Toontje (mijn verzorgshet) is hoefbevangen.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tessake

Toontje (mijn verzorgshet) is hoefbevangen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 22:22

Ik ging gisteren nog eens naar Toontje was al 2 weken niet meer kunne gaan!!! Boos! Boos!
Maar hij stond dus in zijn stalletje en hinnikte wel toen ik aan kwam maar liep niet naar mij toe (vind ik al raar want dat doet hij normaal wel altijd)
dus ik de poestspullen gaan halen enz en ging naar hem toe, hij liep super slecht daar eerst dat het kwam omdat zijn hoeven een beetje lang waren maar zo slecht kon hij daar nu ook weer niet van lopen.

Heb hem maar goed verwend en zijn zwilwraten wat ingekort, mooi gepoest en staart geknipt. ben zeker een anderhalf uurtje bezig geweest aan hem Knipoog
Maar toen kwam zijn baasje terug thuis en zei dat Toontje hoefbevangen is Scheve mond Ach gut Ach gut de veearts was al 6 keer geweest in die 2 weken en hij heeft ook nogeveer zoveel spuiten gehad. Het ging al een stuk beter zei hij want daarvoor kon hij helemaal niet lopen.
Hij ging nu een grote bak met water maken waar hij met Toontje in kon want de emmers stampt hij om.

De eigenaar van Toontje was denk ik nogal blij dat ik nog eens gekomen was want ik haalde mijn spray voor de manen en staart uit en hij ziet dat en stopt me €20 toe omdat ik die spray heb moeten komen (wilde het eerste echt niet aanemen want gebruik die spray op alle paarden en hij hoeft met niet betalen kom ook zo, maar hij bleef maar aandringen)
daarna zei ik dat ik in de week Toontje eens wilde gaan wassen en nu heeft hij, mij zijn nummer gegeven zodat ik kan bellen dan legt hij alles klaar (daarvoor kwam ik altijd gewonne zijn spullen liggen in het tuin huisje en daar kan ik aan) Hij ging ook een sleutel laten bij maken van het slot wat op de wei hangt (hangt er nog maar pas maar ik kan altijd over de draad naar hem toe maarja nu konden we niet meer gaan wandelen Knipoog )
en toen ik weg ging heb ik ook nog eens een hele doos verse eieren mee gekregen Bloos!

Maar ik heb ehct medelijden met Toontje hij kijkt ook zo zielig nu he en dan dat gestrompel daar nog bij Ach gut Er staat nu een paard op zijn weitje en hij loopt op het stuk dat zijn stal en de 2 weien met elkaar verbinden daar staat geen gras maar kan hij toch nog wat rondlopen he.
Hoop dat hij snel terug opknapt

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 09:56

dat hoop ik ook! Kei zielig!

11-01-2016 Rust zacht lieve Max! Onze beste vriend. Mam en ik gaan je vreselijk missen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie