woensdag aangereden lang verhaal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ortiz

Berichten: 82
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: amsterdam

woensdag aangereden lang verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 10:43

woensdag dacht ik lekker buiten te gaan rijden. had er heel veel zin in maar het werd niet een leuk buiten ritje Huilen .
ik was me kast sleutel al vergeeten dus moest iemand anders zijn zadel enzo lenen Scheve mond * ben niet blond hoor* Schijnheilig
maar goed..... zijn we net 15 min weg bij stal rijden wel over een dijkje
met daar naast een weilandje( waar paarden stonden).
zie ik een vracht wagen aan komen dus ik en dat meisje waar ik mee aan het buiten aan het rijden was doen met onze hand zo van lang zaamer.
wij konden dus niet op zij en hij ook niet. maar hij remde ook niet af dus mijn paard schrikt en gooit zijn kont naar binnen Huilen .
en toen was er een heleharde knal Huilen die ik niet gemerkt heb dacht allen maar owjee me paard). dus ik spring meteen van me paard af en kijk wat er was. hij had een paar wonden meer kon ik ff niet zien. Scheve mond dus wij een terein bij die mensen op die daar woonden en die man uit die vrachtwagen begint te roepen van "jah ik wil wel je naam en adres hebben enzo" maar ik was best in paniek ik dacht dat me paard zijn been gebroken had ofzo Scheve mond .
dus ik boos tegen die man zow van " ik ook dat van jou" .
maar een lang verhaal. die man woonde tegen over mijn stal dus hij naar zijn huis ik naar me stal toe gewandelt. me paard verzorgt en de dieren arts gebelt. me paard heeft een paar wonden op zijn bil en een snee bij zijn sprong gewricht. Scheve mond verder is alles goed gelukkig met hem en loopt hij ook niet kreupel *LOL* . allen ieder dag pijnstiller en antiebiotica en 3x perdag afspuiten Scheve mond maard dat heb ik er graag voor over Lachen . ik mag blij zijn dat het geen personen auto was anders had hij mischien zijn benen gebroken Scheve mond
bedeankt voor het lezen moest dit ff kwijt Scheve mond

***Õ®┬īz £ØVē§ £ībê®┬¥*** 4 3v@h!!!


Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 11:02

Wat wil hij met jouw adres?? HIJ stopte toch niet en verkoos om door te rijden?Onverantwoordelijke kerel en dan nog bluffen ook! Ga naar je verzekeringsagent en vraag of die een aansprakelijkheidstelling voor je wil maken, grote kans dat hij al jouw kosten moet betalen. ik weet niet of ruiters onder z.g. zwakkeren in het verkeer vallen en dan is hij zo wie zo aansprakelijk. Je was niet alleen dus je hebt een getuige dat kan belangrijk zijn. Een auto( en zeker een vrachtauto) mag nooit overige verkeersdeelnemrs in gevaar brengen. Het is algemeen bekent dat je een paard nooit op snelheid moet passeren. Misschien moet je zelfs aangifte gaan doen bij de politie, kun je in ieder geval even navragen, ze bijten meestal niet op die bureaus. Ik hoop dat je paard snel hersteld, succes

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 11:06

Wat een klereleijer die vent Boos! En dan nog pissig worden op jou?? Ik had hem uit zijn vrachtwagen getrokken en de politie gebeld.. Boos!

Grr, kan zo boos worden om dat soort mensen!!

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 11:09

nou wat een mongool. Dat ie niet remde joh. Ik zou een schadevergoeding aanvragen. Echt zielig voor je paardje. Wat een dierenbeul. De sukkel bah Boos!. Maar gelukkig word je paardje beter. Haha!

zondag krinfinale rijden

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:49

jee wat een eikel zeg!! Ik zou hier zeker werk van maken en zorgen dat hij voor alle kosten opdraait die jij nu maakt voor je paard!!!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:23

Gelukkig is het allemaal redelijk goed afgelopen....

Heb je die man later nog gesproken? Ik kan me namelijk voorstellen dat zijn gedrag ook voortkwam uit een schrikreactie.....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:14

goh die vrachtwagens ook!!!verboden moeten ze worden!altans met onverantwoordelijke bestuurders dan, kijk als mensen rustig rijden in zon ding is er niks aan de hand > je weet toch dat n paard kan schrikken als je in zon ding zit toch?

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:25

jij hoeft je geen zorgen te maken...neem tenminste wel aan dat je in bezit bent van een geldig ruiterbewijs....(dan worden onkosten vergoed, daar ben je dan voor verzekerd) Maar zou die man aangeven bij de politie en dit officieel maken, mocht je paard er toch (achteraf) iets aan over gehouden hebben...., dan kun je de kosten op hem verhalen!

