Auto opengebroken!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

zns

Auto opengebroken!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 20:07

Vanochtend wilde ik met de auto naar me werk gaan en loop naar de auto toe en wil hem open klikken met zo'n afstandbediening. Staat de auto al open!
Eerst dacht ik oh ik zal de klik wel niet gehoord hebben ofzo...
Stap ik in en kijk richting me radio is me radio gewoon weg!!!!
Er hingen alleen nog maar draden!
Ik doe altijd de radio in mijn middenarmsteun zodat hij niet zichtbaar is.

Ik ging verder kijken en verder was er niets weg... Al me cd's lagen er nog en de rest van de troep ook. Zelf de cd die in me radio zat hadden ze er uit gehaald en op me passagiersstoel gelegd! Ze waren wel te aardig voor me he!

Ze hebben waarschijnlijk met een schroevendraaier het slot opengebroken want je ziet echt zo'n gat zitten.
Ik loop verder om de auto heen en de achterbak stond ook gewoon nog open! Hebben ze ook opengebroken en de wisselaar er uit gejat! En die cd's hebben ze wel meegenomen!

Ik ben echt zo kwaad! Gewoon dat iemand aan jou spullen zit!
En ik vind het eigenlijk ook best wel eng. Ik woon in een best wel nette woonwijk en je hoort bijna nooit iets van dit soort dingen.

Sorry Bloos dit wou ik even kwijt Schijnheilig Bloos

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:30

Grrrrr..... Ik ken het. Ben er ook al twee kwijt geraakt. De laatste keer hebben ze ook geprobeert de auto mee te nemen. Lang leve de startonderbreker!

Maar het was vast niet degene die de auto van mijn vroegere buurman had opengebroken. Ik werd wakker van een knal. (de autoruit die stukgeslagen werd) Vervolgens gooi ik de deur open om te kijken wat er aan de hand is.... Zie ik een vent in de auto van mijn buurman rommelen. Hij keek mij aan... Ik keek hem aan.... Hij springt uit de auto en zet het op een lopen. Mijn ene hond zag een target en vloog er achter aan, de andere hond ging vrolijk mee. Ik grijp de telefoon en bel de politie. Ik geef signalement met als belangrijkste detail: wordt gevolgd door twee herdershonden. Ze hadden hem zo te pakken... Wel nadat mijn honden hem ook een beetje te pakken hadden gehad. Zolang je stil bleef staan/liggen deden ze niks maar als je ging rennen was je een prooi. Tja, als je dan een paar keer probeert weg te rennen greep de ene je in de broek Haha!
Een kwartiertje later kwam een politieagent mijn honden terug brengen... Daar liepen ze vrolijk met mee... Wannabee politiehonden Knipoog

favoriet tijdverdrijf overdrijven is ook een vak
hoe sloop je een crosshindernis... nou zo dus
Gaat een ruiter naar de kapper; komt ie weer buiten.... Wat denk je.... Pony weg....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie