Sharif uit de trailer gedonderd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 16:08

Nancy is die nieuwe San.
En zoals ik al zei is Shar niet bijster intelligent dus hij loopt er rustig weer in.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 17:41

Wij hebben ook een goedgekeurde dekhengst bij ons op stal staan die Sharif heet, alleen toen ik dit las dacht ik ook aan dat paard van dik 1.70!
Gelukkig was jullie Sharif een beetje kleiner. Clown Maar toch wel ff schrikken! Gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 22:32

Weer een nieuwe handige actie van Sharif, hij is wel op dreef.
Vanavons besloot hij dat ie zich lang genoeg had laten tegenhouden fdoor het schrikdraadje en dacht er even overheen te springen, hij vergat alleen even zijn benen op te tillen, hoppa hele draadje over het land, 2 paaltjes geknakt.
Hij had overigens wel een beetje een dik been van zijn koprol gister maar hij liep niet onregelmatig.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:17

Oei toch een dik been dat is minder.
Wat haald hij toch een stunten uit, misschien denkt hij wel dat hij stunt pony is.

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:59

Zo had Rimaica een tijdje geleden ook zo'n actie. Zij is altijd heel rustig op de trailer, dus eerst angsthaas Ascot eraf hehaald en naar stal gebracht. Begint Maica toch te flippen! Halster kapot getrokken, steigeren en zo achterover de trailer uit geklapt en vol sprint het dorp in. Een paar man eachteraan met de auto en haar de bak in gedreven waar ze heel vrolijk ronddraafde, mevrouw zelf vond het uitje wel grappig, al liep ze wel voorzichtig de trailer weer op.

Jatjana

Berichten: 81
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 15:39

Zo heb je weer geleerd dat je nooit het deurtje open moet laten staan als je even weg moet. Het is wel fijn dat hij niks mankeert.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 16:49

Dan was hij ook over de stang gekomen, en op een moment dat hij voorover viel stonden we ernaast de hulptroepen te bellen.
Ik denk dat ik heel blij mag zijn dat het deurtje openstond aangezien hij anders zijn nek had gebroken. En mijn paarden zijn het gewend als het deurtje openstaat, als ik langer stilsta met de deur dicht flippen ze helemaal (niet bij het stoplicht oid)

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:16

Gelukkig is het goed afgelopen jeetje je moet wel geschrokken zijn! Bloos!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:27

Lijkt me flink schrikken zeg ! Gelukkig is het goed afgelopen !