veluwe/limburg trail 2002

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 21:04

Hallo, volgend jaar juni/juli ga ik samen met een stalgenootje 7 a 10 dagen door nederland trekken. We willen dan de veluwe trail gaan rijden of de nieuwe route in limburg (250 km). Omdat we meerdere ruiters wel gezellig vinden zoeken we ruiters die het ook leuk lijkt om mee te rijden. Je kan je dan bij ons opgeven en wij zorgen voor de rest. We maken dan de reserveringen van overnachtingsplaatsen/lunchplaatsen en dan kan ieder voor zich die dag dan afrekenen. Ook zorgen we voor een volgauto want met zadeltassen hebben we niet zulke goede ervaringen. Clown Het is natuurlijk ook altijd mogelijk om bv maar 2 dagen mee te rijden of om met een aanspanning mee te gaan. Het bijhuren van paarden is bij sommige bedrijven ook mogelijk. Dus lijkt het je wat, dan graag een reactie via mail of pb. Dit is nog geheel vrijblijvend, in december willen we gaan beginnen met plannen dus dan willen we zeker weten wie meegaan en hoelang etc. En natuurlijk dan ook graag even vermelden welke maand/week/data je het handigst uitkomt. Wij hebben er in elk geval alvast heeeeel veel zin in Cool

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 11:31

Lijkt me heel erg gaaf om dat een keertje te doen, maar volgend jaar zal er nog niets van komen ben ik bang, aangezien Jurga dan de titel mama ervoor krijgt.... Haha! Misschien het jaar erop.... Knipoog Maar succes met mensen verzamelen hoor! Veluwe trail is super!!!!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 14:44

Kim en ik doen volgende week een deel van de veluwe trail.... Spannend!