Ben zo trots als een pauw

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 16:15

Oh, Oh wat ben ik trots op mijn meisje. Vandaag was Mickey er. Zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=16&0

en toen gingen we naar Barley. Het juiste moment want ze gingen haar net longeren. Ze luisterde zoals gewoonlijk weer erg goed. Toen ging Josien rijden. Ook dat ging heel erg goed. zo goed dat ze vandaag Barley voor het eerst los hebben geknipt.

jaja barley los in de bak. Beetje sturen en dat pakte ze ook heel goed op. Ik vond dat ze nog mooier ging lopen.

Ook het inhouden gaat heel veel beter. ze schud nog wel met haar hoofd maar ze reageerd al.

Och ik ben weer helemaal blij. het gaat allemaal goed komen.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 16:20

Netjes hoor maar met zulke mensen om haar heen kan er ook weinig fout gaan Lovers .

Maare wanneer ga je er zelf op Verward .

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 17:49

Echt fantastisch Heike!
En ook al inhouden en zo...
Ja zeker weten dat het goed gaat komen. Een paard inrijden is nooit gemakkelijk, ieder beestje heeft wel eens z'n eigen feestje... en dan bokbokbok of juist steigeren of helemaal niks willen/kunnen snappen...
Dan is het echt super om weer eens te zien hoe fantastisch ze het doet!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 18:57

ik weet zeker dat het allemaal prima gaat lukken. je mag ook trots zijn. das logisch toch? Verward
maar idd wanneer klim je er zelf op?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 19:29

wat heerlijk voor je zeg!echt geweldig.enne tuurlijk gaat het helemaal goed komen.alles komt op zijn pootjes terecht,zowel bij mij als helemaal bij jou!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 20:47

Ja ze deed het echt super hoor!
Echt mooi om te zien hoe Barley alles doet. Heel vriendelijk en hee leergierig. Ze was echt benieuwd wat er van haar gevraagd werd. En Josien reed haar heel goed. (Ja die kan wel rijden zeg, petje af hoor.)
Maar goed dat Barley niet zo te keer ging als die schimmel die we op weg naar de manege gezien hebben Schijnheilig .
Je bent terecht trots op Barley hoor.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 11:05

Tuurlijk gaat het goedkomen! Daar twijfelde je toch zeker niet aan, Heike?

Nog even geduld en dan rij je straks weer je eigen paard!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 11:14

Ik ga er dus vanmiddag even op. gewoon even uitstappen zodat ze een mij kan wennen. (pff ben een dikzakje hoor)

en twijfels...ja die heb ik wel. Kan ik het wel? Is zo'n jong paard echt wel wat voor me? Bederf ik haar niet? Doe ik het wel goed? Och zoveel.

En ik ben bang dat het over een tijdje gewoon niet klikt. Dat ik steeds moet vechten met haar. Of zij met mij..


Nee twijfels zijn er nog genoeg hoor. maar ik heb ook wel het idee dat het allemaal wel goed komt.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 11:21

Joh!
die twijfels zijn toch nergens voor nodig!

Tuurlijk gaat het goed komen! Lovers