Update Leroy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 20:16

ik heb al een tijdje niets meer over hem vertelt, maar voor de geitnteresseerde, hier een update over mister butthead!

LaNet blijft hem dus rijden (hemel, ze is wel heel levensmoe Bloos ) en gaat, jawel, dit weekend met hem naar een dressuurclinic. Ik heb Leroy al een hele tijd niet gezien (hij staat 100 km verderop) maar dit weekend ga ik kijken als ze naar de clinic gaat dus dan zie ik mijn oogappel monstertje weer eens! Leroy gaat nog steeds met pieken en dalen, de ene keer werkwillig en braaf, de andere keer een duivel. Hij is een tijdje (als ik de verhalen moet geloven) heel braaf geweest, deed al zijn oefeningetjes etc, maar gisteren kreeg ik weer eens een e-mail met: "Mr. asshole is back". Voordeel is wel dat ie zo ongelooflijk vet is dat ie het niet lang volhoudt om te bokken. Het kost hem waarschijnlijk te veel moeite om zijn dikke lijf de lucht in te werpen Haha! Ik ga foto`s van de clinic maken dus hopelijk maandag foto`s van mijn vette monster op "in the picture".

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 20:18

gelukkig.. het gaat de goede richting op! Misschien word het ooit een normaal paard.

Ben benieuwd naar de fotogies!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 20:59

Ik ben ook erg benieuwd! Maareh, krijgt hij z'n dikke lijf dan nog wel over een hindernis?