nieuw persoon

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 11:06

tja, mij ken je wel mag ik hopen *LOL*
en pinkje ook (jammergenoeg denk jij nu hihi)
je gaat nog wel een keertje mee he? tikkertje spelen met Pinky Haha!
hihihih

Ps je icoontje is echt leuk! (oliebol wan dunk, kheb hem zelf voor je gezocht Kwijl hihi)

Party!! Kus, Kim Party!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


moontje

Berichten: 331
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-01 11:21

hey jantine die bazuin das een pracht van een beestje joh, echt een gaaf beest Bloos wow
groetjes monica

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 11:28

Hallo, ik ben Lisette 27 jaar en woon in Veldhoven. 1 van onze paarden staat op de manege de Kempen in Eersel.
[img]../upload/21/barbvies[/img]
Een lekkere vieze Andalusier met een gouden karakter. Wel even op je kop gaan staan!!
Onze andere paarden staan op een Andalusierfokkerij in Bergeijk.
Veel plezier hier!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lisette op 2001-03-29 12:29 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 11:34

Ik ben dus Katrien, 24 jaar en woon in Geleen (zuid-limburg). Mijn paard heet Pablo en hij wordt 23 april 7 jaar.

Afbeelding

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 11:36

Hoi hoi, welkom op deze site! Party!!

Dan zal ik me ook eventjes voorstellen. Ik ben Karin, 26 jaartjes jong en woon al bijna 9 jaar in Utrecht. Ben opgegroeid in Twente, waar mijn ouders, mijn zusje en haar E-pony Ameretto nog steeds wonen. Ameretto is een bruine NRPS-ruin van 1.56 hoog, erg lief maar met het eigenzinnige karakter van een echte Arabier (hoewel hij 'maar' 50% is, hihi). Met mijn zusje loopt hij momenteel M1-dressuur en op een paar puntjes na Z-springen. Cool

Foto van mij op Ameretto: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 49&forum=1

Ik heb zelf een heel lief schimmelruintje gehad, ook al met zo'n sterk karakter. Het was een C-pony van 1.36 en hij heette Manjo. Hij is ruim 14 jaar lang onze familiepony geweest - mijn twee zusjes en ik hebben op hem leren rijden - maar hij is vorig jaar april helaas op 30-jarige leeftijd overleden. Verdrietig

Foto van mij op Manjo: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 19&forum=1
(een eindje onder de foto's van Heike)

Momenteel rijd ik even niet fanatiek, maar dat wil ik eigenlijk wel weer gaan doen. Ben net 6 weken in Nieuw-Zeeland geweest (vandaar het kiwi-logo bij mijn naam), heb daar vrij veel gereden en heb dus de smaak weer te pakken! Lachen

Foto's van mij in NZ: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 19&forum=1

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-29 12:58 ]</font>

sithara
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 13:39

hahaha! dat plaatje onder je naam, maaike!!

hoi monica.
ik ben hier ook nog niet zo lang. ik rijd bij een merriehouder op een (nee maar...) vosmerrie. ik heb geen les, maar misschien komt dat er nog wel van. (moet ik eerst weer een baan hebben om dat te financieren...). er zijn ook nog genoeg andere paarden om op te rijden, trouwens, maar ik heb het wel even druk genoeg met m'n vosje...

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 11:33

Hoi, ik ben Mieke, 33 jaar, woon ik Alkmaar en heb vier katten en een dot van een paard genaamd Toon.

Ik heb hem nog niet zo lang, maar ken hem al jaren. Lovers Foto's van hem staan ook ergens op paardenpraat en ik zal eens proberen of ik aan een scanner kan komen zodat ik wat andere foto's in kan scannen.

Welkom bij de club! Lachen

Groetjes Mieke


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, GoogleAdsense, Mark0919, Pallatin, pluklief, stoer, Yinka en 51 bezoekers