Je meest genante ervaring?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:15

Ik heb er een!! Haha!

Mijn examen VWO, 3 jaar geleden: Stilte en concentratie in de overvolle examenzaal. Ik neem een slokje water uit een flesje.... En mijn lippen zuigen vacuum Bloos! Wat doe je dan? Optie 1: Je rukt je lippen in een keer uit het flesje. Geluid: *PLOP*. Optie 2: Je maakt ze voorzichtig los. Geluid: *PIIIIIIEEEEPPPPFFFFFFFFFFFF*. Wat te doen, wat te doen Haha!

Ik heb voor optie 1 gekozen, ogen dicht en een flinke ruk.... En een waarschuwing van de surveillant Haha! Haha! Haha!

Marloes0508

Berichten: 2927
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:26

Ik fietste naar huis vanuit school, en het miezerde een beetje. We fietsten netjes met z'n 2en naast elkaar. Er stond op een bepaalde plek een container van ong. een meter hoog, die ong. de helft van het fietspad in beslag nam. Die container stond er al maanden, en er was een roodwit lint omheen gespannen. Uiteraard reed ik in volle vaart frontaal tegen die container op Haha! Mijn knie was ong. 2 keer zo dik als ie zou moeten zijn, en mijn fiets was in lengte ietsie gekrompen (als ik er op ging zitten en trapte had ik mijn tenen in de spaken in de bocht ). Slag in me wiel, tijdje niet al te best kunnen lopen... Hoezo ik ben containerblind? Tong uitsteken

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:33

pff Tong uitsteken

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:49

Waahahahahahaaa... geweldig dit Haha! Haha!

Mijn blunders: ik zal er maar een paar noemen, anders ben ik morgenochtend nog bezig Haha!

* Ik was een jaar of 6.. Uit school zou ik bij een vriendinnetje spelen. Toen ik daar was moest ik eerst wel even bellen naar huis. Ikke nummer intoetsen.. Aan de andere kant van de lijn werd opgenomen.. Ikke heel blij mijn verhaal doen enzo..
Ik was klaar, begint die mevrouw aan de andere kant van: ''Volgens mij ben je verkeerd verbonden'' ... Oeps... verkeerd nummer Haha! Haha!

* De volgende is nog vrij recent.. Ik kom op mijn werk, had de vorige avond een collega zien lopen met ik dacht zijn moeder.. Ik zeggen van: Ik zag je gisteravond lopen met je moeder.
Wat bleek: het was zijn vrouw.. Bloos!
Toen ben ik maar even weggegaan... Haha!

* Bij het examen gister.. Ik wou mijn werk inleveren.. Struikel ik halverwege in die overvolle zaal... Ik ben net niet gevallen..

* Ben op school ook al eens uit mijn broek gescheurd Bloos! Ik was toen heel snel thuis Clown

* Of... als je een jongen erg leuk vindt, vlak voor zijn neus uitglijden ofzo... Heb nu verkering met hem, dus als je uitglijdt, hoeft dat niet te betekenen dat al je kansen verkeken zijn Clown

* Van de trap vallen in openbare gelegenheden gebeurt ook vaak Clown

Ach, zo kan ik nog wel uren doorgaan... Haha!

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:59

Ik sta zo vaak voor l*l.... ben ook Blond

De laatste weken...

Vriendje heeft een ander autootje voor me ,een cabrio(oudje)..helemaal leuk natuurlijk,direct erin kapje open en rijden maar na een rondje stop ik thuis voor de poort...even toeteren want hier ben ik weer(vrienden op visite druk zwaaien )...ik zie een vuiltje op de ruit dus even flink ruitensproeien.....recht dat spul midden in mijn snuit.....

Volgende dag met handrem omhoog naar werk gereden..
Brandweer uitgerukt op mijn werk want er hing een vreselijke stank en men dacht aan brandende auto op de parking(moest dus mijn domme fout toegeven aan de bewaking Boos! ).

