dressuurmuts krijgt minispringles

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

dressuurmuts krijgt minispringles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 20:48

Ik had vandaag weer dressuurles. Toen ik na het inrijden even aan het stappen was was ik bezig over een springdemonstratie die ik in het weekend had gezien. Zei mijn instructrice plots: "hé, als wij nu eens een keertje gaan springen Cool "
ik: "euh...tja...misschien...kweet niet..." *instructrice heeft ondertussen de eerste staander al vast Haha! * Dus toen heb ik, als doorgewinterte dressuurmuts die een keer in het half jaar springt, vandaag een half uurtje een minispringlesje gehad. Het was gewoon een laag kruisje, want het was ook mijn instructrices bedoeling om meer de nadruk te leggen op het dressuurmatige. Ik moest gewoon dressuur rijden en tussendoor een sprong maken. Dat ging super, op 1 keer na dat ik een communicatiefout had en Evita 'iets' te vroeg sprong en ik een niet zo elegante beweging maakte Haha! . Verder had mijn instructrice de hindernis op de diagonaal gezet, zodat ik van de linkergalop boven de hindernis moest wisselen naar de rechter, en dat lukte eerst niet goed. Maar toen ik er de laaste keer overging heb ik netjes zonder dat ik het wist erna een galopwissel gemaakt Haha! .
Vond het wel een leuke afwisseling voor ons beiden Lachen

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:26

Da's indd leuk, afwisseling...
Ik spring ook maar eens in de 3 maanden ofzo (toch vaker dan jou Tong uitsteken )..
Op zich vind ik het altijd wel leuk, als het maar niet te hoog is Tong uitsteken