van droom naar nachtmerrie==> advies nodig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:21

goh, ik vind dit heel l*llig voor je.Het zal je maar gebeuren je paard kwijt en met een grote rekening achter blijven dat doet goed zeer.Ik kan niks anders doen dan wensen dat er een oplossing voor je komt.informeer in ieder geval bij de wets winkel, maar ziet uit dat het je niet nog meer gaat kosten.Sterkte

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:39

veel sterkte met het verlies van je merrie! je paard kwijt raken is de grootste nachtmerrie van een paardeneigenaar..
ik weet niet of je er iets aan hebt, maar hier wat ik heb meegmaakt (soortgelijke situatie, alleen heeft mijn merrie het op het nippertje gered)
ik heb de reacties niet gelezen maar ik zal je even kort mijn verhaal vertellen
ik heb magned gekregen van mijn ouders, we hebben haar in friesland gekocht bij een handelaar(die had haar net 2 dagen) en ze was al gekeurd (dus niet door ons)
na enkele maanden bleek ze ook drachtig te zijn
geboorte ging ook niet goed, tweeling, dood geboren (ook nog wel op bokt te vinden)
mijn merrie was ook meer dood dan levend en de DA is dagen na elkaar op bezoek geweest
rekening was ook huizenhoog!
wij zijn naar de handelaar gegaan en die heeft alles heel netjes afgehandeld, netjes de rekening betaald
terwijl hij dus van de eigenaar (vorige ) die wist dat ze gedekt was (en datum!) gewoon geen cent kreeg
dus het kan wel degelijk! ik denk dat als ik niet in mijn gelijk had gestaan ik vast geen geld had gekregen, maar zijn reactie (handlaar) was jij hebt bij mij een rijpaard gekocht geen fokmerrie! en je hebt met mij zaken gedaan, en ik met de vorige eigenaar.

(heb overgens van de vorige eigenaar een telefoontje gehad met eigenlijk alleen de mededeling, ik heb een advocaten kantoor... ) tja meneer ik heb een fiets.
heel veel sterkte en vooral de moed niet opgeven, na regen komt zonneschijn en uit een nachtmerrie word je wakker.

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:47

Jeetje wat een verhaal Scheve mond
Rillingen over me rug en tranen in me ogen.
Heel erg veel sterkte Ach gut (meer kan ik niet zeggen)

DoLcE

Berichten: 144
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:48

wat erg voorje , ik heb zelf ook een haflinger du sik miet er niet aandenk en dat dat bij mij gebeurd

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 11:25

oke dank je, ik ga het toch proberen. Ook al heb ik weinig kans... wie weet krijg ik nog iets voor elkaar. En haar terug brengen naar de vorige eigenaar kon niet meer want het half jaar ws al voorbij dus ik had haar moeten verkopen aan iemand anders.
En dan ben ik weer wel opgelucht dat ik dat niet heb gedaan want bij mij heeft ze het goed gehad... bij wie was ze anders terecht gekomen?

Ik heb met mijn nicht gesproken, en ze zegt dat ik misschien wel iets voor mekaar krijg. En dat ik er met hem over moet praten, wat als ik het bekend geef... Misschien dat hij dan wat bijtrekt.

Volgens haar is de kans 40% dat ik iets terug krijg van hem. En wie niet waagt wie niet wint.

Morgen gaan we naar hem toe, neem wat mensen mee met een goede babbel en kijken wat er van komt!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:35

succes!!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 12:00

Heel veel sterkte,ik hoop dat jullie tot een oplossing kunnen komen!
Lundi

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 15:38

Succes hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 17:02

Veel sterkte met dit verlies!
Ik kreeg helemaal kippenvel toen ik het las.
Dit is echt mijn grootste nachtmerrie.

En is de fokker waar je hem van kocht niet aansprakelijk?
Hij verkocht hem aan jou als niet drachtig en heeft dus gelogen over hetgeen wat hij jou verkocht.
Dit zou je even kunnen nakijken misschien!
Nogmaals veeeeeel succes! OK dan!

lovesoscar

Berichten: 50
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: katlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 18:21

heel veel sterkte!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:09

super super super super SUPER veel sterkte!!

gieltjee
Berichten: 14
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:49

hey loes
het was echt ff slikken straks toen ik weer kwam bij het lege weitje. stil leeg geen marit meer. marit was echt een superleuk paardje en ze had dit zeker niet verdiend!

ik hoop voor je dat je morgen een afspraak kan maken met de vorige eigenaar. en natuurlijk heel veel sterkte met het verlies van het leukste paard van de wereld!!! Ach gut

ik spreek je snel doegxx

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:03

idd de wei is super leeg nu... heel veel sterkte en succes met alles en jij ook gieltje!! Scheve mond Ach gut

Dealer

Berichten: 735
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:20

Wat een vreselijk verhaal!!
Paard weg, traumatische ervaringen, een vermogen naar de prullenbak en dus voorlopig geen nieuw paardje meer.
En dat alles in een paar maanden tijd.
Geen topictitel is zo op zijn plaats als hier.
Ik heb er geen woorden voor en zou ook niet weten welk advies ik je zou moeten geven.
Heel veel sterkte iig.
Ach gut

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:42

Ik denk dat je niks hebt om op te staan. Op het moment dat je het wist had je met hem een contract moeten opstellen ofzo en toen van te voren actie moeten ondernemen. Je hebt bewust het risico genomen dus de handelar valt NU niks meer te verwijten lijkt me, wel op het moment dat je er net achterkwam.