ik weet het allemaal echt niet meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-01 15:36

Zoals de meesten van jullie wel weten heb ik vorig jaar een Friesche stermerrie beleerd, ik had echt zo'n gevoel op haar van: met haar kan ik wat!
Iedereen zei dat ik niet op haar paste toen ik eenmaal van haar af was. Maar toen ik op Mathilda stapte ook, had ik telkens zo'n ged8te van: Kijkd it heb ik Irene geleerd en Irene kan datw el en waarom kan mathilda dat nou niet Verward
Toen ik dus op Mathilda reed kwam de aap uit de mouw: niemand vond mij op Irene passen en Mathild paste veel beter bij mij en blablabla.

Toen gaf Johan ook al toe dat ie het liever niet emer had omdat ie het gevoel had dat Irene daardoor (dat ik op dr reed) drukker was geworden voor de kar.
Maar ik ahd daar de oplossing voor en heb ut hem ook recht in z'n gezicht gezegd: JIJ KAN NIET MENNEN, je laat haar vrij, je laat haar haar gang gaan, je kan niet eens een rechte lijn rijden.
Da vond ie dus ook helemaal niet leuk, maarja...
Ik liet haar niet vrij, ik liet haar haar gang niet gaan, ik reed een rechte lijn. Johan kon er vooral niet tegen dat ik dat WEL met Irene kon en daarom wou ie mij er dnek ik ook vanaf hebben.

Ik heb hete r ook uitgebreid met me pa over gehad dat ik nog steeds naar Irene smacht, ik bedoel, ik heb haar beleerd op MIJN manier, als ik haar aan de teugel wou en lekker voorwaarts neerwaarts was ze dat, ze leerde hetw ijken goed en regelmatig, ik ahd echt het gevoel van, dit is HET paard voor mij.
Ik was ook helemaal niet bang geworden nadat ze me bijna vermoord had (gooide me eraf -> me cap viel eraf en ik knalde bijna met me hoofd op een ijzeren buis) ik werd niet bang als ze er vandoor gevlogen was van een of andere trekker die langs reed, het soorde me niet dat ik niet langs de weg kon met haar, ook al zei ik datw el tegen iedereen.

Maarja, ikw eet het nue cht niet meer, toen ik op Jellie stapte kreeg ik het gevoelw eer van zij past bij mij.
Maar nu ik bang voor dr ben geworden komt Irene weer trug te spoken.
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen oppeppen, ikw eet het nl. echt NIET, kijk deze foto es, van deze foto kreeg ikd at gevoel ook:
[img]../upload/1181/ikenirene.opwedstr.jpg[/img]

Dit was onze 2e wedstr. we hadden dan wel maar 144 pnt en op die daarvoor 148 pnt. maar ze was onervaren en vond hete ng om die harde stem van iemand te horen en dat ze alleen in de bakw as en allemaal mensenogen die dr aanstaarden en zo'n zenuwachtige ik erop.
Op de 1e was ikz elf s zo nerveus dat ik iedereen afsnauwde en zat te janken tijdens het inrijden.
Ik geef eerlijk toe: ik ben geen makkelijke.

Maar ik zit nu ook in een dip, ben morgen jarig maar heb dat gevoel helemaal niet, maarja het lucht op nu ikdit ff kwijt ben.

-Maaike-

PS: op die foto is Irene drachtig en zoals ze altijd al was VET, ze wordene cht VEt gemest alsof ze binnen eenw eek naar de slacht moeten, het klinkt hard maar dara komt het wel op neer, als ze gewoon slank was was het een geweldig mooi en goed dressuurpaard geweest.
Pietrick vond Friezen nooit dressuurpaarden maar in Irene zag ze wel wat enw ou me er graag mee verder helpen

_________________
<font color=hotpink><b>
~!*!~ I LUV Jellie 4 ever and ever ~!*!~</b>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anna-Jelly op 2001-10-20 15:37 ]</font>

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 18:41

ik vind het echt vervelend voor je maaike ik kan je hier helaas niet bij helpen omdat ik zelf gewoon in de knoop zit... Verdrietig


maar zou je niet meer terug kunnen naar de friezen als je bang word op jellie ik zou zeggen ga ervoor longeer haar anders eerst even voor dat je gaat rijden dat doe ik met fiek ook in de winter als ze zo gek in..

vceel liefs marjolein

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-01 19:14

ja dat lijkt me een goed idee, zal ik es ff proberen