Paar dagen geleden...sta voor stoplicht..denk nog :kijk mij leuk rondrijden met mijn zonnebril op mijn hoofd...spot een leuke jongen in auto naast me....licht gaat op groen ....ik geef een peut gas om populair weg te rijden...maar ik sta in zijn achteruit. Clown

Deze week gaat dat ding Marktplaats op want het "klikt" niet...

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:06

hahha stond er geen auto achter Tong uitsteken

OqUeNdO

Berichten: 142
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:13

Dit is heeeel leuk om te lezen! Vooral mensen die hun paarden vergeten als ze op wedstrijd gaan! Haha!

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:41

Haha! best grappig om dit zo te lezen inderdaad

Ik heb nooooooit blunders Schijnheilig

en die paar die ik toch had kan ik even niet bedenken Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 00:58

Nog een hele recente dan: (vandaag) ahum, ik kwam een oud collega van me tegen. Ze had een aardig dikke buik gekregen dus ik vraag hoelang ze nog moest... Zij zegt "hu, hoezo" (eigenlijk had ik toen al nattigheid moeten voelen) Ikke weer; "met je zwangerschap, wanneer ben je uitgeteld?"... Blijkt ze helemaal niet zwanger te zijn.... pfffft. Oeps.... tralalalala

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 08:54

Anne das pas echt een blunder.....

Ik zat me nog te bedenken ik heb op mijn werk een keer een giga blunder gemaakt ik had een vracht aan genomen voor Mönchen-Gladbach en ik kende maar 1 plaatsje dat zo heet en dat ligt vlak over de grend bij Venlo ik braaf de chauffeur en de auto er heen gestuurd en de klant de volgende dag bellen en de chauffeur was daar in de buurt gaan slapen... dus die kregen we niet te pakken... Bleek het Mönchen-Gladbach in Zuid-Duitsland te zijn... een goede 900 km verder naar beneden... oeps!~

En ik werkte op Schiphol hadden we in de avonddienst organen binnen gekregen... hoornvlies voor Hamburg en ik meen nier voor Frankfurt... Wij netjes de papieren klaar maken en naar de KLM gebracht alles vrij gehaast... bij de KLM afgegeven... die geven het gelijk aan de piloot... na een 2 uur worden we gebeld... de nier was in Hamburg en het hoornvlies in Frankfurt!!!!! Hadden ze bij de KLM de dozen verwisseld in alle haast! Gelukkig is alles goed gekomen en netjes opgelost... maar Oohhh wat sta je dan raar te kijken...

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 10:57

Ik heb er ook nog eentje. Ik reed een paar jaar geleden met de fiets naar school. Het had die dag geijzeld, ik had al veel slippertjes gemaakt Knipoog maar was nog niet gevallen. Ik kom op school toe, heel blij dat ik niet was gevallen, groep jongens van mijn klas stonden aan de ingang (inclusief jongen die ik wel zag zitten). Je zag ze denken: waw die is heel op school gekomen, ik voelde mij lekker stoer, zwaai mijn been over fiets, vergeet dat het glad is en schuif dus uit voor de neus van die jongens, fiets valt over mij. Ik raakte ook niet meteen weer recht, aangezien het zo glad was. (en ook ik heb verkering gehad met die jongen, dus vallen voor hem, letterlijk dan, is een goede verleidingstruk Haha! )

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:24

Ik heb er eigenlijk nog wel eentje van afgelopen weekend. Toen ik een jaar of 14 was, kon ik nog zonder problemen op mijn pony springen zonder zadel, opstapje of wat dan ook (gezien ik zelf ook klein ben was dat dus "heel wat")
Toen kreeg ik knieproblemen, mocht "eeuwen" niet meer sporten, en de lenigheid... tja, die verdween dus. Paar jaar geleden nog eens geprobeerd: nee, ik raakte er echt niet meer op
Dit weekend was ik helemaal alleen, dus niemand om mij een voetje te geven, maar ik wilde zo graag even zonder zadel op de wei hobbelen. Niets in de buurt om als opstapje te gebruiken (wel een emmer, maar zo'n zachte, dus die zakte in), dus hmmmmmmm zou ik toch niet nog eens proberen.
Je raad het al, niet alleen lukte het niet, ook had ik een publiek van wandelaars die ik niet opgemerkt had, EN heb ik bij mijn poginengen ook nog eens een spier in mijn bil verrekt... (en verging ik dus even van de pijn)
Ik ben zeer woessie toch maar mijn zadel moeten gaan halen Bloos

