zwaar *** voor mijn instructeur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 22:36

Best rotnieuws om te vertellen,maar ik doe het toch maar ff.
Mijn instructeur van de manege is zijn beste wedstrijdpaard kwijt.Hij had een heel goed paard voor de kar waar hij ook van die echte officiele wedstrijden mee reed.Maar hij heeft hem moeten laten afmaken.Het paard was wezen rijden onder het zadel en had een klad gekregen van een ander paard.Hierdoor was er een stuk van de top van de schouder(of ergens in die buurt)versplinterd.Hij was geopereerd en alles was goed.Maar toen hij wou opstaan,brak hij nog een stuk van de schouder af,hij viel weer,wou weer proberen op te staan en brak zijn achterbeen.Toen was er niets meer aan te doen. Huilen
Ik vin dit echt zwaar *** voor mijn instructeur
Hij vertelde ons dat zo in de les en ik schrok er wel van.Hij had zijn paard ook uitgeleend aan iemand die er dus mee het bos in ging.Das ook zo ***,dat het je eigen schuld dan ook niet was.Ja het was niemands schuld,niemand wou dat dit gebeurde maar dan toch......
Ik zou liever hebben dat ik erop zat,en als ik erop had gezeten,op zijn paard,had ik me ook echt stinkmodder gevoeld.
Echt flink stinkmodder voor hem......

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 00:16

Da's inderdaad heel erg stinkmodder voor hem. Wat een pech kun je hebben met paarden Boos! .
Wens hem maar sterkte.

_________________
"Word ik vanmorgen wakker
ligt de wereld op de stoep"
Loesje

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lunatic op 2001-10-19 00:16 ]</font>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 00:19

Wat naar zeg...wens hem maar veel sterkte met het verlies. Scheve mond\

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 15:33

jeetje wat erg zeg..wens hem van mij ook maar sterkte wat gebeuren er soms toch vreselijke dingen Huilen

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 17:13

wat erg joh...op welke manege rijd je dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 20:47

Dat is het vervelende van paarden, het zijn levende wezens en daar gebeuren nu eenmaal ongelukken mee. Zwaar stinkmodder, maar als je er niet tegen kan moet je een ander vak kiezen. Je probeert de risico's zeker voor goede paarden zoveel mogelijk in te dammen, maar een ongeluk zit jammergenoeg soms in een heel klein hoekje.

Wens m sterkte en succes bij het zoeken naar een nieuw wedstrijdpaard

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 20:50

Citaat:
Op 2001-10-19 17:13, schreef Shaienne:
wat erg joh...op welke manege rijd je dan?



Weultjes