hoe kan ik dit het beste oplossen???

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

peracles

hoe kan ik dit het beste oplossen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 21:27

Een tijd lang is het met mij en peracles niet lekker gegaan.. Hij vloog er elkekeer vandoor en bokte daar bij net zo lang tot ik er af lag. ik ben een paar keerecht goed gevallen... Toen vind ik dat het maar even het beste was om even te stoppen. Daar voor was het namelijk het makkelijkste paard die je maar kon berijden. Toen hebben we ons gevonden in de western styl. Dat gaat goed maar soms kan hij weer opeens een bui krijgen. hoe kunnen we met zijn tween er voor zorgen dat dit op houd??

groetjes peer Lachen Haha!

heb respect voor alles wat leeft. Geef wat van je zelf en je zult het dubbele terug krijgen

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:35

Is je paard al nagekeken of ie ergens "last "van heeft. Dit verhaal klinkt me namelijk bekend in de oren, ik heb dit ook gehad met Sjors. Wat bleek nu, ik had een niet goed passend zadel gehad een tijdje, maar daardoor is haar rug helemaal vast gaan zitten. etc etc..

Misschien een tip om ff een da te laten komen

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

peracles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 21:36

nou volgens de vorige eigenaar was hij al eens naar geken. (hij is om die reden dan ook gestopt, hij verklaarde het beest voor gek) Maar ik geen problemen met hem tot dat....hij het opeens ook bij mij in zijn heefd kreeg

heb respect voor alles wat leeft. Geef wat van je zelf en je zult het dubbele terug krijgen

peracles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 21:38

sorry voor mijn spel fouten...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie