Verslag Oeds op CH Eindhoven

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

gillian

Verslag Oeds op CH Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 21:19

Vandaag hadden we met het Hippotwin Dressuurteam een demonstratie op Concours Hippique in Eindhoven.
Erg gaaf maar ook wel erg heftig hoor :shock: sjeezus wat was dat terrein groot zeg...slik...
Het begon al goed, we waren nog wat aan het overleggen toen er iemand van de oranisatie naar ons kwam dat we de auto's en trailers verkeerd hadden geparkeerd...we moesten helemaal naar de andere kant van de Karpendonkse plas, dus wij maar met z'n allen daarheen Rolleyes
We hadden alle tijd om op te tuigen maar dankzij die *piep*stobjes voor in m'n schroefgaten zat ik er maar net op tijd op...die dingen gebruik ik dus ook niet meer :evill:
Lekker wat losgereden met z'n 12en, en toen op naar het hoofdterrein...
Een ritje van zo'n 5 minuutjes.
We moesten nog even wachten voordat we het terrein op konden, want er reden nog wat wagens rond met hindernissen.
Ondertussen had ik flink de zenuwen...bij de laatste show was ie er keihard uitgepeerd dus ik had een beetje de schrik in m'n benen.
Maar goed, we kwamen in stap het terrein op met hele mooie muziek van Metallica, je kreeg er gewoon kippevel van...
Daar werden we een beetje voorgesteld wie we zijn en wat we doen enz.
Toen konden we gaan rijden.
De 1e 2 rondjes kneep ik em wel even hoor, maar daarna ging ie best wel lekker alleen kreeg ik hem niet zo fijn nageeflijk.
Zo lekker wat rondgereden, zelfs gegallopeerd!! En hij is er niet uitgenaaid!!
Alleen met het applause op het einde, dat vond ie toch niet zo grappig.
Op het laatst moesten we opstellen bij de vip tribune, daar kregen we een borreltje aangeboden.
Lekker!! In 1 teug achterovergegoten, maar dat had ik achteraf beter niet kunnen doen...had niet veel gegeten, had het best warm en zat nog vol adrenaline van de show :wink:
Op weg terug naar de trailers moest ik afstappen zó misselijk werd ik ineens.
Gauw m'n paard afgegeven, ik de bosjes in...blergk...
Kom ik bij de trailers aangestrompeld, zit daar de rest ook lekker misselijk te zijn :lol: was dus niet de enige gelukkig...
Lekker m'n paard weer op de trailer gezet, en op naar de koffietent op het terrein.
Zit nu thuis nog na te genieten, het was wel errug gaaf om dat een keer mee te mogen maken!!

Klik hier voor foto's!

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:31

Klink super gaaf Gillian!!! Wowiedepowie! Dat is inderdaad wel super stoer! Ik ben blij dat hij zo braaf was! OK dan!
Suuuuuuuuuuuuuper Haha!

:D M2 + 8 :D

LeandraTigro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:26

Hoi Gillian,

Ik zie dat je op de korze werkt. Daar heb ik jaren gereden. Staat Chester er nog? Dat was echt mijn lieveling.

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 20:03

LeandraTigro schreef:
Hoi Gillian,

Ik zie dat je op de korze werkt. Daar heb ik jaren gereden. Staat Chester er nog? Dat was echt mijn lieveling.

yep die staat er nog!

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie