machteloos, pony doorverkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 09:22

joh, wees niet bang, als je het topic doorworstelt dan zie je dat die handtas nergens voor nodig is, alleen een weekendtas voor al zijn spullen.


Kendra

Berichten: 8728
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:20

Uiteindelijk blijft het altijd hetzelfde: verkocht = verkocht!!
De enige manier om zeker te weten dat je paard niet op een verkeerde plek terecht komt is niet verkopen!
Maar goed, leuk dat het deze keer toch goed is gekomen!

WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:25

Ben heel benieuwd naar vanmiddag. Als ik het zo lees, gaat de pony het waarschijnlijk wel goed krijgen bij de huidige eigenaar.

The greatest threat to wildlife is assuming someone else will save it.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 10:34

Die handelaar belde zelfs net spontaan nog op! of ik al wat gehoord had. Nou die man dus ingelicht en HIJ OOK BLIJ!! De nieuwe eigenaar is waarschijnlijk ook Z dressuur geweest dus met rijden zal het echt wel goed komen. jullie horen nader

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 11:23

Succes!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:52

veel succes he Lachen

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:10

Ben benieuwd naar je verslag vanavond,
dat dit verhaal zo een rare wending heeft genomen verwacht je
ook niet, succes en hou ons op de hoogte OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:23

ik ben ook benieuwd hoe het afloopt wat n verhaal zeg!nou hopen dat t nog n beetje goedkomt, succes!

moonprayer

Berichten: 2394
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:20

nou ik ben dus de dochter van de topicstarter.
en heb altijd op amondi mogen rijden Tong uitsteken

we zijn dus vanmiddag naar dat plaatsje gereden in the middle of nowhere ^^ heel grappig.

Nou daar aangekomen zagen we hem staan, beetje dof, beetje afgevallen en een beetje duf hij had ook nog wel heel veel wintervacht.

nou die kreeg een dikke knuffel en een aai Vingers aflikken

we kregen wat drinken, en het was een ontzettend lief mens, en haar dochtertje ook hoor.
beetje gekletst, en toen zou ik fftjes nog mogen rijden.

Eerst poetsen natuurlijk, nou van al dat zand was hij al helemaal grijs in plaats van vos dus werd er niet beter op *LOL* Cool
maar goed eenmaal ene beetje schoon was die natuurlijk al ene stukkie minder dof en het rijden, tja heel stijf, kon er weinig mee, later wel al ietsjes losser Verward maarja, had ook al een jaar nisk gedaan eigenlijk...Dus wat kan je dan van zo'n beesie verw88 Verward na een jaar buitenritjes en niks ineens zwaar over de rug (wat hij HEEL moeilijk vind) niet natuurlijk.

de vrouw waar die nu staat heeft haar basisinstructeurs diploma, dus weet gelukkig goed wara ze het over heeft en wat ze wil in de toekomst OK dan! dus dat zit wel goed Pling

hij heeft het verder best naar zijn zin daar
Heeft vriendjes en mag weer lekker werken (stil staan is niks voor hem, en voor weinig paarden denk ik)
Hij heeft een fantastische plaats OK dan! Clown en ik weet zeker dat ie weer mooi in zijn vel en spieren komt te zitten OK dan!

en in de zomer kon ik nog eens langskomen met mijn eigen paard en gingen we het bos in ^^

I Survived because the fire within, burned brighter than the fire around me.
*~ Duende ~* Frederiksborger ras (moravitas_devoto op Instagram )

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:26

Wat fijn dat het zo goed met hem gaat !
Het zal best wrang zijn dat het allemaal op deze manier gelopen is, maar ik denk wel dat het toch een opsteker is dat hij het zo goed naar z'n zin heeft en dat er zo goed voor hem gezorgd wordt.
Ook leuk dat je nog eens langs mag komen, zo kun je toch nog een beetje contact houden !

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:27

mooi, dat hij n goed baasje heeft .>dat is t belangrijkst!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 08:15

Nou inderdaad, heelll belangrijk. Ze schrok ook toen zij zag hoe hij eruit zien kan, lekkere dikke gespierde kont en brutale blik. Zij had hem gekocht omdat hij zo'n loser leek( ze is engels) maar bij het rijden zag ze toch wel dat hij dan brutaler werd. Ze had hem al een ander weidemaatje moeten geven omdat Amondi trappen kreeg van een A-pony en dus de hele dag alleen in een hoekje stond, zielig en heel pennyachtig. Hij gaat nou krachtvoer krijgen( ze hadden haar verteld dat 2x een 1/2 kilo basisbrok genoeg was voor hem,brr) En dus zal ze binnenkort heus wel zijn arabierenbloed ontdekken. Nou wij sluiten ons topic af en een hoofdstuk in ons leven. Moraal van dit verhaal is: vertrouw iedereen maar leg de afspraken vast in een contract. groetjes en harstikke bedankt voor de aanmoedigingen en tips het goed afgelopen gelukkig

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:07

pff...enige manier om zoiets te voorkomen is een contract erbij!
Ik ben nu tot 2 keer toe door zeer goede vrienden beduveld......
Zou je denken dat ik van de eerste keer had moeten leren...eigenlijk wel, maar ik WIL graag blijven geloven in de goedheid van de mens....
Mooi voor jullie dat hij dan met een omweg, toch weer goed terecht is gekomen: GELUKKIG!

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 11:13

Afbeelding

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 11:14

nou ik oefen nog even op een plaatje, maar gebruik je vergrootglas voor een happy picture

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 11:22

Afbeelding

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 11:22

veel beter, ik wordt nog computer technisch

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 11:33

nou fijn dat hij goed heeft
maar bij de eerste plaat is t wit, 2e plaat is een kruisje Scheve mond

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 11:56

Afbeelding

Dat is dus moeilijker dan je denkt. Hopenlijk nu een leuke foto met oud en nieuwe eigenaren

[edit] Link gewijzigd
Oscar [/edit]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Lanoca, LuckyReining, Nienken, SannevZ, Schrompeltje, Sterrenpony en 107 bezoekers