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:29

CarS schreef:

Vriendje heeft een ander autootje voor me ,een cabrio(oudje)..helemaal leuk natuurlijk,direct erin kapje open en rijden maar na een rondje stop ik thuis voor de poort...even toeteren want hier ben ik weer(vrienden op visite druk zwaaien )...ik zie een vuiltje op de ruit dus even flink ruitensproeien.....recht dat spul midden in mijn snuit.....

Volgende dag met handrem omhoog naar werk gereden..
Brandweer uitgerukt op mijn werk want er hing een vreselijke stank en men dacht aan brandende auto op de parking(moest dus mijn domme fout toegeven aan de bewaking Boos! ).

...


hahah deze zijn echt geweldig Haha!
Ik had net mijn rijbewijs, en mocht een rondje rijden in de auto van mijn moeder en ik wou ook even de ramen sproeien, maar ook de zij ramen stonden open. ook al dat spoel midden in me smoel..
goh leuk autorijden Tong uitsteken

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:55

leuk topic

Ik heb zelf met stappen meerdere blunders gemaakt, hier komt de ergste

Ik had een rokje aan zon grappig paars ding van de markt
Ik loop lekker swingend door de discotheek en je raad het al ik was al lekker zat aan het worden.
Gohhh wat krijg ik een aandacht iedereen keek naar me...
Komt er een vriendin aangerent je rokje staat open je rokje staat open
Was aan de achterkant de gehele rits opengegaan ik schaamde me te pletter.
Snel naar de toiletten snel rokje weer in orde gemaakt ik kon er gelukkig nog om lachen maar dit hoor ik nogsteeds van verschillende vrienden.
Ik trek ook nooit meer een rokje aan als ik ga stappen.

mijn nichtje heeft ook een leuke ervaring met stappen, die had onder haar rokje een witte string aan die scheen dus mega door bij het black light, wij haar pa gebelt die zou wel een andere komen brengen, staan we braaf binnen te wachten ( hij zou bellen als hij er was) komt haar pa binnen zwaaiend met een string, is dit de goeie kleur ??????????

Ze stond echt voor banketstaaf

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:00

Ik wil nog wel eens met mijn kop tegen de schuifpui of
deuren lopen. Ik zie dan niet dat het glas en loop er dwars door heen.
Had het laatst nog bij de visboer

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:06

Ik heb mijn BESTE blunders al eens in een ander topic geschreven,maar voor die gene die dat gemist hebben nog maar eens.....

1:Zonder zadel op de appaloosa van mijn (stief)moeder gaan ryden,en als je afstapt heeft het paardje buiten zwarte vlekken ook nog een rode vlek op de plaats waar ik gezeten had!! Verward

