mijn dag kan niet meer stuk!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ikokind

mijn dag kan niet meer stuk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 21:36

Ik heb toch zo'n geweldige dag gehad vandaag! Eerst het rijden op mijn eigen paardje. Ging helemaal geweldig, terwijl ze gister niks wilde in de les. Vandaag lekker op het land gereden, ze was super! Daarna moest ik les geven aan een meisje die op mijn ex verzorgpaard rijdt. Het paard is erg wantrouwig en niet helemaal netjes ingereden, ik heb er nog wat van proberen te maken en ze zeggen dat dat wel aardig gelukt was (na een jaar of vier), maar toen werd mijn eigen beestje oud genoeg om te gaan inrijden en kocht ik met mijn vriend een huis, dus geen tijd meer. Daarna ging dit grietje er op en eigenlijk rijdt ze niet super geduldig, maar vandaag ging het wel lekker! Ze lijkt wel door te hebben hoe het nou eigenlijk werkt met dat paard. Geweldig! OK dan! Je ziet zo'n dierbaar paard toch het liefst gelukkig met de situatie. Daarna moest ik nog een les geven waar ik best tegen op zag. Dat meisje rijdt behoorlijk grof en niet consequent op een jong paard en dat is dus absoluut het tegenovergestelde van hoe ik met mijn paard om ga. Ik heb haar al een aantal keer uitgelegd dat hij het niet snapt als hij de ene keer niet goed hoeft te reageren en de andere keer voor dezelfde reaktie een gigantische lel met de zweep krijgt. Zij leek ook eindelijk wel in te zien dat het zo beter werkt. Ze was mooi rustig en geduldig als haar paard iets niet gelijk snapte en boven alles, ze was consequent!!!! Ik ben helemaal happy! Sta ik dus kennelijk toch niet voor jan met de korte achternaam les te geven!

Blijenata

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:42

Dat is altijd leuk een geslaagde dag tussendoor.

En trouwens welkom op bokt. Ik denk dat je er veel tijd op zal doorbrengen.

Als alle mensen met hun gebreken, zichzelf bekeken,
dan zouden ze het praten over andere wel laten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie