

Het is nu zes weken geleden dat ik geopereerd ben aan mijn hart, en dat betekent dat mijn borstbeen weer zo goed als geheeld is. En dat houdt in: ik mag weer paardrijden!!
Maar Maywood is verkocht in de tijd dat ik in het ziekenhuis lag, dus zat ik in principe zonder paard. Van een vriendin mocht ik wel op haar paard rijden, maar daar klikt het echt totaal niet mee. De laatste keer dat ik daarop reed was het echt één groot drama, met als resultaat een gefrustreerd paard en amazone.
Maar toen kwam ik zondag een advertentie tegen voor verzorgpaarden in Zeeland, dus ik meteen gereageerd. Het was wel een beetje vaag, maar ja wie niet waagt wie niet wint. Ik ga vanavond even kijken. Het zijn twee Friezen, en ze staan in een stadwei op ongeveer één minuut fietsen van mijn huis. Ik heb echt nog nooit op een Fries gereden, dus dat wordt vast lachen. Ik ben echt benieuwd (sowieso of ik erop kom, ik heb echt nog geen kracht in mijn armen)


newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:23

Heel veel succes
Ik hoop dat het wat word

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:38

o wat lekker voor je zeg en vooral zo dicht bij je deur, het was het lot!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:32

zeker lekker heel veel plezier en succes met je verzorgpaard(jes) Haha!

The journey of a thousand miles begins with a single step.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:27

Dat is lekker dichtbij!
Ik ben benieuwd wat je er van vind.
Veel plezier Haha!

Rona, Linanda en Oackly

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:51

veel plezier!
Ik hoop voor je dat het mag Lachen

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 19:56

Ben je er al geweest? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe het is afgelopen! Bloos *LOL*

:D M2 + 8 :D

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 08:15

Ik ben gisteravond dus langsgeweest. Wat een verschil met Maywood zeg. Het is echt zo'n oud boerderijtje, met allemaal troep overal. Het gaat om drie Friezen, twee merries waarop je kan rijden en een hengst van 2,5. Ik heb op één van de merries gereden, maar die was zo hengstig dat er echt geen land mee te bezeilen was. De eigenaar wilde niet meer op haar rijden want hij vond haar niet leuk meer?!
Nou, ja ik denk dat het wel wat gaat worden. Ze hebben ook een trailer, en hij gaat zelf op les met de andere merrie, dus misschien mag ik dan wel mee. Hij wil ook wedstrijden gaan rijden, dus daar kan ik dan misschien ook aan mee doen. Ik ga vanavond weer even, en dan neem ik even wat spulletjes van mezelf mee, vooral een zweep, want die paarden waren echt niet goed voor het been. Er moet echt veel aan gedaan worden om die weer een beetje fatsoenlijk te kunnen rijden, maar ja ik houd wel van een uitdaging.
Alleen ik kan die eigenaar echt niet verstaan, hij praat heel erg plat en binnensmonds, dus ik knik maar zo af en toe (wie weet waar ik al mee heb ingestemd). Het is trouwens wel een heel stoer gevoel. We rijden midden in de stad op een wei, op zo'n Fries, alle mensen die kijken echt.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 09:04

klinkt wel leuk, tis iig wel een uitdaging!
Succes ermee Lachen

Dag lieve mama...

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 15:00

Ik heb toch besloten het niet te doen. Ondertussen ben ik door een paar mensen benaderd om hun paard te doen, en dat biedt meer perspectief dan deze paarden, vooral omdat hier geen bak is, ook niet in de buurt. En eigenlijk vond ik de manier waarop die paarden gehouden werden nou niet echt geweldig. Ze stonden allemaal op stand, op zich al vervelend, maar erg lag niet eens stro ofzo. Die vent vertelde dat die hengstige merrie eigenlijk geopereerd moest worden, maar dat deed hij niet (waarom dat kon ik niet ontcijferen). Het leek me gewoon niet zo'n prettige situatie. Maar misschien wil ik gewoon teveel.
Voorlopig ben ik toch nog een paar keer per week aan het revalideren, dus dan heb ik geen tijd om me druk te maken of ik wel of niet kan rijden.
Het is wel jammer, maar ik denk dat ik anders ook niet echt gelukkig zou zijn met de situatie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12, rollyjogered en 47 bezoekers