2;Ik was 18,had net mijn eerste eigen paardje gekocht,een tinkermerrie die ingereden was en voor de kar liep.
Wist ik veel,het paardje was uit de stal gehaald,en ik had meteen ja gezegd... Bloos
Ik had haar naar de manege laten brengen,had zelf al een zadel ,maar nog geen fatsoenlijk hoofdstel.
Ik mocht een oud hoofdstelletje van mijn stiefmoeder lenen,die eigenlijk eerst eens goed ingevet moest worden.
Ik was daar veel te ongeduldig voor,en liet dat achterwege.
Op stal merkte ik al dat ze een beetje bang was voor het zadel,maargoed opgestapt en meteen het bos in.
Daar aangekomen,het ging redelijk goed,wilde ik een stukje draven.
Dus ik spoor haar aan en er volgt een gigantische bokparty!!
Het was zomer,ik had een spykerblouse aan,met van die drukkertjes om dicht te maken,en helaas verder niets (ook geen b.h)!!
Ik wilde haar terug nemen,,en meteen dat ik aan die teugel trek,knapt hy,en met die beweging van het losschieten van die teugel trek ik mijn blouse open...
Al vrolijk verder bokkend ,probeer ik haar met die andere teugel maar in een krul te trekken ,die natuurlijk ook knapt...
We eindigden midden in de bosjes in stilstand en meteen komt er vrolijk een koppel met een bouvier langs gewandeld!! Bloos!
Hmmmm,ik wil niet weten hoe rood mijn gezicht was op dat moment... Verward

3;Zonder zadel op een pony ryden ,even niet opletten,en dan in het hoge gras er van af vallen en op je KONT terechtkomen.
(geen pyn gedaan).
Vrolijk verder hobbelen,en daarna niet meer weten waar je woont en hoe je thuis moet komen...
Bleek dat ik geheugenverlies en zware HERSENschudding had!!
Doe me dat maar eens na!! Haha!
Laatst bijgewerkt door Pocahontas op 26-05-04 12:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:08

Ik ben een keer uit mijn broek gescheurd op stal.. ik had het alleen niet door..

Dus ik stijg lekker op mijn verzorgpaard ( en denk nog, nare wind vandaag ) ik rijden en ik had een beetje een koude muts Schijnheilig

Stijg ik af, kijkt een vriendin van mij zo tegen mijn grote knalroze onderbroek aan Bloos Ik schaamde me dood..

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:25

Zo heb ik wat pech met autorijden (vooral rijles):

Paar lessen voordat ik moest afrijden had de instructeur een nieuwe auto: met stuurbekrachtiging. Bij een kruising naar links. Hij roepen: 'sturen naar links, kijken naar rechts'. Zo gezegd, zo gedaan. Maar ja, stuurbekrachtiging en rechts stond een lantaarnpaal op de stoep Bloos!. Frontaal tegen een lantaarnpaal aangereden.
Ik ben later naar een andere instructeur gegaan (vreemd genoeg klikte het niet meer zo met mn oude instructeur Haha!) en heb daar direct mn rijbewijs gehaald.

Later wilde ik op voor mn motorrijbewijs. Tijdens het examen, bijzondere verrichtingen (dat ging in de les altijd ok), rij ik recht op een geparkeerde auto af. Snee in mn kin, ambulance er nog bij. Heb daarmee nog de locale teletekst gehaald. Zoals jullie begrijpen heb ik mn motorrijbewijs nooit meer gehaald en heb ik het er maar bij laten zitten.

M'n E heb ik nog niet aangedurft Haha!.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:38

Pipo"]
[quote="gijsenkim schreef:
hihihihi, geweldig MEER, MEER, MEER Haha! Haha! Haha!


Zo heb ik trouwens ook al een keer een wedstrijd gesprongen met een rijbroek waarvan de naad kapot was. Precies op het kruis. Alleen had ik dat pas door toen ik na de wedstrijd naar het toilet moest Bloos
[/quote]

Owwww, dit klinkt bekend!
Of met je gulp open rijden. En dan niet onopvallend... nee wel zo dat je dressuurblouse door het gaatje naar buiten komt zetten zodat het lijkt of ik een wit piemeltje heb!

*zucht*

(verder gaat lezen en zo wel met een geweldig genant verhaal op de proppen komt!)

