Ekster gered, Mysty gelopen, Blauwe plek

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mystylove

Ekster gered, Mysty gelopen, Blauwe plek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 20:56

Hoi mensen ik heb weer een verslag:

Ik had vandaag (woensdag) met Inge (flygirl) afgesproken om 18.00, omdat ik naar Maastricht ging met school.
Toen ik daar aankwam op stal was Inge er al ik ging meteen naar de jonge poesjes van Moosje zo`n schatjes Lovers het zijn er 4.
Daarna ging ik Mysty even wassen en ik had besloten dat ik gewoon even met Mysty ging wandelen aangezien het niet zo lang duurt dat ze gaat bevallen.
Op een gegeven moment ligt er een grasstukje voor een huis waar we langslopen.
En ik zag de jack russel (te laat) en Mysty ook dus Mysty sprong weg op mijn voet Huilen dat deed erg pijn.
Toen we weer op het erf kwamen zag ik een jong ekstertje Inge proberen te pakken, maar het lukte niet.
Ik met veel moeite in de bosjes (dennen) om dat beest te pakken anders kreeg weer een kat die ekster te pakken. Toen ik de ekster te pakken had ging ik mijn moeder bellen voor de dierenambulance en toen belde Inge de dierenambulance omdat het beten had en had waarschijnlijk een gebroken vleugel.
Ik intussen alle dennenaalden uit mijn haar en kleren proberen te haalden (had overal krassen omdat die bosjes nogal schaafden en aan het prikkeldraad geschaafd, maar dat had ik over voor die ekster)
Inge kon de ekster brengen naar de dierenambulance ze kwam er toch langs.
Inge zette mij thuis af dus ik onder de douche kom ik onder de douche vandaan zie ik me toch een blauwe plek op mijn been zitten blijkbaar heeft Mysty toch hoog gesprongen. Ik heb er eigenlijk niet eens last van.
Zo dit was weer een lang verslag.
Groetjes Jennifer

Maxima

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:53

Heeft moosje poezziiiiieees??

Ik heb zo weinig tijd anders was ik echt veel vaker gekomen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie