n0n en ik ... en een opa ... oo en een zwerver !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_coentje_

Berichten: 127
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: groesbeek

n0n en ik ... en een opa ... oo en een zwerver !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 20:16

n0n en ik gingen een dagje naar nijmegen toe lekker shoppen beetje rondsnuffelen nou je weet wel hoe dat gaat.
dus op een gegeven moment moeste wij naar huis toe, met de bus, dus wij lopen naar de bus toe, ondertussen hebben wij al 3 lompia`s naar binnen gewerkt ( waren wel lekker trouwens ) dus wij kome bij het bushokje aan! maar achter het bushokje was een snoepwinkeltje en n0n en ik zijn dol op lolly`s dus wij naar binnen om zo`n groten lolly in de vorm van een hartje te kopen. Wij lopen terug naar het bushokje, ondertussen likken we aan onze lolly`s, we moesten wachten op de bus, komt er zo`n hele oude opa aangelopen ( wij stonden nog steeds aan onze lolly`s te likken ) zegt die opa zo : lekker likken he dames!! Aaaah n0n en ik natuurlijk helemaal strak van het lachen, komt de bus eraan wij helemaal gillend in die bus gestapt op weg naar huis. Op het station stapt er een zwerver in de bus met hele viese gele tanden ! N0n en ik zaten helemaal achter in de bus te gillen om allerlij dommen dingen, pakte n0n opeens haat nieuwe bikinie uit haar tas gaat ze hem midden in de bus laten zien! Zegt ze zo tegen mij ja het is cup 70 C dus ik kei hard: ja dames en heren dezen damen heeft cup C! Zegt die zwerver zo dood leuk: 120 A ! naja snap jij het ?? naja in iedergeval n0n en ik lachen natuurlijk helemaal in een scheur! We kwamen uiteinderlijk bij de halte waar wij eruit moesten ! zegt n0n : ik ga door de middelste deur heen dan kan iedereen mij zien!. dus zij loopt naar die deur toe ( ik was zo slim om de achterste deur te nemen ) maar de middelste deur ging niet open dus n0n stond lekker voorschud! haha ik stond buiten en lag op de grond van het lachen, Haha en eenmaal thuis konden we maar niet stoppen met lachen .. het was gewoon echt zo mega grappig allemaal !! n0n doen we gauw weer !!


Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:20

hahaha anne kneus je kan echt niet typen hahaha Haha!

ik heb serieus nog in mn broek gezeikt van t lachen, die oude opa hahah
"lekker likken he dames Knipoog" echt fatsig hahah Haha!
en en toen waren we de bus uit gaat anne opeens op de grond liggen janken van het lachen Tong uitsteken kneus

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:20

Hey Anniej jij ook op Bokt Haha!

Maar jullie zijn echt mega gestoord man..
Als ik in de zomervakantie kom gaan we ook sh0ppuh! Yeahyeah

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"

_coentje_

Berichten: 127
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 20:23

Whahaha dames wahahaha we hadden gewoon echt lol haha ... maja ja Sorry ik kan gewoon niet typen en owja n0n heeft trouwens 75C Haha!!

With every star that falls
I wish my wishes for you
And with every tear that falls
I wish you think of me too


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, JackAebe, Pellelilly, Tess__, Tieme, xSannee en 69 bezoekers