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:37

Talietjuh schreef:
goh die vrachtwagens ook!!!verboden moeten ze worden!altans met onverantwoordelijke bestuurders dan, kijk als mensen rustig rijden in zon ding is er niks aan de hand > je weet toch dat n paard kan schrikken als je in zon ding zit toch?


Geloof me die bestuurders beseffen vaak echt niet hoe de paarden kunnen reageren. Heel jammer dat dat niet in rijlessen bijv. goed wordt uitgelegd.....
En tuurlijk kan een paard schrikken, maar als hij ook niet aan de kant kan. Vaart minderen was wel netjes geweest, maar om nu alle schuld bij de chauffeur neer te leggen vind ik niet helemaal terecht.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:39

Richtje"]
[quote="Talietjuh schreef:
goh die vrachtwagens ook!!!verboden moeten ze worden!altans met onverantwoordelijke bestuurders dan, kijk als mensen rustig rijden in zon ding is er niks aan de hand > je weet toch dat n paard kan schrikken als je in zon ding zit toch?


Geloof me die bestuurders beseffen vaak echt niet hoe de paarden kunnen reageren. Heel jammer dat dat niet in rijlessen bijv. goed wordt uitgelegd.....
En tuurlijk kan een paard schrikken, maar als hij ook niet aan de kant kan. Vaart minderen was wel netjes geweest, maar om nu alle schuld bij de chauffeur neer te leggen vind ik niet helemaal terecht.
[/quote]

ben ik mee eens.. maar het zal toch wel een flinke schrik zijn geweest..
nou beterschap voor je pony Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:42

nee daar heb je gelijk in, ikzelf ga altijd een zijweggetje in en als die er niet is stap ik af

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:03

Jeetje ik zou me rot schrikken!
Gelukkig blijkt het tot nu toe nog mee te vallen. Ik moet er niet aan denken dat het nog erger kon zijn.
Heel veel beterschap voor je paardje

Rona, Linanda en Oackly

ortiz

Berichten: 82
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 21:37

bedankt allemaal Haha!
die man woont tegen over me stal dus zie hem wel vaker Scheve mond
zelf heb ik nog geen ruiterbewijs maar dat meisje met wie ik mee ging heeft die wel Knipoog
we hebben alles aan de verzekeringen over gelaten dussss we zien wel Lachen
die man was ook heel erg geschrokken maar toch......
ga er verder geen werk van maken ben blij dat het zo is afgelopen en dat het geen pesonen outo was
maar het gaat al een stuk beter met hem hij heeft al weer een paard de sloot in gejaagt Bloos *gek knollie Lovers *

***Õ®┬īz £ØVē§ £ībê®┬¥*** 4 3v@h!!!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 23:11

Wat een banketstaaf zeg!
Hij moest afremmen! Zelfs als je rij-les krijgt word er aangegeven dat je voor paarden je snelheid moet afnemen... Tss, en dan pissig worden op jouw? Als je hem nog een keer tegenkomt niet meer aankijken... Tong uitsteken

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 23:50

ortiz schreef:
ik mag blij zijn dat het geen personen auto was anders had hij mischien zijn benen gebroken Scheve mond


dit snap ik eff niet. wat bedoel je met ik ben blij dat het geen personenauto was???? een vrachtwagen kan toch net zo veel schade aanrichten?

ben al weer 12,5 jaar in het bezit van mijn lieve bijzondere jikke.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 01:02

een personen auto heeft een neus die op beenhoogte zit
als de neus van de auto tegen paarden benen aanbonst gok ik dat de benen het eerste toegeven
een vrachtwagen is een blok en zal daardoor eerst de kont raken

tuurlijk , als het hard gaat is het bij een vrachtwagen zo afgelopen , maar met een minder harde snelheid wil een vrachtwagen wel eens veiliger zijn om je paard tegenaan te parkeren


hopelijk lost de verzekering het snel en goed op zeg
men , wat zal jij geschrokken zijn Ach gut

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 01:02

en sterkte en beterschap met je paardje

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

ortiz

Berichten: 82
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 08:02

bedankt draumpje Knipoog dat jij het ff uitlegde Haha!
ga vandaag weer ff bij mijn grote vriend kijken en ff zijn eten geven.
en afspuiten natuurlijk Knipoog

***Õ®┬īz £ØVē§ £ībê®┬¥*** 4 3v@h!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EmptyWords, LB2003, Vagabondo en 51 bezoekers