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:48

Goed... klein meisje, net 17 jaar. Gaat stappen. Ouders dragen haar op om precies om 1.30 thuis te zijn. Ik kon op de fiets want het was in ons stadje Schoonhoven. Om 1.30 was het nog zo gezellig met die heerlijke gozer dat ik vond dat ik nog wel een kwartiertje kon blijven. Maar na dat kwartiertje werd het alleen maar leuker. Tot om 2.15 uur opeen door de omroep installatie werd geroepen dat Eveline endanmijnuniekeachernaamindatstadje naar buiten moest gaan omdat haar vader stond te wachten. Volgens mij schrok ik zo dat ik die gozer op zijn tong heb gebeten.
Gelukkig ben ik klein en kon ik kruipend tussen alle benen door om me nooit meer in de stadsdisco te vertonen. Ik schaamde me dood. Bloos

Sja... ben ook niet vaak meer opzettelijk te laat thuisgekomen! Ik had er dus wel wat van geleerd.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:51

Het allerergste wat ik op paardengebied gehoord heb overkwam een clubgenootje. Het verhaal zal ondertussen wel wat aangedikt zijn maar het blijft het aller genanste wat ik ooit gehoord heb.
Ze gingen op wedstrijd en iedereen ging mee, ook oma. Dat werd dus gezellig. Afijn alles ingeladen, paarden op de trailer( ja, er zijn ook mensen die dat zelfs vergeten) iedereen in de auto en maar lekker ouwehoeren. In Gorredijk aangekomen werden ze naar de bezoekersparkeerplaats verwezen?!? Wat een rare vent die steward, even vragen waarom. Oh omdat u geen trailer heeft! WAATTT, waar is die dan????? Nou zegt oma ik vond het al zielig dat jullie die paarden opsloten in die kar en dan de hele dag weggingen?? Ze racen naar huis en daar staan de(paardvreemde) buren in hun zondagse kloffie ze al op te wachten, er kwam zoveel kabaal uit de kar en hij was naar voren geklapt dus hadden de schatten die paarden maar gered en in het land gelaten en zich vervolgens een uur lang afgevraagd wat de bedoeling hiervan nou was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:53

Dat met die auto komt mij reuze bekend voor. Zo ging ik een jaar of 10 ( zolang ???????) geleden met een vriendinnetje op zondag ff stoer doen. Ze had der oldtimer cabrio sportauto mee, en we gingen ff toeren. Dat leek ons wel wat. Twee dames in een veel te snelle gave bak Haha!

Zonnebril op, Petje op.................Men wat voelden wij ons stoer zeg Haha!:D:D:D

Dus Zwolle Centrum even in, en het was mooi weer dus door het centrum een ijsje halen.................vlak voor dat hele grote en vooral volle terras bij Talamini reden we langzaam langs om een plek te vinden om te parkeren. Nog stoer kijkend he............Jee wat hebben wij een gave auto Bloos Haha! Tot op dat moment ineeens de auto begon te roken. En niet een klein beetje............maar een heleboel! De hele voorkant was blauw! Ow wat voelde ik mij voor banketstaaf staan zeg, dat was echt niet lollig meer. Enkele vriendelijke heren van shoarma Shalom hebben geholpen om de auto aan de kant te zetten.

Maar ...........iedere keer als ik daar loop denk ik er weer aan. Overigens zijn dit allemaal voor schut verhalen van als ik nuchter ben. Degene onder invloed heb ik verdrongen Haha!

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:53

Dat is ook wel heel erg zeg

Ben eigenlijk ook erg benieuwd naar de achternaam van kleintje

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:55

Pipo schreef:
Overigens zijn dit allemaal voor schut verhalen van als ik nuchter ben. Degene onder invloed heb ik verdrongen Haha!


Nee, dat zie je verkeerd. Die kun je je niet meer herinneren Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:58

Fitzroy"]
[quote="Pipo schreef:
Overigens zijn dit allemaal voor schut verhalen van als ik nuchter ben. Degene onder invloed heb ik verdrongen Haha!


Nee, dat zie je verkeerd. Die kun je je niet meer herinneren Tong uitsteken
[/quote]

Was dat maar waar Haha! Helaas herinner ik mij die altijd veel te goed. Zo goed om me in ieder geval diep te schamen Haha!