Geluk bij een ongeluk..

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xtostarlight

Geluk bij een ongeluk..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 19:39

Nou de laatste tijd ging het niet super meer met mn zadeltje. Het kraakte een beetje en de voorboom was open (klein stukje). Ik dacht dat dat eraan lag dat het zadel opgevult moest worden (was ook errug nodig trouwens) dus naar de zadelmaker gegaan.
Nou dat van de voorboom was geen ramp, hij dacht ook dat het zou komen doordat ie verzakt was omdat de kussens dun geworden waren.

Kom ik straks uit school, belt die man op: of we langs wilden komen want de boom was gebroken. Even komen kijken wat ie moest doen.
Op 2 plaatsen gebroken was ie! Mijn lieve zadeltje, waar ik altijd zo superzuinig op ben! Ik helemaal in de stress van hoe kan dat, hoe lang al enzo (heb er natuurlijk gewoon mee gereden...) Die man zei zelf ook al dat ie wel kon zien hoe zuinig ik er mee ben, ding is 3 jaar oud en echt gewoon NIET beschadigt, zelfs niet het kleinste krasje. Dus waarschijnlijk is de boom niet helemaal perfect geweest.

Nou ja, maken kon wel... Voor bijna meer dan dat zadel waard is, tja, dus maar wat andere zadeltjes geprobeerd.
Hij pakte allemaal van die zadels die ik eigelijk niet wilde Bloos ik moest en zou hetzelfde zadel hebben natuurlijk. Dus uiteindelijk toch maar dat zadel in 17.5 inch geprobeerd. (mijn dikke kont wil liever 18 Tong uitsteken iig met een diepe zit) Zat super, dus nog eens nagemeten, blijkt het een 18 te zijn Clown
Ik superblij natuurlijk, dus hij ging een voorstel doen (ik hield mn hart vast Nagelbijten / Gniffelen ) maar dat was super!! Hij zou mn kapotte zadel (ook zijn merk zegmaar, heb ik ook daar gekocht) overnemen voor 250 euro!! een kapot zadel waar een nieuwe boom in moet.. en dat betekend dus dat ik dat nieuwe zadel krijg voor 150 euro Haha! gloednieuw, ik geloofde het bijna niet OK dan!

Mja zadel uitgeprobeerd en het zat en paste natuurlijk super, gewoon net als mn oude, alleen dan 10x zo goed omdat het dus helemaal heel was en een stuk hoger op dr schoft lag.

Het is toch wat duurder dan alleen het opvullen (35 euro) maar ik ben zo blij dat dat zo geregeld kon worden! Haha even reclame maken: ruiterstad in oirschot OK dan! Schijnheilig

sorry lang banketstaaf, maar ben zo blij Haha!

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:45

Tof voor jou dat je nu toch een zadel naar je zin hebt.Als je dit ook zo goed onderhoud zal het zeker lang meegaan.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 20:24

Dat is een goede deal geweest toch?Zeker als het zadel nog goed ligt ook.
Gefeliciteerd met je nieuwe zadel.

Het was mijn bedoeling om slapend rijk te worden maar ik kan de slaap niet vatten.
www.staldegroenemeer.nl

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:52

wat een super leuke actie van die verkoper OK dan!
kun je fijn verder rijden voor een heel leuk prijsje

Nieuwe Barefoot physio contour sidepull, maat 1, bruin te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/379063/bare ... at-1-bruin

Paradise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 00:54

Jij blij dat je je zadel moest laten opvullen, best raar voor zo'n "jong" zadel.. Misschien een foutje van de fabrikant.. Verward
Wel super dat hij hem wou overkopen en dat je nu voor 150 euro een nieuw zadel hebt *LOL*

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 06:23

Da's idd een supertoffe actie van die verkoper. Lijkt me idd niet mogen dat de boom zo snel breekt.
Veel plezier met je nieuwe zadel en ik hoop dat je er lang plezier van hebt.

Geen onderschrift.

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 06:52

Leuke actie Haha! veel plezier met je nieuwe zadeltje,, wees er maar net zo zuinig op he lou Tong uitsteken

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 08:18

Hopen dat dit zadel het beter houdt! Veel plezier ermee Lachen

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 15:30

thnx iedereen Haha!

Liesje_Lover schreef:
Leuke actie Haha! veel plezier met je nieuwe zadeltje,, wees er maar net zo zuinig op he lou Tong uitsteken

Tuurlijk, haha, NOG zuiniger als dat mogelijk is, want ik heb geen zin om over 3 jaar weer met een mislukte boom te zitten. Hoewel die man minstens 100 x gezegt heeft dat het niet mijn schuld is, maar toch.. Ik heb al die tijd, hoe lang het ook moge zijn, met een kapot zadel op floemie gereden Scheve mond

Haha mensen die zin hebben mogen hem best wel eens proberen hoor

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie